Klagetråd

Klager over at til tross for at jeg bygger opp med puter og dyner i senga, så glir det unna nok til at jeg i søvne havner på rygg. En skal komme helst ikke ligge på rygg når magen begynner å bli stor, så det er meget frustrerende at det skjer om natta. Og der er veldig ubehagelig å våkne slik x antall ganger pr natt:-P

Jeg har ikke sett henne på litt over 2 år, så jeg føler at det kommer til å bli litt kleint og ubehagelig å ha henne her såpass lenge. Føler ikke at jeg har så mye å prate med henne om og vil ikke føle at jeg må "underholde" henne mens hun er her. Sist hun var på besøk hos oss så begynte hun å støvsuge og vaske leiligheten vår rett etter at jeg hadde gjort det. I tillegg så hadde hun klaget til samboeren min hvor forferdelig det var at jeg kjøpte meg en ny shorts mens hun var her (kjøpte den for mine egne penger, ikke var den noe dyr heller). Så jeg føler at jeg må passe på hva jeg gjør og er redd for at ting jeg gjør ikke skal være bra nok. Så ja, jeg håper han får ordnet seg mest mulig fri :)
Føler sterkt med deg. Svigermor kom på besøk til oss når førstefødte var 3 uker. Kjenner nesten ikke dama, for hun er så stille og sjenert eller bare rar, jeg vet ikke. Gubben var jo på jobb hele dagen.. Svigermor er ikke slem, og kritiserer ikke noe av det jeg gjør, men det blir jo den følelsen av at man må underholde da.. Og når gjestene ikke kan komme med noen ønsker selv, blir man littegranne stresset. Ungen hadde kolikk også, så jeg fikk jo det å bekymre meg for i tillegg, at alle lå våkne om natta. Ikke hjalp hun til heller med noe, fatter ikke hvorfor hun kompå besøk egentlig:P

Jeg er en bortskjemt dritunge:P Nå har jeg vært en uke uten bil og jeg holder på å dø på meg allerede. Enda vi bor forholdsvis sentralt.. 15 min gange til barnehagen, 800 meter til togstasjon og små butikker, 30 min gange til kjøpesenter osv. I dag leverte jeg jenta i bhg kl 9, så da gikk jeg hjemmefra 8.45, gikk videre til butikken, var hjemme igjen 11, har vært hjemme i 40 minutter og nå må jeg gå igjen om ti minutter fordi jeg skal til legen, så må jeg hente ungen etter legen og er vel hjemme igjen ca 15-1530, så da har hele dagen gått til å gå fram og tilbake uten at jeg får gjort noe annet fornuftig eller slappet av littegranne. Sliiiten.

Klager på at det ikke skal gå an å finne ett guttenavn vi ønsker:(

Føler sterkt med deg. Svigermor kom på besøk til oss når førstefødte var 3 uker. Kjenner nesten ikke dama, for hun er så stille og sjenert eller bare rar, jeg vet ikke. Gubben var jo på jobb hele dagen.. Svigermor er ikke slem, og kritiserer ikke noe av det jeg gjør, men det blir jo den følelsen av at man må underholde da.. Og når gjestene ikke kan komme med noen ønsker selv, blir man littegranne stresset. Ungen hadde kolikk også, så jeg fikk jo det å bekymre meg for i tillegg, at alle lå våkne om natta. Ikke hjalp hun til heller med noe, fatter ikke hvorfor hun kompå besøk egentlig:P

Ikke sant. Synes i allefall dette besøket kunne vært planlagt litt bedre så samboeren kunne fått ordnet seg litt mer fri/byttet vakter. Er så redd for at det skal bli sånn ubehagelig stemning her :p Har litt lyst til å late som at jeg er syk hele den kommende uka å bli liggende på rommet hele dagen :p

Ikke sant. Synes i allefall dette besøket kunne vært planlagt litt bedre så samboeren kunne fått ordnet seg litt mer fri/byttet vakter. Er så redd for at det skal bli sånn ubehagelig stemning her :p Har litt lyst til å late som at jeg er syk hele den kommende uka å bli liggende på rommet hele dagen :p

Skjønner dilemmaet. Men blir det for ille får du jo bare trekke deg tilbake på rommet og si at du trenger å hvile deg litt;-) Hun kan jo ikke forvente at du skal underholde henne hele tiden. Du har rett på dine pauser, og at du hviler deg ved behov er jo også noe som gagner hennes kommende barnebarn ;-)

Forstår deg godt! Men kanskje du kan sende henne på litt trilleturer? Da får dere en liten pause begge to. :) Så går det an å ta en tur på kafe, eller på byen. Bare for å ikke bli sittende inne hele tiden. :)

Skjønner dilemmaet. Men blir det for ille får du jo bare trekke deg tilbake på rommet og si at du trenger å hvile deg litt;-) Hun kan jo ikke forvente at du skal underholde henne hele tiden. Du har rett på dine pauser, og at du hviler deg ved behov er jo også noe som gagner hennes kommende barnebarn ;-)

Mest sannsynlig er det nok bare jeg som føler at jeg må underholde henne hele tiden og stresser meg opp for ingenting :p Hun har jo 4 barn selv så regner med hun har forståelse :)

Forstår deg godt! Men kanskje du kan sende henne på litt trilleturer? Da får dere en liten pause begge to. :) Så går det an å ta en tur på kafe, eller på byen. Bare for å ikke bli sittende inne hele tiden. :)

Vi har ingen barn fra før. Men jeg finner forhåpentligvis ut noe lurt :)

Klager over en mage som kjennes ut som den kan sprekke hvert øyeblikk.

Sidn jeg bor i finland er klokke nå 0309, våkna for en time siden av at en nabofest slo inn på babycallen. Fyll, roping, musikk. Hvorfor er det ikke en kjeft som ringer politiet?? Har prøvd en halvtime nå å finne ut HVILKET nr man ringer for å melde ifra, syns liksom det er litt drastisk å ringe nødnummeret, men ser ut som om jeg må det da.

Sidn jeg bor i finland er klokke nå 0309, våkna for en time siden av at en nabofest slo inn på babycallen. Fyll, roping, musikk. Hvorfor er det ikke en kjeft som ringer politiet?? Har prøvd en halvtime nå å finne ut HVILKET nr man ringer for å melde ifra, syns liksom det er litt drastisk å ringe nødnummeret, men ser ut som om jeg må det da.
:s så slitsomt! Tror ikke folk tør å ringe. Vært sånn her alle fall.

Iiiik skulle bøye meg! Går ikke. Vondt i bekkenet foran!! Æææh! Dette kan bli morsomt. Har vel sovet rart. Lurer på om jeg har hatt kynnere i natt faktisk.

Iiiik skulle bøye meg! Går ikke. Vondt i bekkenet foran!! Æææh! Dette kan bli morsomt. Har vel sovet rart. Lurer på om jeg har hatt kynnere i natt faktisk.
æsjda, håper det gir seg. bekkensmerter kommer og går for min del. kynnere har jeg hele tiden og de gjør at jeg på på diddeli do om jeg har så mye som en milliliter i blæra:P irriterende. Så etter at politiet hadde dratt i går fikk jeg jo pokker ikke sove, hadde vært så stressa og oppspilt at magen gikk helt amokk:P

Back
Topp