Klagetråd

Klager på at mannen er syk som en liten bebis og ikke klarer noe selv. Må liksom passe på ham da, selv om jeg helst skulle vært på skolen og lest..

Klager for at jeg blir så dårlig bare jeg tar med en tur på butikken og ordner et par ting. Blir varm, kvalm og får murrende hodepine..
Vil jo gå rundt å kose meg, kjøpe inn siste rest til mini og drømme meg litt bort. Men må vel bare gjør siste test på nett.. :(

Sitter å venter på å få komme inn til legen. Og jeg er såå svimmel, føles som jeg skal gå i bakken når som helst! :(

Dem blir jo så veldig syke.
Spesielt han her. Han har ligget på sofaen, under dynen og med superundertøy på i hele dag. Men han er i det minste veldig takknemlig for at jeg passer på ham da :)

Klager på at det er så varmt!! Jeg var ute i singlett nå 06:30 å rota rundt i bilen. Å det var kjempe varmt ute joo! Ble ikke kald! Vil ha skikkelig høst temp nå!

Klager på at det er så varmt!! Jeg var ute i singlett nå 06:30 å rota rundt i bilen. Å det var kjempe varmt ute joo! Ble ikke kald! Vil ha skikkelig høst temp nå!

Oi, hvor bor du? Her er det ikke så varmt klokken 06.30 om morgenen.
Jeg klager på bekkenvondt, stram mage - kjennes ut som den kan sprekke når tid som helst, av og til. Halsbrann. Dårlig sovestillinger. Vondt i armen og skuldra da de sovestillingene som er behagelige, etterhvert går ut over arm og skuldre. Luft i magen. Veksling mellom forstoppelse og diare (jerntilskuddet's feil). Ja, osv osv.

Klager på et rotete hus :b og at ungene til kjæresten min har tegnet med fargeblyanter på kjøkkenbordet :/ blæh...

I tillegg våknet jeg av at minstegutten i huset tisset i senga vår (uhell)...kanskje den verste måten jeg kunne startet dagen i dag på :s

Oi, hvor bor du? Her er det ikke så varmt klokken 06.30 om morgenen.
Jeg klager på bekkenvondt, stram mage - kjennes ut som den kan sprekke når tid som helst, av og til. Halsbrann. Dårlig sovestillinger. Vondt i armen og skuldra da de sovestillingene som er behagelige, etterhvert går ut over arm og skuldre. Luft i magen. Veksling mellom forstoppelse og diare (jerntilskuddet's feil). Ja, osv osv.

Opplever mye av det samme, spesielt halsbrann, trøbbel med liggestilling og derav smerter i brystrygg, nakke og armer. Har investert i en massasjepute som heter miniwell og den hjelper en del. Ellers er sambo flink til å kna hvis jeg spør. Får skikkelig spenningshodepine hvis jeg ikke får knadd jevnlig.
Mot halsbrann bruker jeg flytende Gaviscon. Den hjelper veldig da den virker svalende og legger seg litt som et lokk i magesekken. Ikke så god på smak, men prøver å tømme den lengst mulig bak i svelget. Bruker ganske mye når jeg må. Skal ifølge jordmor og lege være helt grei i svangerskapet.
Ellers er bekkenet kranglete. Ille vondt. Men det er heldigvis ikke like vondt alltid. Får det i perioder hvis jeg har gjort noe som provoserer, og da klarer jeg ikke å gå på ei stund. Veldig frustrerende :-(

Au... :(

Vedlegg

• 1412147454450.jpg
    1412147454450.jpg
    39,4 KB · Visninger: 19
Kjenner meg igjen i de føttene. Noen som har et forslag til hvor en får tak i sokker med løsere kant? :(

Føler meg ikke helt klar for å ha besøk av svigermor ei hel uke. Tror ikke samboeren har ordnet seg noe særlig med fri heller så jeg blir sittende alene med henne..

Back
Topp