Klagetråd

Samboeren har tydeligvis skrudd på sykkelen sin før han dro på jobb i dag, så hele gangen (og litt av sofaen i stua) er full av skruer og sykkeldeler. Har så lyst til å kaste alt i søpla! I tillegg ligger klærne hans strødd over alt. Og har akkurat brukt 2 timer på å vaske og rydde kjøkkenet etter han. Kjenner jeg har lyst til å eksplodere akkurat nå. Har ikke fått laget meg middag en gang fordi jeg er utslitt etter og ha ryddet og vasket etter han. I tillegg har bekkenet mitt begynt å bli kranglete og jeg er konstant trøtt.

Trer snart den jævla pcen t gubben nedover hue på han!!! Er fasiken så lei nå!!! At man kan bruke så mye av verdagen sin på noe så unyttig kan jeg ikke fatte!! Klikk klikk klikk fra tastaturet ei vifte som jobber dobbelt for pcen er varm. Å han er helt bortreist i spill verden!!
Godt jeg pakker bagen og reiser bort i 4-5 dager altså! Trenger en pause!

Trenger litt hjelp jeg!
Har klødd endel nede på føtta de siste dagene, og har nå fått små mini prikker der. Jeg er også opphovna på tærne. Veldig ubehagelig, og lurer på å ta en tlf til lege?
Jeg leste litt på nettet, det med kløingen, og ble redd på hele greia. :(

Trenger litt hjelp jeg!
Har klødd endel nede på føtta de siste dagene, og har nå fått små mini prikker der. Jeg er også opphovna på tærne. Veldig ubehagelig, og lurer på å ta en tlf til lege?
Jeg leste litt på nettet, det med kløingen, og ble redd på hele greia. :(
Hørte noen sa mn ikke skulle klø. Men ta babyolje eller massasje olje eller strekkmerke krem og ta på qtips å smøre/for å roe ned.får klødd litt slik å men ikke klø med fingrene.

klager fordi ingen av billigbillettene på bussen passet med klokkeslettene på skolen til helga, og klager fordi jeg slett ikke er i skolemodus :D

Idag har jeg plutselig fått kjempe vondt i venstre ribbein (lurer på om jeg kommer meg opp fra senga i morgen..) og blitt skikkelig tungtpustet! Føler jeg har løpt maraton.. :(

Er så lei av halsbrann og kvalme.. Fikk jo en medisin mot det, men den hjalp litt for godt, så når jeg tok den over flere dager produserte jeg ingen magesyre i det hele tatt, som resulterte i at jeg kastet opp hele middagen jeg hadde spist 6 timer tidligere ufordøyd.. Så da måtte jeg kutte ut medisinen, og tar den nå annenhver dag så ikke magesyreproduksjonen blir helt borte. De dagene jeg ikke har tatt den er jeg plaget av ekstrem halsbrann og enorm kvalme fra morgenen av, og holder på å brekke meg mange ganger om dagen. Halsen er tykk og ekkel, og bare det å gå utløser brekninger. Ekkelt når jeg sitter stille også. I dag har jeg bare spist en liten salat, men det føles som jeg har spist en kjeeempestor julemiddag, er så stinn, kvalm og uvell.

Det var dagens klaging fra meg :P

Klager over at jeg plutselig(over natta omtrent) har blitt så plaget av halsbrann!

Torden og lyn. Tror det har roet seg ned nå, men var livredd i ste :(

Hvem "#%^ våkner kl 5 lys våken når gubben er borte og guttungen sover
:( :(

Klager over den jæ#\_ halsbrannen!! :( Det er jo ikke noe som hjelper.. Sambo har reist offshore i dag i to uker, så klager litt for det også!!

Klager over at mannen er ute på byen, og jeg må legge meg alene. Jeg liker det overhode ikke! :/

Back
Topp