Klagetråd

Duste kynnere som er så regelmessige i kveld :( og mannen har reist til utlandet på jobb. Så er aleine hjemme med valp og barn :(

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

føler meg som verdens verste mamma.. glemte å sende med sønnen min badetøy i dag, svømming er det kjekkeste han vet. Og når jeg jeg ringte skolen sa di det var for seint å gå å levere det for di var i svømmehallen nå. :(:(
Hjelper ikke på å være super hormonell!!:(

føler meg som verdens verste mamma.. glemte å sende med sønnen min badetøy i dag, svømming er det kjekkeste han vet. Og når jeg jeg ringte skolen sa di det var for seint å gå å levere det for di var i svømmehallen nå. :(:(
Hjelper ikke på å være super hormonell!!:(
Åh, så kjedelig :/ man får så dårlig samvittighet når sånt skjer :/

Auuuu! Fikk varmt baconfett under neglen på tommelen! Klarer tydeligvis ikke lage baconpannekaker mer uten å skade meg :( Så nå sitter jeg og er ubrukelig med tommelen i vann.

Stikker så sykt i lysken til tider i dag!! Minner om skikkelig el smerter! Auuuhhh...

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

@^^×3_/:€ EGG!

Jeg fikser ikke lukta av egg :(

maur/kramper i legg, og veldig ubehagelig og ligge uansett hvilken stilling. Skal på kontroll for celleforandringene neste uke, og er redd for at det er noe med de, som har vokst og trykker/presser på den høyre sida, omtrent der eggstokkene skal være (aner ikke hvor de er i en gravid kropp, siden alt er flyttet på). Ligger jeg for lenge på høyre siden blir det smerter på den siden. Ligger jeg bare på venstre side, så dovner skuldra og armen. Ligger jeg på rygg, blir jeg småsvimmel og får halsbrann. Så nå sitter jeg heller stua i godstolen og trykker :)

Må klage litt!! Å det er på en klengete mann i senga når vi sover. Jeg trenger litt plass så jeg kan le meg i senga. Er jo så vanskelig å snu seg med et bekken som gjør vondt! Å når jeg ber sambo gi meg mer plass så blir han så fornærma for han vil helst ligge å holde på magen og sove sånn.. Jeg kan ikke fordra å sove sånn når jeg ikke er gravid! Å nå er jeg varm, trenger plass for å snu meg og klarer ikke sove sånn!!! Nesten så jeg ønsker meg egen seng å sove i :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Må klage litt!! Å det er på en klengete mann i senga når vi sover. Jeg trenger litt plass så jeg kan le meg i senga. Er jo så vanskelig å snu seg med et bekken som gjør vondt! Å når jeg ber sambo gi meg mer plass så blir han så fornærma for han vil helst ligge å holde på magen og sove sånn.. Jeg kan ikke fordra å sove sånn når jeg ikke er gravid! Å nå er jeg varm, trenger plass for å snu meg og klarer ikke sove sånn!!! Nesten så jeg ønsker meg egen seng å sove i :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Haha, signerer denne! Når jeg endelig har funnet en stilling jeg klarer å sovne i, så kryper han helt inntil (og ødelegger balansen i senga:b) og skal absolutt ligge med foten rundt meg samtidig som han sniker arma under meg for å ta på puppene/magen min.

Hvis jeg da vekker han eller trekker meg unna blir han så fornærma. Faktisk så fornærma at om morran, når vi begge er våkne og vinduene koset oss litt ekstra, så vil han ikke- fordi jeg var så "kjip" tidligere.. Gjentar seg hver natt :b

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Da vil jeg klage litt over mannen som sparker og bykser over alt når han sover! :P Gøy å bli vekket opp av et kne i ryggen liksom. :o

Jeg blir så sint..Når vi gikk hjem fra barnehagen Idag så var det en mann som gikk forbi oss, med den røyk skyen (hasj). Stakar jenta mi og magetrollet! :(

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 26.12.14☆

Lenge siden jeg har skrevet et klageinnlegg her..
Jeg er i dritt form i dag. Tung i hode og øynene og småtett.
Når jeg er gravid så trekker jeg til meg ALT. I går når jeg var på jobb så var det en turist som var forkjøla. Gikk å hosta og nøys og snøt nesen hele tiden. Å allerhelst rundt meg. Kroppen min er en magnet mot slike ting for tiden. :(
Nå vil jeg ha kveld ( Kl er jo bare 9 på dagen. bahhhh ) Jentungen skal heldigvis noen timer i bursdag i dag så får i allefall litt " fri " for det er i den tiden lillebror har duppen sin.
Så får vi håpe jeg er bedre til middag hos svigerfar kl 17 i dag.

Vil klage litt over dårlige netter.. Begynner å bli ubehagelig å snu seg, og må opp på toalettet hver natt. Og det tar så lang tid før jeg sovner skikkelig igjen. Og så tenderer jeg å havne på rygg mens jeg sover, og det bør jeg vel ikke nå som magen begynner å bli stor. Må vel bygge meg et rede slik at jeg unngår det. Noen tips?

Klager litt over at lukkemuskelen ikke fungerer :/ klarer ikke holde tilbake en eneste rap- og om jeg bøyer meg etter jeg har drukket/spist noe renner det tilbake i munnen min :( konstant sure oppstøt og svie i spiserøret... Så kvalmende å gå å smake på maten jeg spiste sist helt frem til neste måltid :s

Ryggen min svikter helt! Får vondt i ryggen av å gå eller ligge feil litt. I tillegg har jeg masse hormoner! Irriterer meg over ingenting, kan være overlykkelig et øyeblikk og litt senere gråte for ingenting. Forferdelig

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler meg virkelig ikke bra.. Er uvel og har vondt overalt. Mega sliten og klarer ikke ligge for det er vondt, sitte er vondt og stå blir tungt i lengden. Utslitt!

Minibanken slukte bankkortet til samboeren i går kveld. Utrolig kjipt siden jeg brukte de siste pengene mine på regninger. Dritt minibank!

Må bare klage litt..

Jeg er så lei at mannen ikke forstår!! Dattera vår er fortsatt oppe om natta (16 mnd) og mer enn før etter hun begynte i bhg, pga hun drømmer så mye (Men dette et vid

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 26.12.14☆

Back
Topp