Føler at jeg klager veldig ofte
men føler meg så utrolig trøtt for tiden. Har ikke energi til noe som helst og vil egentlig bare bli liggende i senga. Absolutt alt er et ork.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er dritt! Prøv å slå av og på telefonen etter en stund? Av og til livner de til?Så utrolig fantastisk flott! Jeg greide nettopp å miste telefonen i bakken og nå er skjermen helt svart, Har selvfølgelig ingen reserve telefon her, får ikke logget meg inn på facebook på pc'en siden jeg må få sånn passord tilsendt på mobilen og samboeren kommer ikke hjem før i natt. Får ikke tatt kontakt med noen. Skjønte jeg bare skulle blitt liggende i senga i dag! ÅH!
Den er dritt! Prøv å slå av og på telefonen etter en stund? Av og til livner de til?
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Fysj! Føler så med deg! Der er så nastyarg.. når mannen vasker klær sammen med snusboksen sin.. og så har de i tørketrommelen.. snus og graps over alt!
Det er alltid skummelt å blø.. Jeg kvier meg helt fra alt dette svangerskapet da det var kosing som satte igang SA sist.. Var riktig nok ikke det som var årsaken, men det er så utrolig skremmende!Når jeg endelig har kosa med mannen for første gang siden jeg var ny gravid, så måtte jeg jo begynne å bløvet det bare er en rift, kan kjenne det svir litt der blodet kom fra. Men liker det ikke uansett! Kunne det ikke bare gått fint, så vi kunne kosa oss mer fremover. Nå får jeg ikke lyst til å prøve det igjen
![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Herregud! For en lege!Du er iallefall 25 uker idagIdag er jeg 25 uker, men blir så forvirret når fastlegen skrev at jeg er 24 uker på helsekortet.. - Termin 26 desember.
I tillegg sa han at jeg skulle komme på ny kontroll hos han om åtte uker (går annenhver til jordmor og lege) også får jeg time 2 desember... Kan han telle? ...
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 26.12.14☆