Klagetråd

Er så trist å lei :( Bestevenninna mi har en gutt som blir 5 når i oktober, han er mitt fadderbarn og han er verdens hærligste lille gutt. Men han har eplepsi :( å de siste dagene har han hatt skikkelig mange kraftige anfall! Det er så fælt å se denne lille skatten gå gjennom alt dette! Se hvor sliten han blir og hvor mye dette holder han tilbake fra den forventa utviklinga hans :( det river meg langt inni hjerterota! Å jeg er så frustrert på dems vegne. Bare trist i dag. Nå er han innlagt på sykehus.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

klager over barnefar som har virkelig vært en idiot fra starten og det er så vanskelig å komme over noen du vet ikke er bra for deg. Men etter nesten 6 måneder med tullet hans har jeg faktisk begynt å komme over han :D HURRA! Klager over hvor barnslige menn(gutter) kan være selv når de er flere år eldre en deg.

klager over barnefar som har virkelig vært en idiot fra starten og det er så vanskelig å komme over noen du vet ikke er bra for deg. Men etter nesten 6 måneder med tullet hans har jeg faktisk begynt å komme over han :D HURRA! Klager over hvor barnslige menn(gutter) kan være selv når de er flere år eldre en deg.

Hehe, ja her skikkelig vi 5 år og jeg føler jeg kunne vært 10 år eldre enn sambo. Men er faktisk han som er eldst :P

Men godt å klare å komme seg over en person som ikke har noe bra å tilby uansett ;) vært der og vet det er tøft! Men så deilig å komme seg videre i livet :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Da kommer krampa å tar meg. Våknet mange ganger i natt. Da musklene knøyt seg så stramt at uff...

Venter på årets Julegave<3

Ååå irritert på manne so ikkje klara å være ærlig.. fekk legg krampe litt før halv 4 i natt å d va rett før han la sej.. ej vart irritert å lata som ej sov når han la sej.. spørte na no ka klokka han la sej å han sa " for å vere ærlig vart klokka kvart over 12". Han kan no berre våge sej å klage på at han e trøtt i dag. Han he lovd å gjere masse i dag å d fe han bere holde.

mor til to gull, 05 og 12

Når guttongen skulle gå til skolen i dag så var de som han går sammen med 5 minutt tiligere enn vanlig så de måtte vente litt da gullet mitt var på do. Når han gikk ut døra hørte jeg de ropte til han "nå må du forte deg!" Jeg så på de i vinduet og gullet mitt havna ti meter bak dem nedover, tydelig at de andre var irriterte på han. Så ser jeg for meg hvor lei seg han må være. Å nå sitter jeg her å gråter som ei lita jente, med klomp i magen å lurer på hvorfor jeg ikke bare sendte dem avgårde å kjørte gullet til skolen. :(

Bekkenet er vondt, ryggen er vondt og ene skuldra er virkelig plagsom fortiden!! Nattesøvn har jeg snart glemt hva er. Å så mye som skulle vært gjort! Bare litt sliten i dag ja!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Sur å grinete til di grader. Alt e gale... fekk vete no at svigerinna mi he fått påspandert London tur, ho må betale berre fly sjøl, so klaga ho på at d e for dyrt! Klassa mi ska t London i november å ej fe kje lov t å flyge. Noke so urettferdig at ej v grine. Fekk vete me lærare at ej kan vere me på turen neste år.. va på den i fjor å he gledd mej t å fare tilbake.

mor til to gull, 05 og 12

Er så trøtt og har ikke energi til å gidde noe som helst i dag. Tror jeg skal ta en time på øyet og håpe det hjelper. Funka i går :)

Unnskyld meg! Men hva feiler mannen, når han spiser skikkelig stor lunsj på jobb i dag når han vet jeg lager skikkelig middag til han kommer hjem??? skikkelig dårlig kobling oppi det hue der av og til!!
Grrrrr :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Håret mitt er så utrolig kjedelig og livløst for tiden. Har så lyst til å unne meg en frisørtime! Det er virkelig på tide.

Mange netter uten søvn resulterer i kvalm, slapp og sjølvsagt trøtt. Blir skikkelig hormonbombe! Mannen er på jobb i Bangladesh, nesten ikkje snakket sammen på 2 veker, forsatt 2 veker til han kjem heim! Blir sprø. Har ingen venner her eg bur så føler meg veldig aleine.
Og! Har vasket heile huset fordi katten har dratt ein halv-levande mus med seg inn i natt, var til og med blod opp etter veggene! Leeeeiiii og sliten!

Førstegangs - Desemberbaby <3

Håret mitt er så utrolig kjedelig og livløst for tiden. Har så lyst til å unne meg en frisørtime! Det er virkelig på tide.
Mitt hår ble plutselig superfettete i starten av svangerskapet. Så ble det fantastisk etter uke 12. Og for eibuke sia rok det litt takk for seg. Tok en hårkur. Og det virker bra igjen.

Mange netter uten søvn resulterer i kvalm, slapp og sjølvsagt trøtt. Blir skikkelig hormonbombe! Mannen er på jobb i Bangladesh, nesten ikkje snakket sammen på 2 veker, forsatt 2 veker til han kjem heim! Blir sprø. Har ingen venner her eg bur så føler meg veldig aleine.
Og! Har vasket heile huset fordi katten har dratt ein halv-levande mus med seg inn i natt, var til og med blod opp etter veggene! Leeeeiiii og sliten!

Førstegangs - Desemberbaby <3
Æsj!

Mitt hår ble plutselig superfettete i starten av svangerskapet. Så ble det fantastisk etter uke 12. Og for eibuke sia rok det litt takk for seg. Tok en hårkur. Og det virker bra igjen.

Har en hårkur fra redken som jeg har brukt en stund, men synes ikke den virker på håret mitt lenger. Synes det fortsatt er like tørt og livløst :/

Har en hårkur fra redken som jeg har brukt en stund, men synes ikke den virker på håret mitt lenger. Synes det fortsatt er like tørt og livløst :/
Hm... denne gangen brukte jeg en som jeg har fåtr.. som lå i skapet. Men det som fungerer best på meg. Er å blande honning, olje, egg. Gni inn.. la det virke. Og gni inn shampoo og vask ut.

Det er så tungt å puste :( kan ikke ligge på noen som helst måte eller sitte med ryggen inntil noe. Da blir det så tungt/ubehagelig å puste :( føles som om jeg presser sammen lungene!

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Det er så tungt å puste :( kan ikke ligge på noen som helst måte eller sitte med ryggen inntil noe. Da blir det så tungt/ubehagelig å puste :( føles som om jeg presser sammen lungene!

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Føle me dej.... sitte ofte å prøve å skubbe litt ungen ned frå ribbebeina..

Back
Topp