Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei stund siden du skrev denne, men jeg har det akkurat på samma måte når gubben er syk, Høres nesten ut som han er døden nær av og til slik som han syter. Jeg blir bare irritert jeg,Klaga litt på mej sjøl i dag.... manne min e sjuk å ej klara egentlig ikkje å bry mej.... han fe manflu, å trur egentlig at han e utslitt... so ej burde vise hensyn... men ej fe ikkje til å vise at ej bryr mej....
Ej hadde nok fåre... der burde vere sopass monge so visste kor d va å være gravid og då burde dei kunne reise sej..Må bare klage litt..
Jeg var på foreldremøte Idag. Mange kunne sitte, men noen måtte stå. Og selvfølgelig var jeg en av de som måtte stå.. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å løfte seg opp for en som er gravid (Samme på bussen -Man lar ikke gamle og gravide stå..). Dette varte i litt over to timer og jeg kjente jeg ble skikkelig uvel å stå så lenge. Jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken når som helst..
Senastrekk hver natt... fy så deilig!!!
høyre legg.. varer lenge ja å klarer ikke å komme meg opp for det er så vondt;(Pleier å våkne av det jeg også. Får det i leggen også varer det lenge!