Klagetråd

Klager på at jeg ikke klarte gå forbi kakebordet på jobben, og røyk på DEN jævla kanelbolla:(
Så da må jeg nok gå ekstra lang tur i kveld!

Medisinen jeg fikk fra legen hadde begrenset effekt. har fortsatt halsbrann og ekkel stinnhetsfølelse 24 timer i døgnet, avhengig av om jeg spiser eller hva jeg spiser. Er så lei :(

Urk, halsvondt, stress på jobben og lyst på perm NÅ! Godt det er helg snart.

Klaga litt på mej sjøl i dag.... manne min e sjuk å ej klara egentlig ikkje å bry mej.... han fe manflu, å trur egentlig at han e utslitt... so ej burde vise hensyn... men ej fe ikkje til å vise at ej bryr mej....
Ei stund siden du skrev denne, men jeg har det akkurat på samma måte når gubben er syk, Høres nesten ut som han er døden nær av og til slik som han syter. Jeg blir bare irritert jeg,

Må bare klage litt..

Jeg var på foreldremøte Idag. Mange kunne sitte, men noen måtte stå. Og selvfølgelig var jeg en av de som måtte stå.. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å løfte seg opp for en som er gravid (Samme på bussen -Man lar ikke gamle og gravide stå..). Dette varte i litt over to timer og jeg kjente jeg ble skikkelig uvel å stå så lenge. Jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken når som helst..

Må bare klage litt..

Jeg var på foreldremøte Idag. Mange kunne sitte, men noen måtte stå. Og selvfølgelig var jeg en av de som måtte stå.. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å løfte seg opp for en som er gravid (Samme på bussen -Man lar ikke gamle og gravide stå..). Dette varte i litt over to timer og jeg kjente jeg ble skikkelig uvel å stå så lenge. Jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken når som helst..
Ej hadde nok fåre... der burde vere sopass monge so visste kor d va å være gravid og då burde dei kunne reise sej..

Fant ut at jeg skulle ta meg en skogstur i dag å plukke sopp med mamma... Kjempe nydelig vær og så masse fine farger. Lite sopp av spiselig type da. Men nå er bekkenet mitt sååååå forferdelig vondt :( sliter med å gå å det å ligge i senga er nesten umulig. Buuuuhuu. Straffa for et par timer med glede!

Klager over at det tar tid før jerntilskuddet begynner å virke i kroppen, og jeg er skikkelig trett som en dupp ca. hele tiden, bortsett fra når jeg faktisk skal legge meg om natten for å sove, da går det ikke. Eneste virkning av jernkapslene foreløpig (etter 7 dager) er bivirkninger :/

Fekk bekkenlåsing i går, å den henge igjen enda... ej so ville shine huse i dag før vi skulle reise vekk i helga.. nesten sp ej Vurdera å ta med krykkene på skule...

Bekkenløsning! Nå er det ingen tvil. Ligger utslitt og gråtende med bekkenløsning fra helvetes etter å ha vært i bevegelse i dag.

Åpen brannstasjon med jentungen, etterfulgt av en snartur på matfestival i byen.
En gåtur på 500 meter var altså nok. Nedpress og smerter og kynnere. En mann som ikke ser hvor mye jeg sliter før jeg knekker sammen når jeg kommer inn døra hjemme.
Klarte ikke løfte beina. :/
Bare fordi det er kaldt ute. :(

Bah!

Blir så fort sliten. Hver gang jeg og samboeren skal ut å shoppe blir jeg utslitt nesten før vi kommer oss ut døra. Er ikke så gøy å gå rundt i butikker da.

Ja, her også... av og til føler jeg at jeg roper. Vet ikke om jeg gjør det. Men er så ondt. Og jeg så trøtt. Bare helt random. .. tar tak og smerten er ubeskrivelig.

Back
Topp