Kjenne hodeverket komme snikene etter to dager pause... Så lei av å ha hodeverk, at det aldri kan ta slutt....
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv en dag da. Kanskje han får opp auene;-)Sur... samboer hjelper fint lite til i huset. føler jeg må gjøre så godt som alt i huset. å når jeg sier til han hvordan jeg føler det går det ikke inn. lurer virkelig på hvordan det har sett ut om jeg ikke gjorde noen form for hus arbeid.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
det er bare det at jeg liker veldig lite unødvendig rotPrøv en dag da. Kanskje han får opp auene;-)
mor til to gull, 05 og 12
Lykke til med det, skal og snart være lenge borte ifra min kjære men sånt pleie som regel å gå bedre enn hva vi frykterSer ikke akkurat frem til å være borte fra samboeren i 1 hel måned fra og med i morgen :/ håper tiden går fort!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Lykke til med det, skal og snart være lenge borte ifra min kjære men sånt pleie som regel å gå bedre enn hva vi frykter
Hadde samme problemet frem til mandagen denne uka. Da kom søsteren min å klippet bort alt kaoset i håre litt.. Ble litt kortere enn jeg ville, men nå kan jeg i allefall greie det uten å rive av meg halve hode før jeg er ferdig.Er så lei av sjafsekaoset i håret mitt!! Jeg grer og grer, men de kommer bare tilbake med en gang... Blææææ
Jente født 02.06.10
App taster![]()
Ja nå har jeg flere netter våknet opp på ryggen. Det hadde aldri skjedd for noen uker siden.Da var det slutt med å ligge på magen![]()
Det gikk fint på dagen i går, men i går kveld var det ikke aktuelt. Kjentes ut som jeg skulle kveles.Ja nå har jeg flere netter våknet opp på ryggen. Det hadde aldri skjedd for noen uker siden.![]()
Lader opp til maratonhelg......
veldig, VEldig, VELDIG lite motivert.......
Men kjenner jeg meg sjøl rett, biter jeg tenna sammen og går på.
Kroppen vil INGEN ting i dag, kvalm, sulten, svimmel, trøtt, og null energi....
Skal bare handle inn til konfirmasjonsselkap i morra, pynte en kake, bake en annen kake, og bort på jobb å hente det som skal være med over fjorden i helga... Såååå kan jeg legge meg etterpå.
Og tenk om man kunne hat "kjæresten" hjemme så man kunne få litt trøst hvertfall.... Men han jobber leeeeeeenge i dag og, så han jeg med flaks sent i kveld, eller i morra...
Sutre sutre i dag kjenner jeg.....
Blæææææææ![]()