Klagetråd

Hele middagen kom i retur. jippii.. Håper ikke dette setter en stopper for grillsesongen resten av sommeren.

Svigermor er her. Nå er jeg lei. Hun kan ikke annet enn å klage og syte. Om alt mulig. Feil type film, ikke tekst, liker ikke spise det, liker ikke geleen, liker ikke kakebunnen, liker ikke ditt og datt, har ondt der, kvalm hele tiden, blir irritert av at andre klager på andre røyker. Jeg sa jeg hadde ondt i magen, hadde hun også. Måtte være noe vi haddr spist. (Ja eg tåler ikke melk ect. Og spiste melk +gravid). Klager på været. Vi har ikke sol men djevelsk varmt og sola er hjemme hos henne (der den aldri er). Klager på at vi enda ikke har sagt noe om at vi er gravid til andre. Klage klage klage... 3 dager igjen! Måtte bare få frest ut litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

*snufs* lisje gute fe eige rom i dag. To år so d e no på tide da.... men blir rart å ikkje vokne til solstrålen min i morga tidlig. E utrulig tomt på rommet no når senga has e vekke og gubben reiste på jobb i dag og blir vekke i 6 veke. Mykje hardare for mej en for lisjegute da...

mor til to gull, 05 og 12

Varmt varmt og atter varmt! Og ekstremt klamt! Er meldt trope i natt! Hater sånne kvelder og netter når jeg ikke er gravid! Nå er det enda verre! Å har svigerfar på besøk her og han skal være til i morra! Så kan ikke akkurat kle av meg heller :(

Stakkars meg liksom :P

Desember 2014

Bruker App

Varmt varmt og atter varmt! Og ekstremt klamt! Er meldt trope i natt! Hater sånne kvelder og netter når jeg ikke er gravid! Nå er det enda verre! Å har svigerfar på besøk her og han skal være til i morra! Så kan ikke akkurat kle av meg heller :(

Stakkars meg liksom :P

Desember 2014

Bruker App
Lås soveromsdøra og sov naken i natt. ;) :p

Smertene i ryggen er konstante og kan virkelig ikke ha det sånn :( vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Sånn pleier jeg også å ha det iblant bare at hos meg stråler det ned i høyre ben :( gjør så vondt at jeg ikke klarer sitte, gå eller stå på det benet :/ håper det går over snart <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har så dårlig med energi om dagen! Så dere må gjerne sende over litt dere som har til overs!!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Klager over at det er to rakkerunger i huset som sto opp 04:45. De hører ikke etter, svarer meg stygt tilbake og truer med å stikke ut, ødelegge de nye lekene sine osv. Kjenner jeg blir så sint, og bare gruer meg enda mer til etter jobb/barnehage- for det kommer til å bli et h**vete å få i de mat og holde de våkne til leggetid :/ spesielt når jeg er stuptrøtt og grinete i tillegg.. Faren deres sover enda :/ blæh...

Helde på me sukkerbelastnings test.... akkurat fått i mej heile flaska me druesukker, no må ej ligge å kjike i take i to tima.... so svimmel at ej ikkje klara å sitte :-(

mor til to gull, 05 og 12

Har svigermor på besøk. Hyggelig nok men hun skravler alltid i munnen på alle.
Resultatet av at vi bestilte takeaway thai var at hele bestillingen ble feil. Der det skulle være kyllingkjøtt fikk vi sin og jeg fordar ikke svinekjøtt. kylling i karri ble til svin i karri og stekt ris med kylling. Der det skulle være svinekjøtt fikk vi okse. Og vårullene kom med chili. Så da ble det ingen middag på meg :'(

Fikk endelig innkalling til ordinær ultralyd! (Legen hadde glemt å søke, derfor fikk jeg det så sent..). Men fikk ikke time før 29 august og da er jeg 23 uker på vei! Må bytte denne timen uansett, siden jenta mi har tilvennings dag i bhg da. Jeg håper bare de har ledig time tidligere!! :(

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Fikk endelig innkalling til ordinær ultralyd! (Legen hadde glemt å søke, derfor fikk jeg det så sent..). Men fikk ikke time før 29 august og da er jeg 23 uker på vei! Må bytte denne timen uansett, siden jenta mi har tilvennings dag i bhg da. Jeg håper bare de har ledig time tidligere!! :(

Godt det endelig kom da! Jeg fikk beskjed om at man skulle inn før man var på 23-0....

Ja.. Trodde man måtte ha det mellom uke 18-22, fordi fostere begynte å vokse ulikt etter det?
Ja det stemmer det, da tror jeg du må ringe sykehuset. Jeg måtte avlyse timen vi fikk for det var midt i ferien og når jeg ringte hadde hun ny time bare når jeg var 23 og den ville hun ikke sette meg opp på for det var for sent, så hun måtte heller sette meg på venteliste til en avbestilling.

Ja det stemmer det, da tror jeg du må ringe sykehuset. Jeg måtte avlyse timen vi fikk for det var midt i ferien og når jeg ringte hadde hun ny time bare når jeg var 23 og den ville hun ikke sette meg opp på for det var for sent, så hun måtte heller sette meg på venteliste til en avbestilling.

Skjønner. Men om man blir satt opp på venteliste til en avbestilling, så er det vel ikke helt sikker på at man får oul? Eller? Spør fordi det kan jo hende jeg blir satt opp på det..

Skjønner. Men om man blir satt opp på venteliste til en avbestilling, så er det vel ikke helt sikker på at man får oul? Eller? Spør fordi det kan jo hende jeg blir satt opp på det..

Vet faktisk ikke, men man har jo krav på det før uke 23!??Kanskje de bare har regner feil og de får skviset inn en time tidligere:)
Jeg takket nei og tok det privat, sure penger!

Vet faktisk ikke, men man har jo krav på det før uke 23!??Kanskje de bare har regner feil og de får skviset inn en time tidligere:)
Jeg takket nei og tok det privat, sure penger!

Man har krav på det, men kan jo hende det ikke var ledige tidligere. Eller fordi legen måtte søke igjen og jeg kunne ikke komme ned dit, pga datteren min var syk.. Han spurte jo hvor langt jeg var på vei og da sa jeg 15, men var jo pluss noen dager også.. Så kan jo hende timen egentlig var ment til å være i uke 22.

Kan tenke med at det er sure penger ja, når man egentlig har krav på det gratis :(

Er så irritert på jobben at jeg holder på å gå i lufta.
Før en av sjefene dro på ferie ble jeg lovet i allefall 1-2 vakter i uka. Dette er 3. uka UTEN jobb.
Føler at de som er igjen ikke bryr seg i det hele tatt. Nå har en av sjefene kommet fra ferie så har sendt ei melding siden jeg ikke kom igjennom på tlf.
Håper ting ordnrer seg snart.. for nå er jeg LEI.

Da har jeg ringt sykehuset ang ordinær ultralyd.. Jeg må komme på den som er i uke 23 fordi dem ikke hadde flere ledige timer før i september. Så jeg får ikke ordinær ultralyd (noe hun sa) og denne ultralyden var bare for å se om babyen hadde det bra.

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg må "svi" fordi legen glemte å søke!!!

Back
Topp