ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Kjennes ut som voksesmerter i korsryggen og nedover beina idag
konstant !
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lås soveromsdøra og sov naken i natt.Varmt varmt og atter varmt! Og ekstremt klamt! Er meldt trope i natt! Hater sånne kvelder og netter når jeg ikke er gravid! Nå er det enda verre! Å har svigerfar på besøk her og han skal være til i morra! Så kan ikke akkurat kle av meg heller![]()
Stakkars meg liksom![]()
Desember 2014
Bruker App
Smertene i ryggen er konstante og kan virkelig ikke ha det sånnvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
![]()
Godt det endelig kom da! Jeg fikk beskjed om at man skulle inn før man var på 23-0....Fikk endelig innkalling til ordinær ultralyd! (Legen hadde glemt å søke, derfor fikk jeg det så sent..). Men fikk ikke time før 29 august og da er jeg 23 uker på vei! Må bytte denne timen uansett, siden jenta mi har tilvennings dag i bhg da. Jeg håper bare de har ledig time tidligere!!
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Godt det endelig kom da! Jeg fikk beskjed om at man skulle inn før man var på 23-0....
Ja det stemmer det, da tror jeg du må ringe sykehuset. Jeg måtte avlyse timen vi fikk for det var midt i ferien og når jeg ringte hadde hun ny time bare når jeg var 23 og den ville hun ikke sette meg opp på for det var for sent, så hun måtte heller sette meg på venteliste til en avbestilling.Ja.. Trodde man måtte ha det mellom uke 18-22, fordi fostere begynte å vokse ulikt etter det?
Ja det stemmer det, da tror jeg du må ringe sykehuset. Jeg måtte avlyse timen vi fikk for det var midt i ferien og når jeg ringte hadde hun ny time bare når jeg var 23 og den ville hun ikke sette meg opp på for det var for sent, så hun måtte heller sette meg på venteliste til en avbestilling.
Vet faktisk ikke, men man har jo krav på det før uke 23!??Kanskje de bare har regner feil og de får skviset inn en time tidligereSkjønner. Men om man blir satt opp på venteliste til en avbestilling, så er det vel ikke helt sikker på at man får oul? Eller? Spør fordi det kan jo hende jeg blir satt opp på det..
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Vet faktisk ikke, men man har jo krav på det før uke 23!??Kanskje de bare har regner feil og de får skviset inn en time tidligere
Jeg takket nei og tok det privat, sure penger!