Klagetråd

Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Ei jente i fra barnehagen til jentungen bor i gata over oss. Hun er nettopp fylt 4 år. Hun kommer til stadighet hit ned alene i helgene. Hun har stikke av hjemmefra. Når skal foreldrene skjønne at de endten må passe bedre på henne eller få en krok på døra så hun IKKE kan stikke av. De lar henne til og med gå alene hjem igjen når de har fått beskjed om at hun er her nede. Jeg tør IKKE å la mi jente på snart 4 gå alene ute. Er såpass med trafikk her.

Har begynt å få så "sterke" mensensmerter på kvelden/natta :( Det er nok bare magetrollet som vokser seg stor og sterk <3

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Har blitt skikkelig forkjøla ;( Vondt i halsen, ørene, trykk i hodet og tett i nesa :( Heldigvis ingen feber, men er øm og neste støl i alt som er av muskler :/

Klager på masse hodeverk og nakkesmerter i dag. :( Føles skikkelig ut som dagen derpå!

Skulle skifte på lillebror i sta. ?Å da jeg skulle til å løfte han opp fra gulvet så ble han så sint at han slengte hode bakover å rett ved siden av ene øye mitt. Så nå sitter jeg med hodepine, pluss at jeg ser for meg blåveis i morgen tidlig. Fyttikatta bakhodene er harde altså :(

For en god start på jobb. klokkene ringer så det holder før jeg kommer inn dørene nesten, de som er på jobb tar de ikke. å den lille kaffekoppen før start på stresset er veldig viktig.. blir komandert til å ta klokkene for ei annen ei skal høre rapport(som om ikke jeg skal det også) så hun har hvertfall foreløbig hatt en rolig start..... iritert neida!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klager over at mannen ikke forstår!
I graviditeten har jeg så og si null energi.. Bruker det lille jeg har på jenta vår. Når jeg legger henne er jeg helt ferdig resten av dagen. Istad mente mannen at jeg hadde blitt lat og burde begynne å trene, o.l. For hvis jeg var sliten, hva var HAN da..? Kjenner jeg blir så sint og lei meg :(

Det skal sies at jeg fortsatt er oppe om natta også da.. Håper henne bestemmer seg for å sove hele natta snart ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jeg har en litt bedre dag i dag, selv om jeg er hjemme fra jobb med hodepine. Enn du Lillemy?
skal på jobb snart, om den blir lik som igår så vet jeg svare for å si det sånn :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fått kynnere, og er veldig slapp om dagen.. Spyr mer nå jeg en i begynnelsen.. Må spise rett etter at jeg har stått opp, venter jeg i 30 min er det bare og kaste seg over toalettet :(

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Tror jeg har klart og holde meg unna denne, men idag må jeg klage over karakteren min.
Skal jo være flink og styre unna for mye kalorier, men når jeg hentet guttungen hos farmor hadde de bak skolenes idag, og da måtte jeg jo selvsagt smake. Problemet er at en bolle ble til to og så tre :(
I morgen er det fri og jeg spurte pm guttungen ville være med og leke på lekerommet på treninga så jeg kunne jogge av bollene igjen, og det ville han. Har aldri vært der før men vi får prøve:)

Er det lov å klage når man har hatt hodepine hver kveld i snart ei uke?
Begynner å bli en smule lei.

Klager på fastlåst nakke og hodepine idag :( Kjedlig å bli liggende idag!

Tordenvær i natt og det var første gang for valpen, han likte det ikke og har bjeffa i HELE natt, kjenner jeg er helt blodsprengt i øya! Nå snorker gubben og deg har blitt for lyst på rommet, så jeg får ikke nyte at guttungen sover lenge engang:(

Tordenvær i natt og det var første gang for valpen, han likte det ikke og har bjeffa i HELE natt, kjenner jeg er helt blodsprengt i øya! Nå snorker gubben og deg har blitt for lyst på rommet, så jeg får ikke nyte at guttungen sover lenge engang:(
Ååh nei kor kjedelig at valpen reagerer på det da :( min bryr seg heldigvis verken om lyn og torden eller fyrverkeri . Sikkert pga vi har drevet å renovert huset hele tiden når vi har hatt den. Så hun er vant til mye lyder.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Får ikke sove! Gaaah. Er så sinnsykt lei av å ligge å vri meg hele natta. Ikke glem at når jeg først sovner, så begynner mannen å snorke så jeg våkner igjen. *sukk* Har lyst til å rive ut håret snart!

Back
Topp