Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ja noen tenker bare megmegmeg!I dag vil jeg klage litt på enkelte av de samboeren min jobber sammen med. Han jobber ræva av seg hver dag og når han først har en fridag så er det alltid noen som ringer å spør om han kan jobbe for de. Han sier nesten alltid ja. Men når han for engangs skyld spør om noen kan bytte vakt med han sier alle nei. Får helt vondt inni meg.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har hatt det på nesten samme vis her i dag.Må klage litt i kveld.
Vi har vaska å styra i hele huset i dag så nå har bekkene mitt tatt kveld.
I tillegg så hadde 3 åringen min skikkelig 3 års trass med raseri annfall. Hun har tv på rommet sitt å ville se på tv før hun la seg. Greit det men sa klart i fra at om hun plager broren sin som skal sove så slår jeg av.
Hva tror dere skjer? Joda hun plaga broren sin som bare det. Å da jeg slo av ble hun rasende hylte å skreik, sparket i veggen. Hun roa seg vel etter 15 min tenker jeg. Da fikk jeg endelig kontakt med henne å forklate hvorfor tv'n ble slått av. Men da var det påann igjen så jeg sa bare at om hun klarer å roe seg så skal hun kanskje få tv på igjen når jeg mener hun har vært snill nok. Så gikk jeg ut av rommet hennes. Satt meg ned å da kom hun hylende i gangen å tramper og skriker. Da var jeg så sliten av all hylingen hennes at det desverre klikka litt for meg så jeg skreik tilbake til henne at nå går du å legger deg. Gikk å så til henne etter 5 min å da var hun sovna. Pleier aldri å skrike til barna mine så nå sitter jeg her meg dårlig sammvittighet. Men begeret rant over av all den hylingen å skrikingen, pluss et dårlig bekken.
Gjør litt godt å høre at det ikke bare er jeg som har trasse unger for tiden. Nå har jeg funnet senga. Håper på at ungene sover hele natta.Har hatt det på nesten samme vis her i dag.
Våknet med dundrende hodepine og ei frøken med alvorlig mye energi.
Roper og skriker og gjør alt hun kan for å få oppmerksomhet.
Så dro vi på handletur og da var alt greit. Men når vi kom hjem. Håhå! Hun fik en venninne på besøk og det endte opp med at de ropte og brølte så jeg måtte hente en dommerfløyte bare for å stoppe bråket :O 3 ganger! Heldigvis bedret det seg etter litt mat. (Og til mor, en paracet)
Håper du fikk sove til slutt. Er så kjedelig med de som spiller høy musikk til langt på natt.Vil sove , men hører bare dunk dunk dunk dunk fra noen som har fest i nærhetenog kan ikke lukke vinduene på soverommet heller , da blir det så varmt.
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Ja er fort sånn... Ja det er jo sånn det er å være sjef, men blir bare så lei... Det ordnet seg heldigvis!Og de er alltid syke når det er fint vær.....?
Sånn er der og være sjef![]()
Folk som ikke holder avtaler irriterer meg mildt sagt grenseløst... Så godt å høre det ikke er bare jeg som blir skuffet og irritertNår folk IKKE kan holde avtaler så blir jeg irritert og sint.. Andre dagen på rad at søsteren min og moren min IKKE greier å holde en avtale.. skuffa.no![]()
Synes det er veldig sårende når de ikke greier å holde det som blir lovet.Folk som ikke holder avtaler irriterer meg mildt sagt grenseløst... Så godt å høre det ikke er bare jeg som blir skuffet og irritert
Sent from my iPhone using BV Forum