Klagetråd

Jeg er så sinssykt lei av å bo i blokk! Folk røyker som skorsteiner under meg og på begge sidene. Jeg MÅ jo ha et par vinduer oppe på gløtt for å overleve i varmen. Blir så uvel av lukta, vil hyle og skrike til de, for de røyker jo hele forbanna tida :smiley-angry016

så morsomt å spy er det første jeg gjorde da jeg kom ut døra.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

pluss en rygg som er veldig kranglete. men det er absolutt verdt det.

He eksamen klokka to i dag å fått omgangssyke. ... ikkje beste kombo

mor til to gull, 05 og 12

I dag vil jeg klage litt over den naboen som spiller sinnsykt høy musikk fra tidlig på dagen til sent på kvelden. Vanligvis er dette et stille og rolig nabolag, men nå føles det ut som jeg bor på et diskotek:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hjelp, hva er denne ubehagelige følelesen som jeg har begynt å få i halebeinet.. Får det etter å ha sittet lenge. Er vel ikke bekkenløsning på gang :S

Klager litt i dag også for at jeg er redd for at det er noe galt. Har ingen symptomer i det hele tatt, og er bare lei meg og deprimert fordi jeg bare vil se og høre at lille har det bra. Har vel blitt skremt at et par historier jeg har hørt om de som mistet symptomene sine, for så å finne ut at fosteret hadde vært dødt noen uker uten å få blødning/smerter.. Håper bare alt er bra <3 ikke godt å være bekymret altså :(

Klager litt i dag også for at jeg er redd for at det er noe galt. Har ingen symptomer i det hele tatt, og er bare lei meg og deprimert fordi jeg bare vil se og høre at lille har det bra. Har vel blitt skremt at et par historier jeg har hørt om de som mistet symptomene sine, for så å finne ut at fosteret hadde vært dødt noen uker uten å få blødning/smerter.. Håper bare alt er bra <3 ikke godt å være bekymret altså :(
Har du plutselig mistet symptomene dine? Det er jo vanlig at det blir mindre symptomer etter 12 uker ca. :) Om du tenker mye på dette så hadde jeg tatt en telefon til jordmor. :)

Samboeren har snorket i hele natt.. litt "syting"..

Har du plutselig mistet symptomene dine? Det er jo vanlig at det blir mindre symptomer etter 12 uker ca. :) Om du tenker mye på dette så hadde jeg tatt en telefon til jordmor. :)

Nja, plutselig og plutselig. Har ikke hatt mye symptomer (heldigvis!) huden min har endret seg en del, ømme pupper, vært trøtt og sliten og hatt noen mensenliknende kramper i nedre del av magen. Nå er det ingenting. Vet jo at det er normalt at det blir sånn, men har bare fått en dårlig følelse siste dagene :/ var jo også så "dum" at jeg kjørte doppler når jeg ble bekymret, og finner ikke hjerterytmen til baby. :/ så det ble en ekstra bekymring.. Skal på samling hos jm i morgen, så vil so fra hva jeg tenker da. Forhåpentligvis kanskje de tar seg tid til å lytte etter hjerterytmen. Det hadde hjulpet masse!:)

Nja, plutselig og plutselig. Har ikke hatt mye symptomer (heldigvis!) huden min har endret seg en del, ømme pupper, vært trøtt og sliten og hatt noen mensenliknende kramper i nedre del av magen. Nå er det ingenting. Vet jo at det er normalt at det blir sånn, men har bare fått en dårlig følelse siste dagene :/ var jo også så "dum" at jeg kjørte doppler når jeg ble bekymret, og finner ikke hjerterytmen til baby. :/ så det ble en ekstra bekymring.. Skal på samling hos jm i morgen, så vil so fra hva jeg tenker da. Forhåpentligvis kanskje de tar seg tid til å lytte etter hjerterytmen. Det hadde hjulpet masse!:)
Skjønner deg godt, jeg blir bekymret selv om jeg ikke finner lyd selv. Så sånn sett er doppleren sånn både og ja! Men det er nok bare lille som flytter på seg :) Men håper jordmor tar seg tid til å høre på hjertelyd i morgen, slik at du kan slappe bedre av. :)

Jeg må bare klage litt. Det er 2,6 grader ute å haggler. Hipp hurra det er sommer i nord.

Potte tett i nesa og mannen tok siste nesesprayen :( dessuten snorker han som et sagbruk. Og nå begynner kråkene og skrike utafor her...

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Potte tett i nesa og mannen tok siste nesesprayen :( dessuten snorker han som et sagbruk. Og nå begynner kråkene og skrike utafor her...

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡
Er ikke bare hos meg jeg driver et sagbruk altså :p

Åh nei....jeg skulle klagde litt på varmen disse dagene men da skal jeg klappe igjen:)
Snøen ligger på bakken her i dag :sad010Å 3 åringen var i ekstase for at det var sne ute.

Jeg må klage litt over at jeg er lei av å være så sinnsykt tørst hver morgen når jeg våkner. Føles som om jeg har vært på fylle hver natt. Kjenner at det faktisk er ganske plagsomt. Drikker nesten en halv liter vann i det jeg våkner og er fortsatt tørst da jeg kommer ut av dusjen. Blæh!

Er arbeidsledig om 14 dager og snart synlig gravid så blir vanskelig å få ny jobb. Og må forlate mannen i Asia for å få svangerskaps penger til babyen kommer;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp