Prøv med litt is og så prøv og gå ( selv om det er vondt)Smertene i ryggen er konstante og kan virkelig ikke ha det sånnvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
![]()
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv med litt is og så prøv og gå ( selv om det er vondt)Smertene i ryggen er konstante og kan virkelig ikke ha det sånnvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
![]()
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Uff, får håpe du klarer holde deg mens du er på eksamen da. TvitviHe eksamen klokka to i dag å fått omgangssyke. ... ikkje beste kombo
mor til to gull, 05 og 12
Har du plutselig mistet symptomene dine? Det er jo vanlig at det blir mindre symptomer etter 12 uker ca.Klager litt i dag også for at jeg er redd for at det er noe galt. Har ingen symptomer i det hele tatt, og er bare lei meg og deprimert fordi jeg bare vil se og høre at lille har det bra. Har vel blitt skremt at et par historier jeg har hørt om de som mistet symptomene sine, for så å finne ut at fosteret hadde vært dødt noen uker uten å få blødning/smerter.. Håper bare alt er bra <3 ikke godt å være bekymret altså![]()
Har du plutselig mistet symptomene dine? Det er jo vanlig at det blir mindre symptomer etter 12 uker ca.Om du tenker mye på dette så hadde jeg tatt en telefon til jordmor.
![]()
Skjønner deg godt, jeg blir bekymret selv om jeg ikke finner lyd selv. Så sånn sett er doppleren sånn både og ja! Men det er nok bare lille som flytter på segNja, plutselig og plutselig. Har ikke hatt mye symptomer (heldigvis!) huden min har endret seg en del, ømme pupper, vært trøtt og sliten og hatt noen mensenliknende kramper i nedre del av magen. Nå er det ingenting. Vet jo at det er normalt at det blir sånn, men har bare fått en dårlig følelse siste dagene :/ var jo også så "dum" at jeg kjørte doppler når jeg ble bekymret, og finner ikke hjerterytmen til baby. :/ så det ble en ekstra bekymring.. Skal på samling hos jm i morgen, så vil so fra hva jeg tenker da. Forhåpentligvis kanskje de tar seg tid til å lytte etter hjerterytmen. Det hadde hjulpet masse!![]()
Åh nei....jeg skulle klagde litt på varmen disse dagene men da skal jeg klappe igjenJeg må bare klage litt. Det er 2,6 grader ute å haggler. Hipp hurra det er sommer i nord.
Er ikke bare hos meg jeg driver et sagbruk altsåPotte tett i nesa og mannen tok siste nesesprayendessuten snorker han som et sagbruk. Og nå begynner kråkene og skrike utafor her...
♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡
Snøen ligger på bakken her i dagÅh nei....jeg skulle klagde litt på varmen disse dagene men da skal jeg klappe igjen![]()
Å 3 åringen var i ekstase for at det var sne ute.