Klagetråd

Kan være koselig det, men bare ikke repeat... når man sover xD

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke noe koselig midt på natta :P
Ønsker meg skuddpremie på de av og til :P

11+3 og bekkenløsning så jeg knapt klarer å gå! FYFAEN I HELVETTE :'(

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Hormonell sier du... samboer har spist opp all sjokoladen og jeg ville ha en bit, sur neida :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har utsatt å støvsuge og vaske leiligheta i 2 dager nå fordi jeg er så trøtt og har null energi. Bare den lille turen på butikken i ste gjorde meg helt utslitt. Får vel bare tvinge meg selv til å komme i gang nå. Ønsk meg lykke til :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er så lei av å bli kvalm og at maten vokser i munn på meg så blir gal....
Sulten som fy.. Men hva hjelper det så lenge maten vokser i munn på meg????
Huff, er visst ikke det samme å være 25 år og gravid og 40 år og gravid... HJELP:eek:

Då vil eg klage over den forbaska vonde ryggen min :( :( og ikkje minst at bekkenet e helt på trynet... Usj...

babyjente 27 Juli ♡

Vil på ul igjen! Holder på å bli gal, gal av lengsel. Vil se gullet. Vil se at alt går bra. Men føler meg rolig og avslappet og veldig gravid og det er jo "bare" 48 dager til oul....... 1,5mnd igjen. Har noe som skjer hvær uke. Så tiden flyr fort. Men ønsket er så stort :( klage klage

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For tre dager siden våknet mini med nedspydd seng, og i natt var det min tur til å begynne. Gud som jeg hater å kaste opp!

Sent from my iPhone using BV Forum

SÅ sinnsykt oppblåst ! I morgen skal jeg kjøpe meg større kosebukser og gravidthigts, veldig lei av at alt strammer rundt magen :)

Kvalm kvalm kvalm :( passer ikke så godt da med den intense hodepinen jeg har hver dag og halsbrannen som har kommet for å bli :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Må klage.....igjen.....på kvalmen.....igjen......rundet jo 12 uker på torsdag. Trodde jeg skulle bli bedre. Blir bare værre. Spyr og spyr....utslitt!

Omg!!! Akutt vondt i korsryggen og ned i venstre bein :( vondt uansett om jeg står, sitter , ligger på rygg eller siden. Konstant verking :(

Auu ! Jeg var ute og gikk tur i sola med ei venninne tidligere i dag. Er ildrød på brystet, etter bare 2 timer ute :s uff...jeg bruker aldri å bli brent! Tror nok pigmentet mitt er noe endret :((

Irriterende at naboene har fest med så høy musikk at de må sitte å rope til hverandre. Er så trøtt, men det er jo umulig å sove når man må ligge å høre på hardstyle og fulle folk som synger, roper og hyler til hverandre. Og stakkars samboeren min som skal på jobb kl 7 i morgen tidlig. Høres ikke ut som de har tenkt å stenge av heller med det første siden det kommer flere folk hele tiden.

Last edited:
Smertene i ryggen er konstante og kan virkelig ikke ha det sånn :( vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Back
Topp