Klagetråd

I dag vil jeg klage over at det er så vanskelig å finne leilighet! Huseiere her i Trondheim robber jo oss leietakere. Det er helt sinnsyke husleier på knøttsmå bøttekott. Har tatt kontakt på alt vi har råd til i flere uker men har ikke fått komme på en eneste visning. Begynner virkelig å føle mæ stressa fordi vi ikke kan fortsette å bo her med en liten baby. Vil gjerne ha ny leilighet klar før lille kommer. Man må jo være rik for å få seg en ok bolig..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag vil jeg klage over at det er så vanskelig å finne leilighet! Huseiere her i Trondheim robber jo oss leietakere. Det er helt sinnsyke husleier på knøttsmå bøttekott. Har tatt kontakt på alt vi har råd til i flere uker men har ikke fått komme på en eneste visning. Begynner virkelig å føle mæ stressa fordi vi ikke kan fortsette å bo her med en liten baby. Vil gjerne ha ny leilighet klar før lille kommer. Man må jo være rik for å få seg en ok bolig..

Uff :( vil tro det ikke er enkelt å være på leiemarkede med de prisene som er :( det er jo billigere å eie .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Uff :( vil tro det ikke er enkelt å være på leiemarkede med de prisene som er :( det er jo billigere å eie .

Den muligheten får nok dessverre ikke vi før om noen år :/ Men krysser fingrene for at det dukker opp noe snart. Er jo tydeligvis også mange huseiere som ikke vil leie ut til folk med barn.

Iritert på 1 stk søster som maser hål i hodet på meg. Selv går hun hjem å ingenting gjør, men respektere andre som har jobb å faktisk nytter vist ikke!! måtte bare få det ut!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hater å være hjemme alene når fantasien setter i gang :( skremmer jo livet av meg selv!! Etter over en mnd alene er det påtide å få hjem mannen snart :(

Dritt sur for at jeg føler meg fyllesyk i dag å det er gubben som har vært på fylla! Å han føler seg tipp topp :( det er feigt det! Å jeg er så dritt lei denne varmen! Aldri gledet meg sånn til høsten som nå!!

Desember 2014

Bruker App

Er så kjedelig om dagene når samboeren er på jobb og alle er bortreist :/

Noen i nabolaget har hatt og har fortsatt fest. Aner ikke hvor de er, men hører de når de er ute. Er dte noe jeg hater med sommeren så er det når folk har fest og gjestene er ute å roper, hyler og skriker så man ikke får sove..
Er usikker på om jeg hørte noen som var å snakket til dem for ble stille en liten stund, men så var det påann igjen. Har hatt av og på søvn fra kl 3 i natt. Så nå sitter jeg her mer dundrende hodepine og er drittsur.
Håper det er mange barn rundt det huset som bråker ekstra mye i løpet av dager når de skal sove..... arggg,,

Rygg å bekken har virkelig slått seg vrang! Gikk i trappa i går å fikk så vondt at tårene bare rant. Aldri kjent slike smerter før!! :(

Desember 2014

Bruker App

Vi var i samme situasjon for et år siden. Anbefaler å legge ut annonse om dere ikke allerede har gjort det. Mange av de rimeligere leilighetene legges ikke ut på nett - sier ikke det ryr inn tilbud med en gang, men vi fikk i alle fall flere gode napp på annonsen vi la ut selv enn på leillighetsannonsene som lå ut.

Selv vil jeg klage over at det skal være så idiotisk vanskelig å komme inn på boligmarkedet! Er så lei av å kaste penger ut vinduet hver måned - vi kunne betjent et huslån på 2 millioner kroner for leieutgiftene våre. Det kunne vært et hus - et helt eget hus ute i distriktet. Med gjesterom. Og hage. Kunne hatt hund. Og skapplass til klærne mine. Men nei. Det var den der egenkapitalen, da.

Vi var i samme situasjon for et år siden. Anbefaler å legge ut annonse om dere ikke allerede har gjort det. Mange av de rimeligere leilighetene legges ikke ut på nett - sier ikke det ryr inn tilbud med en gang, men vi fikk i alle fall flere gode napp på annonsen vi la ut selv enn på leillighetsannonsene som lå ut.

Selv vil jeg klage over at det skal være så idiotisk vanskelig å komme inn på boligmarkedet! Er så lei av å kaste penger ut vinduet hver måned - vi kunne betjent et huslån på 2 millioner kroner for leieutgiftene våre. Det kunne vært et hus - et helt eget hus ute i distriktet. Med gjesterom. Og hage. Kunne hatt hund. Og skapplass til klærne mine. Men nei. Det var den der egenkapitalen, da.

Takk for tips! Har lagt ut annonse og de eneste som har tatt kontakt hittil har vært langt over den prisen vi har oppgitt i annonsen. Får vel bare fortsette å smøre meg med tålmodighet:)

Er såå matlei for tiden!

Hater gaming!!! Hater lyden av data taster og hater fjerne gamere!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Naboen har fest i kveld. Høy musikk og de sitter ute på verandaen. Føler på meg at det kommer til å bli vanskelig å sove i natt.

Sover veldig lite sammenhengende. kan våkne kl 06 for eks å være trøtt men ikke få sove før etter en time;o sikkert heelt normalt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hardt å være sammen med en gamer :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp