Klagetråd

Prøvde å lage ny tråd her men så får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til det?????

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Prøvde å lage ny tråd her men så får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til det?????

Får jeg noen ganger også, men går bare inn på en annen tråd og prøver igjen, da bruker det gå,

Ligger helt utslitt på sofan etter å ha gått i dyreparken med bhgn i hele dag...

Åhh har klart å lure meg unna enn så lenge. Men i dag var det min tur til å spy :'(

Må klage litt :( Er 13+3, og kaster fortsatt opp på morgen og ettermiddag. Og litt på jobb. Er så lei av å være kvalm, og nå er jeg dautrøtt i tillegg. Sover hele dagen. Mye vondt i hodet, ubehag i bekkenet og vondt i halebeinet. Æsj :(

I dag har jeg behov for å klage min nød. Er i Hellas så sånn sett burde jeg ikke klage, men.... Er så redusert i varmen, har klart å fått tidenes forkjølelse ( er ikke venn med aircond...) og har ei lita som kun vil kose mamma, mens mamma orker ingenting! Skyldfølelse.no

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Har to søte små som ikke vil sove i kveld. :(

Jeg vil ha ny postmann!
Han kom med ammeputen min i går men kunne ikke levere fordi det skulle være oppkrav.
Noe det ikke er.
Han sa jeg kunne hente den etter 5 på post i butikk. Der var den ikke og jeg fikk ingen ting å spore den med heller.
Og nå viser det seg at den ikke er tollklarert så pakken er forsvunnet av systemet. Gudene vet hvor postmannen har gjort av den. :( Og de latsekkene på kundeservice nekter å sette meg i kontakt med ombæringen før pakken evt er på vei i retur om 3 uker. Forbanna ditt med arbeidssky folk satt i system! Grrr!

Jeg har masa og masa på NAV om de skal komme i gang med en vurdering av meg i arbeids praksis. I snart et år, det skjer bare småting. Å så stopper det opp i evigheter.

Så nesten mens jeg satt og tissa på testen, satte NAV meg i gang med planer om praksis. Jada, flott det nå som jeg er gravid så skal jeg prøves ut i jobb. Å det de har finne ut av er at jeg skal stå på beina flere timer til dagen, på betong gulv og bære kasser med grønnsaker, mel og poteter!! Bare en tur på kjøpe senter eller en gå tur og jeg klarer knapt å gå resten av dagen. Så jeg sa det var ikke sjans for at jeg klarte mer en 2 dager i uka.
Fikk beskjed om at det var god graviditeten tok slutt en gang.

Jeg blir så oppgitt! Det er jo maaaange mnd til og ting blir jo ikke lettere. Å jeg har jo andre problemer også jeg sliter med. Er jo en grunn til at jeg ikke er ute i jobb..

Gaaad bare veldig frustrert og deppa nå. Føler ikke at jeg skal kunne glede meg over noe her i livet uten at NAV skal sette kjepper i hjula for meg.

Desember 2014

Bruker App

Jeg er eksepsjonelt grinete.. fullstendig uten grunn... :angry:angry4:director:violent001

Synet at bedene utenfor som ikke har blitt luket på en stund, gjør med kvalm:(

Dagens klage... Det er dritkjedelig å sitte på Gardermoen å vente på flyet ✈️

Sent from my iPhone using BV Forum

Klage, klage.. pusset kjeften feil satte i gang oppkast refleksen. Men kom heldig vis ikke noe. Slitsomt. Og en kropp passelig tom for "futt" i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

au, oppkast på tom mage.. bare syre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drittsur for at en av mine kollegaer har fortalt en pasient at det er store ting på gang i magen min....og da er det ikke alle kollegaene som har fått vite det ennå! Hmfr.....!!

Drittsur for at en av mine kollegaer har fortalt en pasient at det er store ting på gang i magen min....og da er det ikke alle kollegaene som har fått vite det ennå! Hmfr.....!!
Sånnt er SÅ irriterende! At ikke folk kan holde igjen nebbet!

Uff, er så lei av at de ansatte er syke hele tiden, blir helt gååen av all jobbinga!! I dag blir det dobbelvakt på meg. Passer dårlig for en sliten og hormonfull gravid:(

Jente født 02.06.10
App taster :)

I dag vil jeg klage litt på enkelte av de samboeren min jobber sammen med. Han jobber ræva av seg hver dag og når han først har en fridag så er det alltid noen som ringer å spør om han kan jobbe for de. Han sier nesten alltid ja. Men når han for engangs skyld spør om noen kan bytte vakt med han sier alle nei. Får helt vondt inni meg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff, er så lei av at de ansatte er syke hele tiden, blir helt gååen av all jobbinga!! I dag blir det dobbelvakt på meg. Passer dårlig for en sliten og hormonfull gravid:(

Jente født 02.06.10
Hva jobber du med?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jente født 02.06.10
Og de er alltid syke når det er fint vær.....?
Sånn er der og være sjef;)

Back
Topp