Klagetråd

Er sur på sola som har rundet hushjørnet og over på huseierens side. Så nå er det skygge og kaldt på trappa vår. :( :P
Satt å kosa meg lenge deg i dag tidlig, jaja.. må vel dele litt på sola.. hehe

Frustrasjon rundt huskattbestanden, hvorfor kan ikke folk være ansvarlige. Synes det burde vært lovpålagt å kastrere, ID merke og vaksinere katten sin. Nok en massakre av villkatter (som en gang har vært tamme/fått kattunger i det fri) skal skje i en kommune...

Det er så trist at vi mennesker ødelegger alt vi tar i, kunne grått blod :(

Å ja la meg få det ut! Gravid+kjøkkenoppussing+skulle vært ferdig i forrige uke=bo to uker hos svigermor mens mannen bor hjemme og jeg i praksis er alenemamma og samtidig forsøke å SKJULE at jeg et gravid!!! PS: ga opp skjulinga en uke inn i samboerskapet

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️
Takk! Denne var "god" å lese. Har en irritasjon i meg. Jeg kolapset på jobb i uke 5. Og det var bare en kollega som viste om det. Sa til han at jeg måtte vel si det til de andre faste vis jeg kom til å være så dårlig. Ba han hente ei som kunne hjelpe meg litt.

Kom meg hjem og til lege. Og meldinger fra faste ansatte tikket inn... jeg sa JEG skulle si det. Det er MIN nyhet. Og jeg var i uke 5!!!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tør jeg klage litt på det fine været? Føler ikke jeg kan klage andre steder, så får det ut her: er stort sett kvalm hele tida, og varme og solskinn gjør det mye verre. Orker rett og slett ikke å gå ut, om jeg ikke absolutt må. Ekstremt frustrerende - jeg er jo egentlig på grensa til sykelig glad i sol, og blir bare lei meg når andre snakker om hvor deilig det er med sommervarmen...

Tør jeg klage litt på det fine været? Føler ikke jeg kan klage andre steder, så får det ut her: er stort sett kvalm hele tida, og varme og solskinn gjør det mye verre. Orker rett og slett ikke å gå ut, om jeg ikke absolutt må. Ekstremt frustrerende - jeg er jo egentlig på grensa til sykelig glad i sol, og blir bare lei meg når andre snakker om hvor deilig det er med sommervarmen...
Åååh, mange klemmer til deg. Håper du blir bedre snart og kan nyte det herlige sommerværet! For din del håper jeg sensommeren er finest :)

Og 10 timer med matlaging igår gjorde ikke underverker for min vonde rygg, skjønner ikke det....

Åååh, mange klemmer til deg. Håper du blir bedre snart og kan nyte det herlige sommerværet! For din del håper jeg sensommeren er finest :)
Tusen takk! Føler det er litt tabu å klage på godværet, men trengte litt sympati, altså. Men er for all del veldig glad for at ungene og resten av familien koser seg!

Har ikke vært spesielt glad i varmen. Blir så overopphetet og sliten... så den er jeg enig i.

En fugel som har glemt å slå av repeat mitt på natta og akkurat nå. Totalt stiv i rygg og nakke som fører til kvalme... :(

Trodde kvalmen var gitt seg. Men idag er den kommet tilbake ennå sterkere enn den var :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Med mine andre to så bodde jeg i dusjen og levde på isbiter på de varmeste dagene. Jeg er glad i sommer jeg også, men de varmeste dagene gjorde slik at holdt på å svime av. Kunne ikke gjøre annet enn å håpe på et vindpust om jeg lå i senga. Nå har vi ikke fått ordentlig sommer her oppe. så de 12-14 gradene vi har hatt med sol har vært midt i blinken for meg :P
Føler virkelig med deg.

En fugel som har glemt å slå av repeat mitt på natta og akkurat nå. Totalt stiv i rygg og nakke som fører til kvalme... :(

Vi har fuglerede inne i en ventil høyt oppe på husveggen. Kommer ikke til med stige. Å ventilen på kjøkkene er ødelagt så vi får ikke åpnet den. Men på fine dager så hører vi morgen og kveld små fuglene kvittre som bare det.

Med mine andre to så bodde jeg i dusjen og levde på isbiter på de varmeste dagene. Jeg er glad i sommer jeg også, men de varmeste dagene gjorde slik at holdt på å svime av. Kunne ikke gjøre annet enn å håpe på et vindpust om jeg lå i senga. Nå har vi ikke fått ordentlig sommer her oppe. så de 12-14 gradene vi har hatt med sol har vært midt i blinken for meg :p
Føler virkelig med deg.
Takk skal du ha! Ja det er deilig å dusje...men så dårlig som jeg er nå, er jeg helt kjørt resten av dagen om jeg tar en dusj...det er mye jobb, vet du:-) Kle av og på seg, tørke seg og greier...:-):-) Haha...må le litt, da...

Vi har fuglerede inne i en ventil høyt oppe på husveggen. Kommer ikke til med stige. Å ventilen på kjøkkene er ødelagt så vi får ikke åpnet den. Men på fine dager så hører vi morgen og kveld små fuglene kvittre som bare det.
Kan være koselig det, men bare ikke repeat... når man sover xD

Takk skal du ha! Ja det er deilig å dusje...men så dårlig som jeg er nå, er jeg helt kjørt resten av dagen om jeg tar en dusj...det er mye jobb, vet du:) Kle av og på seg, tørke seg og greier...:):) Haha...må le litt, da...
Jeg fikk hjelp av gubben :P

Back
Topp