Klagetråd

Vask henne regelmessig med allergisåpe (finn en dyrebutikk eller veterinær med god erfaring), få noen til å børste hunden gjevnlig ute og støvsug mye. En valp skiller ut mer allergener enn en voksen hund, det kan hende du ikke reagerer når den vokser til. Ikke la den komme inn på soverommet og ikke ha skittentøy med hundehår der heller. Soverommet bør være fritt for allergener slik at du får fri om natten. Snakk med legen om hva du kan gjøre med lindring da du er gravid, dette skal gå :)
Sier meg enig her. Om du har alt blitt veldig knyttet til hunden, bør du prøve disse rådene. Som sagt er det ikke sikkert du reagerer når valpetiden er over

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Trodde jeg var ferdig med å kaste opp. Men neida.. kjente kvalmen begynte å sige på da jeg gikk ut av butikken, og da jeg var kommet halvveis hjem kjente jeg at nå kaster jeg opp snart. Måtte løpe resten av veien hjem med to tunge bæreposer stappfull av mat. Så sikkert kjempe lur ut :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

So leide ta at foreldrene mine klaga på at ej ikkje he magemuskla å burde bjønde å trene... å at grunnen til at d e rotete heime no e for ej e lat... he to unga, manne he våre på sjøen i 6 veke å ej he snart tre eksamena.. å he d so e av graviditet plaga i tillegg. ... jauda ej e lat... å ej he mage å e stolte ta d. Greit nok ej he fått en rettut ball på magen sopass at navlen he poppa ut å e 11+2 i dag.. men slepp å sjule graviditeten da ;-) ååå so godt d va me en klagetråd.

mor til to gull, 05 og 12

Vil klage på vektfokuset! Synes det er så trist med de trådene hvor folk klager på vekta si og nevner kg, føler meg så utrolig mye større enn jeg er når jeg leser sånt. Må holde meg unna hvor mange kg folk veier eller er redd for å veie. Veier 74 kg med skarve 162 cm, jeg ER normalvektig på 64 kg som folk er redd for å gå opp til. Ære være ærlighet, men dere er absolutt ikke feite fordi om dere veier 60-70 kg, hva sier det om meg? Bare måtte få det ut, plager meg ikke til vanlig, bare når jeg leser. Usjameg... :( VI ER ALLE FINE UANSETT FORM OG FASONG!!
Føle me dej... samme vekt, men kortare en dej... men ej v heller prøve å bli fornøgd me mej sjøl en å slanke mej.... d e dei rundt mej so v ej ska verte tynnare.. å slikt såra.. datra mi på ni he bjøndt å tenke på slanking å ho e long og slank å he ikkje noke gram til overs, men d hjelpe lite å seie d... alle andre klaga no på vekta..

Stakkar lille våknet med feber og hodepine:( noen som har vært borti at barna får blodutslett ved feber?

Jente født 02.06.10
App taster :)

Stakkar lille våknet med feber og hodepine:( noen som har vært borti at barna får blodutslett ved feber?

Jente født 02.06.10
Då ville ej ringt lege me en gong

Oj. He du fått prata me dei? Legevakta e vel åpe

Føle me dej... samme vekt, men kortare en dej... men ej v heller prøve å bli fornøgd me mej sjøl en å slanke mej.... d e dei rundt mej so v ej ska verte tynnare.. å slikt såra.. datra mi på ni he bjøndt å tenke på slanking å ho e long og slank å he ikkje noke gram til overs, men d hjelpe lite å seie d... alle andre klaga no på vekta..

Denne verden er ikke bra for oss, nå begynner den heldigvis å bli bedre. Men samtidig, nå skal jo alle damene være buffe med lav fettprosent. Jaja, de får jo holde på. Synd å respektere andre uten at man respekteres med litt for mye på kroppen. Alle leger osv, vil ikke en gang si jeg er overvektig fordi at det ikke er farlig at jeg er den vekta jeg er. Det beste man kan gjøre er å være komfortabel med seg selv, uansett hvor mye man går ned før det psykiske er overstått, så vil man aldri være fornøyd :)

Ok. Håpe han blir fort bedre da:-)

Ja får håpe ho blir det! Er så vondt å se dem sånn helt utslått:(

Jente født 02.06.10

Jeg ville bare ringt legevakta og hørt med dem hva dem synes du skal gjøre. Da vet de også hvem du er hvis du finner ut at det er nødvendig å ta turen nedover, så slipper du kanskje unna noe ventetid :)

Jeg ville bare ringt legevakta og hørt med dem hva dem synes du skal gjøre. Da vet de også hvem du er hvis du finner ut at det er nødvendig å ta turen nedover, så slipper du kanskje unna noe ventetid :)
Her er det heldigvis ikke kø på legevakta, er så lite her, så om vi ringer kommer vi rett inn heldigvis:) ga henne en stikkpille ista og det hjalp litt! Ser ann formen hennes utover dagen og hvordan det blir når feberdempene går over.

Jente født 02.06.10

Drita lei av å kaste opp vær morran! Må ha bøtte på sia senga for er sjeldent jeg klarer å komme med på badet.
Våkner er kvalm, drikker masse vann, begynner å brekke meg og blæææh.. Vis jeg ikke får drikke vann så har jeg ingenting å kaste opp å da brekker jeg meg bare masse. Å det er helt jævlig!
Jeg vil bli ferdig med dette nå!!
Får jo ikke sove skikkelig ut heller når kvalme riene tar meg på morran. :(

Desember 2014

Bruker App

Ringte du legevakta

Jente født 02.06.10

Har du tatt glasstesten på utslettet? Det høres littebitt skummelt ut ifht. hjernehimmebetennelse..
Ta i allefall glasstesten.

Jeg er lei av at jeg blir så lett sliten. Vi var på sykketur i går. Syklet fra Grûnerløkka og opp til Sognsvann i går. Det er bare oppover hele veien opp, så det er ganske slitsomt. Vi spiste en god lunsj der oppe og slappet av før vi dro ned igjen. Da nærmet oss hjemme, måtte jeg sende mann og gutt på butikken, for jeg var så kvalm! Måtte hjem og legge med på sofaen. Sov i 2 timer!

Ringte du legevakta

Har du tatt glasstesten på utslettet? Det høres littebitt skummelt ut ifht. hjernehimmebetennelse..
Ta i allefall glasstesten.
Ja tok glasstesten:) var nok bare blodutredelse fordi hun var så varm:) i dag våknet hun feberfri og i bedre form! Droppet legevakten, vet de ikke gjør storm når feberen bare har vart en dag og ikke var over 40:)

Jente født 02.06.10

Ja tok glasstesten:) var nok bare blodutredelse fordi hun var så varm:) i dag våknet hun feberfri og i bedre form! Droppet legevakten, vet de ikke gjør storm når feberen bare har vart en dag og ikke var over 40:)

Jente født 02.06.10

Så deilig da!
Ja, det skjønner jeg. Så lengde du hadde tatt glasstesten, så tenker jeg at det går fint å se det an.
Feber i seg selv er jo ikke farlig...selvom de små ofte blir så slappe og pjuske av det.

Back
Topp