Klagetråd! :P

Jaaa!! Burde vel egentlig være i jubeltråden men fant hjertelyden :smug: tenkte at nå skal jeg finne den! Var på en helt annen plass nå så kanskje derfor jeg ikke fant den. Høres så rart ut å være redd og trist for man ikke er dårlig lengre. Skal prøve å nyte symptomfri-tiden nå :wacky:

Jaaa!! Burde vel egentlig være i jubeltråden men fant hjertelyden :smug: tenkte at nå skal jeg finne den! Var på en helt annen plass nå så kanskje derfor jeg ikke fant den. Høres så rart ut å være redd og trist for man ikke er dårlig lengre. Skal prøve å nyte symptomfri-tiden nå :wacky:
Da er det bare å juble :)

Hehe, ja det er snodig dette med at menn ikke helt klarer å forstå dette med dårlig form i disse dager. Sist gubben var ute på en fuktig kveld med gutta var han såååå uggen og trett dagen etter. Jeg kommenterte at så lite nattesøvn har jeg konstant for tida, pluss kvalme og uggen, så kanskje det var mulig å se nå at det ikke alltid er så greit fungere på topp med to små som krever sitt. Da kom det bare noe mumlemumle og så ble han litt snurt. Kanskje unødvendig av meg å poengtere sånt når han var fyllesyk, men jeg ble en smule provosert, hehe :-P

Etter to fine dager, har jeg i dag vært kjempekvalm og det første jeg gjorde når jeg kom på jobb var å spy (glad jeg holdt ut til jeg var fremme....) I tillegg driver bekkenet og fusker litt, så kjenner smerter der også mer eller mindre konstant... Jippi

Jeg hadde noen blødninger tidligere, men både jeg å JM slo oss til ro med at det var troskyldig(liten mengde og gammelt/mørkt blod). Har fått time til tul om 1,5 uke..
Nå i kveld har jeg hatt små blødninger igjen, men denne gang var det ferskt blod :o
Nå er jeg veldig bekymra.. "/

Jeg hadde noen blødninger tidligere, men både jeg å JM slo oss til ro med at det var troskyldig(liten mengde og gammelt/mørkt blod). Har fått time til tul om 1,5 uke..
Nå i kveld har jeg hatt små blødninger igjen, men denne gang var det ferskt blod :o
Huff. Ekkelt når det er slik. Mest sannsynlig så er det helt ufarlig når det bare er en liten blødning, men du kan selvfølgelig ta kontakt med JM igjen imorgen for sikkerhetsskyld. Godt å bli beroliget :)

Huff. Ekkelt når det er slik. Mest sannsynlig så er det helt ufarlig når det bare er en liten blødning, men du kan selvfølgelig ta kontakt med JM igjen imorgen for sikkerhetsskyld. Godt å bli beroliget :)
Har fått legetime i dag og håper jeg får henvisning til ultralyd derfra.. "/

Lykke til hos legen, regner med at du får en henvisning til ul kjapt, ikke bra for noen at du må gå og bekymre deg :)

Innser at jeg må skaffe meg ny jobb etter mammapermisjonen. Kan ikke ha en jobb der jeg er på jobb fra 9-17 og pga buss bruker ca en time til og fra. Og i tillegg har kveldsvakter fra 17-24 :( hadde ikke lyst på bekymringer rundt jobb så tidlig! Holder å bli stressa for det om et år, men neida. Hjernen bestemte at nå skulle jeg tenke på det :(

Klager over bekkenløsning allerede som gjør at eg ikke klarer å gå på jobb :( Måtte sykemelding til i går.. :(

I går klarte jeg ikke å holde på noe, og i sta spydde jeg (magesyre og vann..) i dusjen :( Skal på jobb 10-18 i dag, er virkelig skeptisk til hvordan det skal gå.. Hvis jeg er like dårlig i morgen og mandag morgen må jeg ha sykemelding. Får ikke i meg nok væske, og når jeg i tillegg har to i magen føler jeg ikke det er spesielt bra å jobbe da..

Sååååååååå kvaaaaaalm..... :( Trodde kvalmen ville begynne å gi seg snart jeg. Jeg sitter med telefonen og har ikke rørt meg på en halvtime. Sikker på at om jeg flytter på meg så blir det oppkast. Haha, sånn går no dagan!
Uff, det hørtes ille ut. Håper du blir bedre veldig snart. :-)

Blitt skikkelig forkjølet. Kjennes ut som jeg har en kaktus i halsen. Sår og hoven. Passer veldig dårlig når jeg er kvalm nok fra før. Ble ikke mindre av å ha ubehag i halsen :(

Back
Topp