Tett i nesa
blir snart gal
tror jeg skal ha ALT av symptomer denne gangen siden det er siste.
blir snart galFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir snart galIngefær i både kald og varm drikke. Det skal også hjelpe mot kvalmeHoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.
Noe en kan ta når en er gravid?
Huff ja jeg er også ekstremt oppblåst om kveldene. Vondt å sitte rett eller bare meg. Ser jo skikkelig ut som en dugelig babybump utover dagen og kveldenOppblåst ikveld! Føles ut som jeg sprekker!! Minifom funker visst dårlig![]()
Jeg var i familiemiddag og spiste ting jeg egentlig ikke tåler igårHuff ja jeg er også ekstremt oppblåst om kveldene. Vondt å sitte rett eller bare meg. Ser jo skikkelig ut som en dugelig babybump utover dagen og kvelden![]()
Å magen er lkke ille idagJeg var i familiemiddag og spiste ting jeg egentlig ikke tåler igårTenkte att av og til må d være lov å gi f.... Sier ikke det igjen med det første! Minifom funker ikke på detbiallefall, er 2 dager på nå.
Like illeÅ magen er lkke ille idag![]()
Der er jeg også! Alt til vår tid! Har ikke blitt mast på eller noe, men hadde vi blitt det hadde jeg blitt surKjenner jeg blir litt irritert.. Svigermor maser om at vi må fortelle det til besteforeldrene våre. Svigers fikk vite det for et par dager siden.. Kan vi ikke få gjøre det når vi føler for det selv...!
Jeg forstår selvsagt at de er glade på våres vegne, men fint om de kan respektere våre ønsker..
Neste gang tror jeg vi venter med å si noe til det vises og vi kan si om det er gutt eller jente..godt å få det ut..
Uke 12 og kvalmen er mer ekstrem enn noen gang. Juhu![]()
Det ble bedre en måneds tid før fødselen forrige gang herJeg er så sliten og lei av kvalme og oppkast. 13+1, trodde virkelig at det ville bli bedre. Det ble bedre rundt uke 11/12 de to andre gangene...
Det ble bedre en måneds tid før fødselen forrige gang her![]()
Ja jeg er forberedt på det denne gangen og. Ble litt lettere i uke 26 heldigvis. Håper du slipper hele svangerskapet.Herre - stakkars deg...er du forberedt på det denne gangen og? Var det like ille hele tiden?
Full forståelse for den!! Her vet ikke svigers det enda, nettopp fordi det blir så mye mas. Stå på ditt og del når dere selv ønsker det. Det kan være så velmenende det bare vil, men jeg blir iallefall veldig lei av mas når en har sagt hvordan en vil ha det/gjøre det. Noen klarer bare ikke å la ting ligge og respektere noens avgjørelse. Hadde vært fint med en verden der et nei takk betyr nei takkKjenner jeg blir litt irritert.. Svigermor maser om at vi må fortelle det til besteforeldrene våre. Svigers fikk vite det for et par dager siden.. Kan vi ikke få gjøre det når vi føler for det selv...!
Jeg forstår selvsagt at de er glade på våres vegne, men fint om de kan respektere våre ønsker..
Neste gang tror jeg vi venter med å si noe til det vises og vi kan si om det er gutt eller jente..godt å få det ut..
Ja jeg er forberedt på det denne gangen og. Ble litt lettere i uke 26 heldigvis. Håper du slipper hele svangerskapet.
Bare sånn 27-28 uker igjenDrittlei kvalmen! Vil være ferdig nå![]()
Haha. Huff ja! Håper jeg slipper 27-28 uker til med kvalmeBare sånn 27-28 uker igjen![]()
Der var jeg sist, regner med det nå ogsåHaha. Huff ja! Håper jeg slipper 27-28 uker til med kvalme![]()