Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei! Lykke til hos tannlegenTanna mi knakk igjen
Da blir det ny tur til tannlegen! Stakkars meg og lommeboka mi!
Å nei! Lykke til hos tannlegen![]()
Kjipt! Lykke til!Takk! Skal ringe i mårra og jeg gruer meg skikkelig!
God bedringEtter å ha hostet i en uke.. og ikke sovet i natt grunnet hoste, fikk jeg time hos legen idag.
Virusinfeksjon, så er satt på antibiotika.
Godt å høre det ikke bare er megLyst å klage litt over vektoppgang! Gikk på vekta nettopp. Opp 6kg!!! Fy søren!!
Haha! Huff, de mannfolkaKvaaaaalm! Og så lei av mannfolket som klemmer ut av seg: "Så du er ekstra gravid i dag siden du er kvalm?". *klask-i-panna*
Ikke santHaha! Huff, de mannfolkalitt morsomt også! Men ikke like gøy når man ligger der og er kvalm
![]()
Vi får gni det inn neste gang de er fyllesykeIkke santDe skulle bare kjent det på kroppen selv altså...
![]()
Min er avholds, så kan ikke bruke detVi får gni det inn neste gang de er fyllesykedet gjorde jeg til kjæresten ihvertfall
![]()
Haha, jeg har ikke veid meg siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg er ei lubben jente, og jeg har IKKE blitt mindre.Lyst å klage litt over vektoppgang! Gikk på vekta nettopp. Opp 6kg!!! Fy søren!!

Hvor langt er du på vei? Har du funnet hjertelyden før?Føler at jeg kjenner babyen mindre nå enn noen gang før. Lite symptomer...ingen kul nesten..finner ingen hjertelyd. Er så bekymret![]()
Hvor langt er du på vei? Har du funnet hjertelyden før?
Det er helt vanlig å ikke høre den på noen uker. Men da har du hvertfall hørt den. Etter uke 9 er det heldigvis ikke så mange som har ma. Mange får mindre symptomer fra uke 12 (heldige dem).Er 12 uker nå.. Hørte hjertelyden i uke 8 og 9, men finner den ikke nå. Det kan være at babyen har flyttet lengre inn. Håper det er det.