Klagetråd! :P

Sååååååååå kvaaaaaalm..... :( Trodde kvalmen ville begynne å gi seg snart jeg. Jeg sitter med telefonen og har ikke rørt meg på en halvtime. Sikker på at om jeg flytter på meg så blir det oppkast. Haha, sånn går no dagan!

Tanna mi knakk igjen :(
Da blir det ny tur til tannlegen! Stakkars meg og lommeboka mi!

Etter å ha hostet i en uke.. og ikke sovet i natt grunnet hoste, fikk jeg time hos legen idag.
Virusinfeksjon, så er satt på antibiotika.

Kvaaaaalm! Og så lei av mannfolket som klemmer ut av seg: "Så du er ekstra gravid i dag siden du er kvalm?". *klask-i-panna*

Kvaaaaalm! Og så lei av mannfolket som klemmer ut av seg: "Så du er ekstra gravid i dag siden du er kvalm?". *klask-i-panna*
Haha! Huff, de mannfolka :p litt morsomt også! Men ikke like gøy når man ligger der og er kvalm ;)

Føler at jeg kjenner babyen mindre nå enn noen gang før. Lite symptomer...ingen kul nesten..finner ingen hjertelyd. Er så bekymret :sorry:

Er 12 uker nå.. Hørte hjertelyden i uke 8 og 9, men finner den ikke nå. Det kan være at babyen har flyttet lengre inn. Håper det er det.
Det er helt vanlig å ikke høre den på noen uker. Men da har du hvertfall hørt den. Etter uke 9 er det heldigvis ikke så mange som har ma. Mange får mindre symptomer fra uke 12 (heldige dem). :)

Back
Topp