Klagetråd! :P

Innser at jeg må skaffe meg ny jobb etter mammapermisjonen. Kan ikke ha en jobb der jeg er på jobb fra 9-17 og pga buss bruker ca en time til og fra. Og i tillegg har kveldsvakter fra 17-24 :( hadde ikke lyst på bekymringer rundt jobb så tidlig! Holder å bli stressa for det om et år, men neida. Hjernen bestemte at nå skulle jeg tenke på det :(

Velkommen i gjengen :(

Har vært ute i mange timer og lagt om til sommerdekk + plukka søppel og rydda gårdsplassen. Nå har jeg så vondt i korsryggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg selv :(

Nå er jeg så driiitlei skitten og støvete leilighet at jeg er helt på gråten!! Jeg føler jeg forgifter babyen når jeg oppholder meg hjemme.. Måtte oppussingen av badet snart bli ferdig!

Vondt i hodet etter jeg har brukt mye energi på jobb i barnehagen i dag:banghead: hver minste lyd rundt meg nå er grusom. Som når samboer skulle kakke en skje mot et fat:shifty: neste uke begynner jeg 100% på igjen og lurer på hvordan det blir..:sour:

Når jeg endelig ikke har kasta opp på tre dager - DA begynner bekkenet...

Mange uker uten spying, så idag måtte jeg selvfølgelig putte tannkosten for langt bak i halsen og spy som bare det :o hadde ikke spist enda, så tror jeg var litt ekstra følsom i magen pga det. Vrengte kroppen godt ihvertfall, men kom bare magesyre. Kvalmen forsvant heldigvis så fort jeg fikk tømt meg litt. Merker ikke noe nå :)

Skulle endelig ut av huset og på konferanse med jobben i går og i dag. Startet gårdagen med minimalt med søvn, for å så bli kvalm og spy. Kravlet med av gårde men kvalmen slapp ikke. Etter en halv dag måtte jeg gi meg da både skikkelig kvalm pg kunne ikke lenger sitte pga bekkenet... i dag er jeg helt ødelagt og har gitt opp å komme meg ut døra. Bekrefter jo hvertfall at jeg ikke har noe å gjøre på jobb...

Skulle endelig ut av huset og på konferanse med jobben i går og i dag. Startet gårdagen med minimalt med søvn, for å så bli kvalm og spy. Kravlet med av gårde men kvalmen slapp ikke. Etter en halv dag måtte jeg gi meg da både skikkelig kvalm pg kunne ikke lenger sitte pga bekkenet... i dag er jeg helt ødelagt og har gitt opp å komme meg ut døra. Bekrefter jo hvertfall at jeg ikke har noe å gjøre på jobb...
Huff. Det hørtes ikke godt ut :( bedre å holde seg hjemme når det blir slik ja!

Hatt et par dager nesten uten kvalme. Bare med ekstrem hodepine og det har faktisk føltes litt bedre, men i går var kvalmen på plass igjen..føler meg helt ødelagt i dag.

Ikke vært på do på over en uke...
Hipp hurra for irritabel tarm + gravid

Har du også irritabel tarm? Blitt verre eller bedre etter at du ble gravid? Her har det blitt mye verre:(

Ja jeg har full stopp... Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har tømt en flaske lactulose på 2 uker og får bare små tørre kuler i ny og ne.. Vurderes å kjøpe klyster nå.
Må få det ut :( det er jo gift for kroppen å ikke få tømt tarmene

Ja jeg har full stopp... Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har tømt en flaske lactulose på 2 uker og får bare små tørre kuler i ny og ne.. Vurderes å kjøpe klyster nå.
Har du prøvd å spise kiwi? Spiser man det gjennom svangerskapet kan det hjelpe. Forutsatt at du tåler det da :)

Het er det stort sett motsatt:( ikke morro å gå på do 15 ganger om dagen heller:(
Kan du ikke prøve klyster da? Må være forferdelig å gå sånn.

Har du prøvd å spise kiwi? Spiser man det gjennom svangerskapet kan det hjelpe. Forutsatt at du tåler det da :)

Spist 3 kiwi, 24ml lactulose og 2 kopper kaffe + gått en tur.. Nå er det Biola og sviskekompott.. Det romler ikke engang i magen :p

Het er det stort sett motsatt:( ikke morro å gå på do 15 ganger om dagen heller:(
Kan du ikke prøve klyster da? Må være forferdelig å gå sånn.

Skjønner deg godt, men du får i hvertfall ut giftstoffene.
Skal på apoteket i morgen. Må bare forsikre meg om at jeg kan bruke klyster først. 4 mnd med Forstoppelse = hemorider. Haha :p

Spist 3 kiwi, 24ml lactulose og 2 kopper kaffe + gått en tur.. Nå er det Biola og sviskekompott.. Det romler ikke engang i magen :p
Uff stakkars deg. Håper det kommer snart da.
Treg mage i svangerskapet er dessverre vanlig, men grusomt når det blir ubehagelig.

Back
Topp