Klagetråd! :P

Litt engstelig i dag, i går var jeg ikke så kvalm lenger og heller ikke i dag. Våknet opp og følte meg veldig bra i dag. Føler det er så få symptomer, er 9+0 i morgen. Hørt at symptomene kan avta en del disse ukene. Håper alt er fint med den lille og at det bare er symptomene som har roet seg, det hadde jo vært veldig deilig!
Ja symptomer kan komme og gå. De kommer forhåpentligvis tilbake igjen ganske snart så du slipper å uroe deg :)

Fy flate... NÅ skal jeg klage litt! Jeg er midt i uke 10, og de 3 siste dagene har jeg vært eksepsjonelt kvalm. Jeg har vært kvalm i 4 uker, men nå.... fytti katta. Ikke er jeg spesielt sosial heller. Vil helst at folk lar meg være i fred. Strekker og stikker i magen gjør det også. Bare 10 uker på vei, og jeg er allerede lei, hahahaha :puke_l

Har hittil ikke vært veldig plaga av kvalme(bank i bordet), men denne uka... Da skulle det komme.. Nå som det er påske og ferie! Heldigvis ikke oppkast, men kjedelig å gå rundt konstant uggen også! Håper det er midlertidig, og at det straks går over.. Syns det er litt rart at det sku komme for fullt nå i uke 10..

Ugh. Kvalmen har kommet tilbake. Nå er jeg kvalm hele døgnet igjen :( jeg som hadde gledet meg til en påske med mye god mat, også klarer jeg nesten ikke spise :(

Jeg har så lyst på øl, men fant alkoholfrie øltyper på butikken som ikke bare er de vanlige kjedelige, så jeg skal late som ;)
Men jeg har så sykt lyst på brie - heeeele tiden - og morrpølse...

Æsj, jeg trodde virkelig jeg var på bedringens vei, men så feil kan man ta... Etter 1 1/2 uke på postafen helt uten oppkast og med mye mindre kvalme kom i dag all middagen i retur...:( Er så lei av å være dårlig nå...

Jeg er så kvalm om dagen, og nå har jeg jammen meg begynt å kaste opp også :depressed: I dag har jeg hengt over bøtta i 2,5 time, sitter bare og brekker meg. Spiste en saftis til frokost siden det er så godt for kvalmen, men nå er jo magen helt tom, så det er ingenting å spy opp... Sitter og vurderer hva jeg skal spise ut ifra hva som er minst ille å kaste opp igjen :(
Jeg drakk rød druejuice når jeg dreiv å kasta opp, syns ikke det var så ikke å spy når det smakte det samme pp vei opp igjen. Det skal sies at jeg ikke har drukket det etter at kvalmen gikk over da...

Har så vondt i hodet!! Føles som om noen har strammet en stropp rundt skallen på meg!!! Tok to paracet og måtte gå opp å ligge i mørket og stillheten mens pillene skal kicke inn. Gubben er nede å holder bestemor og bestefar med selskap så lenge :-)

Æsj, jeg trodde virkelig jeg var på bedringens vei, men så feil kan man ta... Etter 1 1/2 uke på postafen helt uten oppkast og med mye mindre kvalme kom i dag all middagen i retur...:( Er så lei av å være dårlig nå...
Samme her. Fikk to flotte uker med Postafen, men nå fungerer de ikke mer. Eneste fordelen med det er at jeg slipper å bli så utrolig trøtt av pillene, siden jeg heller sluttet med de :p

Back
Topp