Fikk du noen råd fra legen forresten?Takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du noen råd fra legen forresten?Takk![]()
Ja symptomer kan komme og gå. De kommer forhåpentligvis tilbake igjen ganske snart så du slipper å uroe degLitt engstelig i dag, i går var jeg ikke så kvalm lenger og heller ikke i dag. Våknet opp og følte meg veldig bra i dag. Føler det er så få symptomer, er 9+0 i morgen. Hørt at symptomene kan avta en del disse ukene. Håper alt er fint med den lille og at det bare er symptomene som har roet seg, det hadde jo vært veldig deilig!
Lactulose eller dulco som forebyggende bareFikk du noen råd fra legen forresten?![]()
Er jeg den eneste som syntes det er bittelitt trist å ikke kunne ta en øl i solveggen? Øl og spekemat...![]()
Joooo, spekemat har vært så digg, men øl ville jeg byttet med rødvin, hehehehe .. Spekemat og fy-oster er det største savnet.. Men med en så fin premie er det verdt det :-DEr jeg den eneste som syntes det er bittelitt trist å ikke kunne ta en øl i solveggen? Øl og spekemat...![]()
Jeg drakk rød druejuice når jeg dreiv å kasta opp, syns ikke det var så ikke å spy når det smakte det samme pp vei opp igjen. Det skal sies at jeg ikke har drukket det etter at kvalmen gikk over da...Jeg er så kvalm om dagen, og nå har jeg jammen meg begynt å kaste opp ogsåI dag har jeg hengt over bøtta i 2,5 time, sitter bare og brekker meg. Spiste en saftis til frokost siden det er så godt for kvalmen, men nå er jo magen helt tom, så det er ingenting å spy opp... Sitter og vurderer hva jeg skal spise ut ifra hva som er minst ille å kaste opp igjen
![]()
Samme her. Fikk to flotte uker med Postafen, men nå fungerer de ikke mer. Eneste fordelen med det er at jeg slipper å bli så utrolig trøtt av pillene, siden jeg heller sluttet med deÆsj, jeg trodde virkelig jeg var på bedringens vei, men så feil kan man ta... Etter 1 1/2 uke på postafen helt uten oppkast og med mye mindre kvalme kom i dag all middagen i retur...Er så lei av å være dårlig nå...
Vil ikke ta tbl før jeg absolutt må, trøtt er jeg uansettSamme her. Fikk to flotte uker med Postafen, men nå fungerer de ikke mer. Eneste fordelen med det er at jeg slipper å bli så utrolig trøtt av pillene, siden jeg heller sluttet med de![]()