Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa han?! :O
Er du blitt bedre nå? ♡
Kort sagt var det at han syntes ikke jeg jeg hadde gjort var god nok. Normalt ville jeg sikkert ikke brydd meg, siden jeg vet han kommer med sånne kommentarer ganske ofte, men akkurat nå var det vanskelig å ikke ta det inn over seg. Det er spesielt sårt siden jeg hele tiden er redd for å ikke gjøre god nok jobb nå som jeg er gravid og dårlig. Når trøtthet, kvalme og hormoner i tillegg herjet rundt i kroppen rant det visst litt over
Men ja, takk, etter en god middag og masse trøst fra samboer er alt bedre nå
min er også knusKnuste nettopp skjermen på telefonen min....
jeg vil gjerne klage!
jeg er så hormonell at jeg nesten ikke orker å være i min egen kropp! jeg klikker på alle som smatter og lager lyd med munnen. eg pleier det til vanlig også, men nå.. nå holder jeg på å slå dem ned xD og det spiller ingen rolle om det er barn eller voksne
også er jeg såååå trøtt!!!!!!! men mannen tror ikke helt på meg, virker som han tror jeg tuller bare for at han skal syns synd på meg huff..
Det har jeg også klart å gjøre.. for noen dager siden.. Men heldigvis ikke noe stort her. Bare få sprekker.Knuste nettopp skjermen på telefonen min....
Det har jeg også klart å gjøre.. for noen dager siden.. Men heldigvis ikke noe stort her. Bare få sprekker.
Hm. Hvilken telefon? Jeg mister mine heeeeleee tiden, men dette er første gang den har fått sprekk.. [emoji14]Min var dekt i sprekker, og er 3.gang på 1,5 år har heldigvis forsikring denne gangen!
Hm. Hvilken telefon? Jeg mister mine heeeeleee tiden, men dette er første gang den har fått sprekk.. [emoji14]
Høres slitsomt ut! All medfølelse! Formen er dårlig her også, men vi skal heldigvis bare være hjemme med barnaSkikkelig crapy form og er på vei i selskap! Skal hjem til søstra til sambo og hennes familie, så kommer det to vennepar av dem! Gruer meg maks til kvelden her! Har tenkt å snike til meg en halvtime søvn når jeg legger vesla!
God bedring [emoji173]Skikkelig crapy form og er på vei i selskap! Skal hjem til søstra til sambo og hennes familie, så kommer det to vennepar av dem! Gruer meg maks til kvelden her! Har tenkt å snike til meg en halvtime søvn når jeg legger vesla!
Tiden går såååå tregt!! Jeg vil være tolv uker på vei nå [emoji14]
Samme her!! Livredd for å miste, skikkelig redd for å ikke se et bankende hjerte på ultralyd om en ukes tid...Da er vi to!
Føler meg ikke gravid og får litt noia for at noe ikke stemmer.. :/ typisk å stresse når man ikke har symptomer og klage når man har for mange
Samme her!! Livredd for å miste, skikkelig redd for å ikke se et bankende hjerte på ultralyd om en ukes tid...