KLAGETRÅD!

Jeg er også avhengig av Cola Zero!! Tror det uansett er bra jeg slutter å drikke det, men det blir hardt.
Jepp, meg også! Var så rart i helga når samboer drakk og ikke jeg :shy: Også elsker jeg iskaffe :p elsker bare ting jeg ikke kan spise nå tydeligvis!

Haha..
Driver og regner ut hvor mye pepsi max jeg kan drikke pr gang :') :p

Haha, redde det ender opp med å bli sånn her og! Hjelper at vi har julebrus på denne tiden ❤

Haha, redde det ender opp med å bli sånn her og! Hjelper at vi har julebrus på denne tiden [emoji173]

Veeel.. Det stod at max for gravide var 200 mg daglig. Så.. Noen glass må være trygt :p

Lommelegen skrev et sted at opp til 1 liter dagen med coladrikker..

" Det anbefales derfor ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag eller 3 - 4 kopper te per dag eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag hos gravide. Hver av disse mengdene tilsvarer mellom 100 og 200 mg koffein per dag"

De ville vel ikke turt å anbefale 200 mg, selv som max, dersom det ikke var trygt.. ><

Veeel.. Det stod at max for gravide var 200 mg daglig. Så.. Noen glass må være trygt :p

Lommelegen skrev et sted at opp til 1 liter dagen med coladrikker..

" Det anbefales derfor ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag eller 3 - 4 kopper te per dag eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag hos gravide. Hver av disse mengdene tilsvarer mellom 100 og 200 mg koffein per dag"

De ville vel ikke turt å anbefale 200 mg, selv som max, dersom det ikke var trygt.. ><
Holder meg også til julebrus enn så lenge, blir vel litt cola zero etter uke 12 kanskje ;)

Tror absolutt ikke det er noe galt i å drikke det, alt i livet med måte. Men dette er en god grunn til å kutte ut noe man i utgangspunktet drikker mye av ;) er vesentlig mindre enn 1l om dagen heldigvis!

Mannen så han tenkte å kjøpe fenalår og spise det helt alene mens han skrattlo. Jeg ELSKER fenalår, og kjenner det blir kjipt med jul uten fenalår </3

ABSOLUTT verdt det da :D

Åååå, jeg elsker fenalår jeg også! Heldigvis er ikke mannen så glad i det så jeg slipper kanskje unna å være sjalu! :-P Men kommer jeg over fenalår så tror jeg at jeg bare må steke meg litt ;)

Åååå, jeg elsker fenalår jeg også! Heldigvis er ikke mannen så glad i det så jeg slipper kanskje unna å være sjalu! :p Men kommer jeg over fenalår så tror jeg at jeg bare må steke meg litt ;)

Blir fort en tur i panna ja :hilarious: mmmm ❤

Æsj... så ligger man her og spyr da. Har knapt fungert i hele dag - er så kvalm og vond i magen. Gleder meg sånn til litt sympati når mannen kommer hjem fra jobb nå snart <3

Jeg fikk høre på jobb idag at hvis jeg ikke drikker på julebord på lørdag så kommer de til å anta at jeg er gravid. Blæ! Riktignok i en humoristisk tone og fordi min kollega nettopp har sprukket nyheten, men likevel... Må stålsette meg for mange hvite løgner fremover... Uansett uaktuelt å fortelle på jobb 5 uker på vei! [emoji51]

Jeg fikk høre på jobb idag at hvis jeg ikke drikker på julebord på lørdag så kommer de til å anta at jeg er gravid. Blæ! Riktignok i en humoristisk tone og fordi min kollega nettopp har sprukket nyheten, men likevel... Må stålsette meg for mange hvite løgner fremover... Uansett uaktuelt å fortelle på jobb 5 uker på vei! [emoji51]

Mulig å gjøre avtale med en kelner eller ta med alkoholfritt?

Mulig å gjøre avtale med en kelner eller ta med alkoholfritt?
Denne gjengen er så observang at det beste er bare å si at jeg kjører [emoji51] Så får jeg heller dikte mange gode grunner for hvorfor... Feks at jeg må kunne jobbe meg hjem til barnevakten på kort varsel pga syke barn el noe [emoji28]

Denne gjengen er så observang at det beste er bare å si at jeg kjører [emoji51] Så får jeg heller dikte mange gode grunner for hvorfor... Feks at jeg må kunne jobbe meg hjem til barnevakten på kort varsel pga syke barn el noe [emoji28]
Du får komme på noe akutt unnskyldning.

For en dag! Var kvalm og sulten hele dagen på jobb, så dagen va ikke flott fra starten. Så kom en kollega med en litt utrivelig kommentar, så det endte med at jeg satte i hylgrininga:oops: Ikke så ille mens han så det da, klarte å spare det verste til jeg kom i bilen, men alle så at jeg gråt. Huff, så utrolig flaut. :smiley-ashamed008

For en dag! Var kvalm og sulten hele dagen på jobb, så dagen va ikke flott fra starten. Så kom en kollega med en litt utrivelig kommentar, så det endte med at jeg satte i hylgrininga:oops: Ikke så ille mens han så det da, klarte å spare det verste til jeg kom i bilen, men alle så at jeg gråt. Huff, så utrolig flaut. :smiley-ashamed008

Hva sa han?! :O
Er du blitt bedre nå? ♡

Back
Topp