Jepp jeg håper virkelig det slipper iallefall både helgejobb, kveldsjobb til 2330, og bæring pluss springing
Definitivt en bedre jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp jeg håper virkelig det slipper iallefall både helgejobb, kveldsjobb til 2330, og bæring pluss springing
Definitivt en bedre jobb
Åhh, du er heldig som har fått den, leter enda litt etter drømmejobbenOg ikke minst drømmejobben
Åhh, du er heldig som har fått den, leter enda litt etter drømmejobben
Spesialpedagog i barnehage. Flott jobb, men skulle gjerne fått brukt utdanningen litt mer, blir mye rutiner og omsorgHva jobber du som nå?
Spesialpedagog i barnehage. Flott jobb, men skulle gjerne fått brukt utdanningen litt mer, blir mye rutiner og omsorg
Si det, vet ikke helt, derfor jeg enda leter etter drømmejobbenHvor kunne du tenkt deg å jobbe da?
Si det, vet ikke helt, derfor jeg enda leter etter drømmejobben
Blæh. Jeg er sur. Og sulten. Og GIDDER ikke spise...!
Jaaa, akkurat nå betyr det ikke så mye, skal jo bli mammaHehe håper du finner den snart da "
Jaaa, akkurat nå betyr det ikke så mye, skal jo bli mamma
Helt riktig, det er jo en flott planNei det er sant så kan du bruke permisjonstiden også til å drømme deg vekk og finne ut hva som er drømmejobben
I sånne stunder har jeg nutrilett bar liggende. Bare for å dempe sulten og når jeg ikke gidder matlaging
Vel. Det er boller her.. Men da må jeg pirke ut rosinene. Også svimler jeg så når jeg reiser meg opp fra stolen..
Altså. Jeg er rett og slett bare skikkelig SUR. Dårlig dag, liten tålmodighet, trøtt og svimmel.
Må være supertrivelig å ha meg i hus akkurat nå. ><
Haha, Liker ikke rosiner i bollene du heller?
Ånei er det en sånn dag håper du blir bedre av den svimmelheta snart
Rosiner har ingenting i boller å gjøre haha..
Uff. Håper jeg blir bedre snart. Svimmelheten osv er en ting, men det er litt kjipt å være så pottesur
Samme tenker jeg
Rosiner i boller og ananas på pizza. Uhørt!
Sender masse medfølelse din vei, det er bokstavelig talt en ordentlig drittjobbMannen har atter en gang "glemt" å vaske badet (les: doen, resten tar jeg)... det er hans eneste oppgave i hele huset... og har mast på han i ukesvis. Ender med at jeg må gjøe det..igjen. arg. Han har heller spilt hver kveld enn å bruke fem minutter å vaske doen