KLAGETRÅD!

Blæh. Jeg er sur. Og sulten. Og GIDDER ikke spise...!
 
I sånne stunder har jeg nutrilett bar liggende. Bare for å dempe sulten og når jeg ikke gidder matlaging

Vel. Det er boller her.. Men da må jeg pirke ut rosinene. Også svimler jeg så når jeg reiser meg opp fra stolen.. :p
Altså. Jeg er rett og slett bare skikkelig SUR. Dårlig dag, liten tålmodighet, trøtt og svimmel.
Må være supertrivelig å ha meg i hus akkurat nå. ><
 
Vel. Det er boller her.. Men da må jeg pirke ut rosinene. Også svimler jeg så når jeg reiser meg opp fra stolen.. :p
Altså. Jeg er rett og slett bare skikkelig SUR. Dårlig dag, liten tålmodighet, trøtt og svimmel.
Må være supertrivelig å ha meg i hus akkurat nå. ><

Haha, Liker ikke rosiner i bollene du heller?:p

Ånei er det en sånn dag :( håper du blir bedre av den svimmelheta snart
 
Haha, Liker ikke rosiner i bollene du heller?:p

Ånei er det en sånn dag :( håper du blir bedre av den svimmelheta snart

Rosiner har ingenting i boller å gjøre :p haha..
Uff. Håper jeg blir bedre snart. Svimmelheten osv er en ting, men det er litt kjipt å være så pottesur :p
 
Rosiner har ingenting i boller å gjøre :p haha..
Uff. Håper jeg blir bedre snart. Svimmelheten osv er en ting, men det er litt kjipt å være så pottesur :p

Samme tenker jeg
Rosiner i boller og ananas på pizza. Uhørt!:p
 
Mannen har atter en gang "glemt" å vaske badet (les: doen, resten tar jeg)... det er hans eneste oppgave i hele huset... og har mast på han i ukesvis. Ender med at jeg må gjøe det..igjen. arg. Han har heller spilt hver kveld enn å bruke fem minutter å vaske doen
 
Mannen har atter en gang "glemt" å vaske badet (les: doen, resten tar jeg)... det er hans eneste oppgave i hele huset... og har mast på han i ukesvis. Ender med at jeg må gjøe det..igjen. arg. Han har heller spilt hver kveld enn å bruke fem minutter å vaske doen
Sender masse medfølelse din vei, det er bokstavelig talt en ordentlig drittjobb :hungover:
 
Back
Topp