KLAGETRÅD!

Sender masse medfølelse din vei, det er bokstavelig talt en ordentlig drittjobb :hungover:

Haha ja det er det. Men avtalen var at han tok det siden jeg tar resten av huset. (Mann som ikke ser rotet) dermed må jeg be om alt som skal gjøres.

Og uggen nok fra før om jeg ikke skal vaske dassen også. Så ikveld... om han ikke tar den da altså..

Haha ja det er det. Men avtalen var at han tok det siden jeg tar resten av huset. (Mann som ikke ser rotet) dermed må jeg be om alt som skal gjøres.

Og uggen nok fra før om jeg ikke skal vaske dassen også. Så ikveld... om han ikke tar den da altså..
Rart hvordan menn ikke ser hva som må bli ryddet, min er heldigvis ganske flink :shy:

Mannen har atter en gang "glemt" å vaske badet (les: doen, resten tar jeg)... det er hans eneste oppgave i hele huset... og har mast på han i ukesvis. Ender med at jeg må gjøe det..igjen. arg. Han har heller spilt hver kveld enn å bruke fem minutter å vaske doen

Ulydig :O Min gjør heldigvis noe selv innimellom.. f.eks lager middag hver dag. :D

Må klage litt i dag også, vesla er fortsatt dårlig, så nå blir det en tur til legevakta :(

Ulydig :O Min gjør heldigvis noe selv innimellom.. f.eks lager middag hver dag. :D

Det gjør min også :D og det er så supert, siden jeg haaater å stå på kjøkkenet :p ...men som mannfolk flest er han ekstremt lite detaljorientert. Jeg kan godt støvsuge ETTER at han allerede har gjort det :rolleyes: men man må vel finne seg i noen ting..

Blæh. Jeg er sur. Og sulten. Og GIDDER ikke spise...!

Hahaha....Sånn har jeg hatt det enkelte dager nå jeg også! ;) Vanskelig kombo for det er ikke like lett for mannen å være ekstra forståelsesfull når man er sur. Det er jo hormoner, men likevel.

Og siden dette er en klagetråd kan jeg jo klage litt til :-P Jeg tåler ikke å bli tatt på tidlig i graviditeten (har hatt det sånn med den forrige også), og det er veldig frustrerende for mannen! Går heldigvis over etterhvert men nå er det slitsomt.

Takk! Lav crp og negativ streptest, så virusinfeksjon var dommen. Så da må vi bare fortsette å vente på at det skal gå over. Håper hun er litt bedre når vi skal ta toget hjem i morgen!
Krysser fingrene for bedring :)

Mannen så han tenkte å kjøpe fenalår og spise det helt alene mens han skrattlo. Jeg ELSKER fenalår, og kjenner det blir kjipt med jul uten fenalår </3

ABSOLUTT verdt det da :D

Mannen så han tenkte å kjøpe fenalår og spise det helt alene mens han skrattlo. Jeg ELSKER fenalår, og kjenner det blir kjipt med jul uten fenalår </3

Samboeren min frister også med fenalår! Har så lyst på :wacky:

Åh, jeg elsker fenalår!!! Sambo måtte ut rett etter fødselen og kjøpe en pakke til meg sist! Spiste hele på kort tid, gjett om jeg var tørst den natta!! :)

Back
Topp