KLAGETRÅD

Hvordan har natta vært, turteldue?
Natten gikk greit.. Jeg knakk sammen når vi selv skulle legge oss, helt utkjørt.... Så har sagt at om han fremdeles er syk på mandag så får gubben bli hjemme med guttungen sånn at jeg får slappet av... Jeg er så pass sliten nå at det er ikke kjekt....
 
I dag er jeg kvalm ikke hatt en eneste dag med kvalme de to tidligere svangerskapene, men i dag har jeg altså blitt kvalm. Kjære vene, håper ikke det blir alvorlig mye kvalme fremover:/
 
Da var man sykemeld med beskjed om å ta det med ro.. Hatt skikkelig vondt i noen dager nå, sjefa var ikke like fornøyd..
 
Idag fikk jeg vite at en trofast firbeint venn har forlatt denne jorden og dratt til hundehimmelen..❤ fineste søster sin venn.. Så idag er en litt trist dag, da hun har vært i livet mitt i 10år..
 
hadde eksamen med hodepine i dag morges... vet ikke hva jeg svarte på. men tror jeg har fått mest korrekt... :p så får vi bare se hva karakteren blir..
 
Hatt møtedag i hele dag og får så himla vondt i halebeinet av å sitte litt lenge. Og selvsagt sulten leeenge før lunchtid. Nå to timer fri før jeg skal på nok et møte (frivillig opplegg).
 
Hatt møtedag i hele dag og får så himla vondt i halebeinet av å sitte litt lenge. Og selvsagt sulten leeenge før lunchtid. Nå to timer fri før jeg skal på nok et møte (frivillig opplegg).
dognut.. ;-) (sånn sitte ring) kan være med å hjelpe på, eller at du sitter på treningsballer når du sitter ;-)
 
Flere som har treg mage for tida? :p
 
Sjefen min er skikkelig sur for at jeg er sykmeldt, og det går sånn innpå meg :/
 
Sjefen min er skikkelig sur for at jeg er sykmeldt, og det går sånn innpå meg :/
Ikke ta deg nær av det. Har erfart at man får ingenting igjen for å være en hardtarbeidende arbeider dessverre:/ ta heller vare på deg selv nå:)
 
Ikke ta deg nær av det. Har erfart at man får ingenting igjen for å være en hardtarbeidende arbeider dessverre:/ ta heller vare på deg selv nå:)
Takk :) akkurat det jeg trengte at noen sa.. her hagler det inn utropstegn og det som værre er..
 
Back
Topp