KLAGETRÅD

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Har vi dette? Hvis ikke så kan vi bruke denne :)

Jeg starter gjerne. Puppene mine er så ømme og vonde at jeg knapt klarer å være borti dem. Å det er et lite problem mildt sagt når jeg ligger i sengen og skal sove. Så håper virkelig ikke det er lang tid igjen til puppene er tilbake til normalen
 
vi har, men tror den er LAAAANGT nede på en av de andre sidene på forumet... ;-)
jeg klager over at jeg for det meste koker over, og at puppene er så tunge spesielt når jeg tar av bhen min at jeg helst vil bare grine... :(
 
Vil gjerne klage over at jeg våkner midt på natten og har så utrolig lyst på bacon. Bare å skrive bacon gir meg vann i munn :p SALT!!
 
Klage på kvalmen
 
Jeg er trøtt! Og har kort lunte idag. Bare å puste med magen og telle rolig, jentene mine på 6 år og snart 4 år er hjemme fra barnehagen idag, og de krangler heeeele tiden idag.

Regn og kaldt er det også!!
 
Sååå mye greier på jobb nå..! Sommerfest i dag, suau møte på tirsdag og personalmøte mandagen etter det :( og gubben er utenlands for jobb denne og neste uke og lillegull er skikkelig i trassen.. Vil bare sove! :p
 
Jeg er SÅ kvalm og dette har vart i en uke. Uggen før det, men denne uken har det toppet seg. Takler ikke å være kvalm. Men stolt av at jeg fortsatt holder ut på jobb. Bare tre uker til ferie nå.. :facepalm: Vet at kollegaer kommer til å mistenke noe hvis jeg blir syk eller om jeg sier at jeg er kvalm og sliten. Og vil helst ikke si noe før etter ferien. Blæ..
 
Takk ;-) trenger det..har nattevakt i helga :-/
:( den er bare ekstremt kjip!
håper du slipper unna så mye ubehag ila helgen nå da... og husk ta vare på DEG SELV før jobb! så om du ikke føler deg i form så ring deg heller inn syk en gang formye nå! bedre føre var <3
 
Kjenner kvalmen begynner å snike seg på her også og sitter klar til å reise på kveldsvakt. Skulle helst lagt meg godt til rette under teppet på sofaen for å sove!!
 
Back
Topp