KLAGETRÅD

Takk :) akkurat det jeg trengte at noen sa.. her hagler det inn utropstegn og det som værre er..
Sjefen kan jo ikke bli sur av at du må sykemelde deg :mad: makan!
 
Er så sliten!!!! Sover flere timer hver dag, og så den forbanna kvalmen nesten hele tida nå :depressed: kommer garantert ikke til å bli gravid igjen etter den lille kommer. Heldig som har en flink mann hvertfall :)
 
Sjekket nettsiden til gilde, og de skriver at all mat fra dem unntatt roastbiff kan gravide trygt spise :) til og med salami! Men de anbefaler å spise det innenfor 5 dager etter du åpner pakken :)
Sjekket nettsiden til gilde, og de skriver at all mat fra dem unntatt roastbiff kan gravide trygt spise :) til og med salami! Men de anbefaler å spise det innenfor 5 dager etter du åpner pakken :)
Liker bare salamien til grillstad jeg.....må sjekke om det går an med den...eeeelsker gullsalami:p
 
Klager over mer kvalme denne ganf
 
Kjenner på stresset på å ikke vite før til fredag, hva som skjer der inne.. Mistet mye symptomer og nå, så føler hatten ikke er særlig høy før den nye ul til fredag :(
 
Kjenner på stresset på å ikke vite før til fredag, hva som skjer der inne.. Mistet mye symptomer og nå, så føler hatten ikke er særlig høy før den nye ul til fredag :(

Hatten er ikke mye høy her heller. Begynte å blø i natt :(
 
Jeg ER så trøtt!! Klarer ikke holde øynene åpne på jobb, og synes det er skummelt å kjøre hjem! På natta får jeg selvsagt ikke sove :( Puppene mine er steinharde! Samboeren min sier det kjennes ut som jeg har silikon!
 
Helt forferdelig. Har det skjedd noe som gjør at du er så nervøs?
Var på ul på fredag, hvor de så fostersekken og plommesekken, men ikke noe foster.. Så om den gjemte seg eller om ting har stoppet opp kunne han ikke si noe om, så skal på ny ul på fredag.. Lenge til når man vrir hjernen :p godt å se at alt sto bra til med lille gullet ditt <3
 
Var på ul på fredag, hvor de så fostersekken og plommesekken, men ikke noe foster.. Så om den gjemte seg eller om ting har stoppet opp kunne han ikke si noe om, så skal på ny ul på fredag.. Lenge til når man vrir hjernen :p godt å se at alt sto bra til med lille gullet ditt <3

Håper du får gode nyheter på fredag ❤ håper veldig med deg! Her går jeg på ul på torsdag slik jeg skulle i utgangspunktet. Kanskje hun kan fortelle meg mer om dette væskefylte rommet og om fosteret er i risiko. Den damen jeg skal til da er svindyktig!
 
Håper du får gode nyheter på fredag ❤ håper veldig med deg! Her går jeg på ul på torsdag slik jeg skulle i utgangspunktet. Kanskje hun kan fortelle meg mer om dette væskefylte rommet og om fosteret er i risiko. Den damen jeg skal til da er svindyktig!
Vi satser på bare gode beskjeder! :) jeg syns det å ikke vite er verst, for om det ikke utvikler seg rett, så er det jo ikke en frisk baby.. Men å ikke vite hva som skjer er det verste :(
 
Vi satser på bare gode beskjeder! :) jeg syns det å ikke vite er verst, for om det ikke utvikler seg rett, så er det jo ikke en frisk baby.. Men å ikke vite hva som skjer er det verste :(

Ja. Det er virkelig fælt å ikke vite. Gyn sa til meg at sjansene er gode for at alt går bra nå. Får håpe det. Klarer liksom ikke slå meg helt til ro med dette væskefylte rommet og det faktum at jeg faktisk blør. :/
 
Ja. Det er virkelig fælt å ikke vite. Gyn sa til meg at sjansene er gode for at alt går bra nå. Får håpe det. Klarer liksom ikke slå meg helt til ro med dette væskefylte rommet og det faktum at jeg faktisk blør. :/
Men når det ikke blør fra livmora, så er jo det ett godt tegn :) og det væskefylte rommet kan være mye, jeg hadde irritasjonsvæske når jeg var gravid med jr (endometriose bak livmor) og det var ikke noe farlig :) så krysser fingrene! Ikke lenge til torsdag! (Jeg vet, en evighet :p)
 
Det er bæsj å være kvalm, og måtte trykke i seg maten for ikke å bli mer kvalm. Jeg har ikke lyst på mat når jeg er kvalm...
 
Har blitt dramaqueen på kvelden når jeg er sliten. :wtf: Hater det!
 
Gaaaah.. har sitter jeg og må spy, også har sønnen levert en skikkelig dritbleie ... bra vi har en klagetråd.. :)
 
Back
Topp