KLAGETRÅD

Sitter på jobb og er småkvalm og syyykt trøtt!!! Hadde det ikke vært for at jeg venter på en kunde tror jeg at jeg hadde lagt med til å sove litt under pulten :p
 
Også måtte flyet til gubben være forsinket, så nå må han innom Bergen i natt før han kommer hjem i morra i steden :( og bare "litt" forbanna på det og da :p
 
Var ltt rosa på papiret i går kveld da jeg skulle legge meg, i morges var det rødere.. Har nesten ikke sovet i natt og har vært skikkelig uvell med vondt i magen. Stakk innom legen og fikk tatt blodprøve og er sykmeldt ut uka. Skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke om det er stigning i hcg nivået.
Sov et par timer da jeg kom hjem, sov enda en time i ettermiddag. Kjenner jeg sliter med å holde meg våken til samboeren kommer hjem..
I dag har bare vært en drittdag!!
 
Var ltt rosa på papiret i går kveld da jeg skulle legge meg, i morges var det rødere.. Har nesten ikke sovet i natt og har vært skikkelig uvell med vondt i magen. Stakk innom legen og fikk tatt blodprøve og er sykmeldt ut uka. Skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke om det er stigning i hcg nivået.
Sov et par timer da jeg kom hjem, sov enda en time i ettermiddag. Kjenner jeg sliter med å holde meg våken til samboeren kommer hjem..
I dag har bare vært en drittdag!!

Hvordan går det med deg da?
 
Jeg har kortere lunte for tiden. Og det er uvant, for jeg er vanligvis tålmodigheten selv. Jobber på småbarnsavdeling, og er vant til å måtte telle til 10 inni meg. Jeg må virkelig gå inn i meg selv og prøve å skjerpe meg... Det er verst på slutten av dagen når både barna og jeg er slitne.

I dag fant jeg på noe smart da! Når jeg ble alene igjen siste timen (med 7 barn) sa jeg at vi skulle ha massasjestund og ba alle legge seg ned på teppet. Så satt jeg på rolig musikk, slo av lyset og ga dem litt massasje (telle tær, stryke på ryggen osv). Det funket ganske lenge og jeg fikk et lite pusterom jeg også :)
 
Feber, og sinnsyke stikkende smerter i dag :( måtte droppe sommerfesten på jobben for formen er så nede :(
 
Jeg har kortere lunte for tiden. Og det er uvant, for jeg er vanligvis tålmodigheten selv. Jobber på småbarnsavdeling, og er vant til å måtte telle til 10 inni meg. Jeg må virkelig gå inn i meg selv og prøve å skjerpe meg... Det er verst på slutten av dagen når både barna og jeg er slitne.

I dag fant jeg på noe smart da! Når jeg ble alene igjen siste timen (med 7 barn) sa jeg at vi skulle ha massasjestund og ba alle legge seg ned på teppet. Så satt jeg på rolig musikk, slo av lyset og ga dem litt massasje (telle tær, stryke på ryggen osv). Det funket ganske lenge og jeg fikk et lite pusterom jeg også :)
Så lurt! :)
Når jeg er sliten av mine egne barn, lager vi mamma-spa! ;)
Ei ordner håret, den andre tar krem og masserer føttene mine. Og så bytter de. :p
 
Var ltt rosa på papiret i går kveld da jeg skulle legge meg, i morges var det rødere.. Har nesten ikke sovet i natt og har vært skikkelig uvell med vondt i magen. Stakk innom legen og fikk tatt blodprøve og er sykmeldt ut uka. Skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke om det er stigning i hcg nivået.
Sov et par timer da jeg kom hjem, sov enda en time i ettermiddag. Kjenner jeg sliter med å holde meg våken til samboeren kommer hjem..
I dag har bare vært en drittdag!!
Huff. Hvordan er det med deg nå da?
 
I morges hadde jeg store smerter. Var ikke noe blod. Legen sa at hun trodde egget bare festet seg bedre i livmoren. Særlig da det ikke var så mye blod.
Vært bedre på dagtid. Veldig trøtt som vanlig :p

Det er godt å høre at det har gitt seg :) krysser fingrene for deg :)
 
6 maskiner med div. klær, dyner, pute, etter at stakkers storebror spydde ned sengen min i natt... :( og meg... :(

sukk... har 1 maskin igjen (så 5 av 6 maskiner er vasket til nå!)
 
:( den er bare ekstremt kjip!
håper du slipper unna så mye ubehag ila helgen nå da... og husk ta vare på DEG SELV før jobb! så om du ikke føler deg i form så ring deg heller inn syk en gang formye nå! bedre føre var <3
Det ble ikke nattevakt i dag. Har vært skikkelig dårlig i dag,og halsen er sår og tett i nasa... Huff får se i morgen om det blir jobb..
 
6 maskiner med div. klær, dyner, pute, etter at stakkers storebror spydde ned sengen min i natt... :( og meg... :(

sukk... har 1 maskin igjen (så 5 av 6 maskiner er vasket til nå!)
Fysj! Den verste sykdommen ungene kan ha, er oppkast synes jeg. Men jeg takler jo ikke mitt eget oppkast en gang. :p Helsigvis ikke ofte ungene er syke her i hus. :) *bankibordet*
 
Fysj! Den verste sykdommen ungene kan ha, er oppkast synes jeg. Men jeg takler jo ikke mitt eget oppkast en gang. :p Helsigvis ikke ofte ungene er syke her i hus. :) *bankibordet*
troligens er det noe han har spist og ikke omgangssyken... jeg håper at han bare har reagert på noe han har spist...
 
sukk er ikke mer kommet igjennom natt til gårsdagen i vasking... så må jeg på nytt vaske 1 stk dyne, 1 stk kosedyr, 1 stk hotellpute, dynetrekk, putetrekk, og laken... :(
 
Så frustrert over at folk ikke bare kan akseptere at folk ikke vil drikke på fest. Alle må ha ett avhør hvorfor og selvfølgelig er man automatisk gravid om man ikke drikker. Er bare 4+3 så ikke akkurat noe jeg har lyst å opplyse ett helt korstevne om.
 
Så frustrert over at folk ikke bare kan akseptere at folk ikke vil drikke på fest. Alle må ha ett avhør hvorfor og selvfølgelig er man automatisk gravid om man ikke drikker. Er bare 4+3 så ikke akkurat noe jeg har lyst å opplyse ett helt korstevne om.

Då svarer du: jeg har blitt så ekstremt fyllasjuk de siste gangene og det gidder jeg ikke når vi er her ;-) har det minst like kjekt uten alkohol som med ;-)
 
Då svarer du: jeg har blitt så ekstremt fyllasjuk de siste gangene og det gidder jeg ikke når vi er her ;-) har det minst like kjekt uten alkohol som med ;-)
I går sa jeg bare at jeg ikke hadde lyst for jeg var så sliten. Mange godtok det, andre skulle på død og liv mase om jeg var gravid og trykke øl og vinglass oppi trynet på meg.
Blir spennende å se hva de sier i kveld da når jeg ikle drikker nok en gang.
 
Back
Topp