KLAGETRÅD!

Den samtalen har jeg nettopp hatt med mannen og han nekter for det!!

Men jo, det hadde ikke vært snakk om at graviditet ikke er noen sykdom i hvertfall!

Uff da:( Hadde graviditet vært en mannfolk greie, så hadde det vært sykemelding i 9 mnd på alle mannfolka...

Må bare klage litt. Sover dårlig o natta pga en nerve som ligger i klem, umulig å finne en god liggestilling. Utenom det har jeg tatt første del av duotest altså blodprøver og første åren kollapset hun fikk ikke nok blod og måtte stikke i andre armen og:sour:
Har fått to blå ringer nå en på hver arm
Håper d går fort over ;)
Godt å få dele små og store plager med noen:smug:

Trøtt!! Liker ikke å bli A menneske... Har vært B hele livet

Og mannen er super B. Så vi har det morro om dagen kan dere tro!!

Drittlei av å våkne og føle meg som andre dagen med omgangssyke. Er det andre som har vondt i magen og, eller er dere "kun" kvalme?

Drittlei av å våkne og føle meg som andre dagen med omgangssyke. Er det andre som har vondt i magen og, eller er dere "kun" kvalme?
Jeg har ikke vondt i magen. Blir kvalm og brekker meg plutselig.. Og da kommer det ofte oppkast:(

Har luftsmerter, syresmerter og stikninger "nedi der" men ikke magevondt type omgangssyken nei...

Kan du ha fått smitte i deg? Immunforsvaret i magen er dårlig nå når vi spiser lite og spyr. Jeg hadde ett eller annet spysjuke aktig for to uker siden, men ingen andre fikk det (og jeg var med mye folk) eller hadde hatt det

Har luftsmerter, syresmerter og stikninger "nedi der" men ikke magevondt type omgangssyken nei...

Kan du ha fått smitte i deg? Immunforsvaret i magen er dårlig nå når vi spiser lite og spyr. Jeg hadde ett eller annet spysjuke aktig for to uker siden, men ingen andre fikk det (og jeg var med mye folk) eller hadde hatt det
Ungene hadde det for noen uker siden, jeg fikk det ikke. Men jeg sliter med magen- cøliaki og magekatarr + irritabel tarm. Så kan være det bare er det. Men i dag tidlig våknet jeg av knip i magen. Skal ikke ha fått i meg noe feil i går, annet enn at jeg hadde krydder i maten. Møkkalei!

Ungene hadde det for noen uker siden, jeg fikk det ikke. Men jeg sliter med magen- cøliaki og magekatarr + irritabel tarm. Så kan være det bare er det. Men i dag tidlig våknet jeg av knip i magen. Skal ikke ha fått i meg noe feil i går, annet enn at jeg hadde krydder i maten. Møkkalei!

Krydder tåler jeg dårlig for tida, får mye syre (vondt under ribbeina)

Blir gæææærn av vaskemaskinen! Selv om vi har hatt rørlegger til å installere fordi det ble lekkasje i avløpet etter selvmontering, så renner det FORTSATT over!!

Ikke alltid. Men på ullprogram eller stappfull maskin.

Aaaahhhhh!!!!

Hadde helt glemt at jeg skulle til ei venninne på jentekveld. Mest lyst til å ligge på sofaen resten av kvelden (som alle andre kvelder), meeen hun har en baby på 6 uker så akkurat i kveld trosser jeg kvalmen bare pga babyen hennes :p

Tirsdag sist uke løp jeg ned trappa for å hente noe før jeg la meg og smelte venstrefoten inni barnevogna spm står I gangen. Hørte ett knekk men tenkte det gikk over. Det har det ikke gjort så I dag var jeg på sykehuset, tåen er visst knekt

Tirsdag sist uke løp jeg ned trappa for å hente noe før jeg la meg og smelte venstrefoten inni barnevogna spm står I gangen. Hørte ett knekk men tenkte det gikk over. Det har det ikke gjort så I dag var jeg på sykehuset, tåen er visst knekt

Noe å gjøre med det da? Tror jeg knakk lilletåen for noen mnd siden. Fortsatt vondt fra tid til annen, men hadde ikke tid til lege (så jeg Googlet det og kom frem til at de kun gjorde noe om det var storetåen eller bein i foten).

Jeg haaaar så mye gass i magen! Herrejesusogmaria for en ballongmage jeg har i kveld. Forferdelig ubehagelig :(

Noe å gjøre med det da? Tror jeg knakk lilletåen for noen mnd siden. Fortsatt vondt fra tid til annen, men hadde ikke tid til lege (så jeg Googlet det og kom frem til at de kun gjorde noe om det var storetåen eller bein i foten).

Nei bare teipet. Men viktig å sjekke at det er ett fint brudd, og ikke vridd eller noe

Jeg haaaar så mye gass i magen! Herrejesusogmaria for en ballongmage jeg har i kveld. Forferdelig ubehagelig :(
Jeg og. Fryktelig oppblåst. Stakkars mannen og bikkja:)) Best å få det ut!! :D

Bursdag for noen dager siden, og kjæresten dropper bursdagsgave, og skylder på at han ikke har rukket butikken. (Datoen er vel forsåvidt den samme hvert år.) i tillegg spurte han mange ganger hva jeg ønsket meg, og skulle ha fått en god del enkle ideer. :(

Fikk brownies da.

Nei bare teipet. Men viktig å sjekke at det er ett fint brudd, og ikke vridd eller noe

Ja var det jeg leste meg frem til jeg også. Men lilletåen min er så skjev fra før av at det kan egentlig bare bli bedre :-P

Hehe nei det var flåsete sagt, burde jo fått sjekka det når det skjedde, men akk

Bursdag for noen dager siden, og kjæresten dropper bursdagsgave, og skylder på at han ikke har rukket butikken. (Datoen er vel forsåvidt den samme hvert år.) i tillegg spurte han mange ganger hva jeg ønsket meg, og skulle ha fått en god del enkle ideer. :(

Fikk brownies da.

Åh jeg kjenner den der! Men da fikk han en skyllebøtte og han kommer aldri hjem uten NOE nå i hvertfall.

Sist hadde han vært på nattevakt. Rakk innom bensinstasjonen og kjøpte blomster og sjokolade

Ikke akkurat presang, det må man fikse sjøl etterhvert forstår jeg, men han prøver i hvertfall

Back
Topp