KLAGETRÅD!

Jeg og. Fryktelig oppblåst. Stakkars mannen og bikkja:)) Best å få det ut!! :D

Ja... Men fy f for noen stinkbomber! Fiser jo vanligvis ikke så grusom lukt. Kjennes ut som at noe har kravlet opp og dødd inni sprekken der

Ja... Men fy f for noen stinkbomber! Fiser jo vanligvis ikke så grusom lukt. Kjennes ut som at noe har kravlet opp og dødd inni sprekken der
:)) Ja, det er helt grusomt. Men utifra alle jeg har snakket med, så er det helt normalt at det stinker død og fordervelse :) Selv om jeg helst skulle sluppet å være en vandrende stinkbombe... Føler meg så ekstremt lite feminin når jeg går rundt og fiser konstant :))

Jeg har blitt syk. Skulle jobbet i dag og brukte over en time på å manne meg opp til å ringe til jobben. Hater å ringe inn syk.. :(

Åh jeg sover så innmari dårlig! Våknet 2-3 ganger i natt. Og så våkner småen kl. 5.30

Ikke noe vits i å mase på mannen. Han gidder ikke stå opp uten at jeg maser så mye at han blir sint, og dessuten så sovner jeg ikke igjen.

Trøtt!!!:( nå har jeg barnefri, er på hytta med mannen og mulighet til å sovne lenge!! Neida, vært våken en time allerede :(

Blir gæææærn av vaskemaskinen! Selv om vi har hatt rørlegger til å installere fordi det ble lekkasje i avløpet etter selvmontering, så renner det FORTSATT over!!

Ikke alltid. Men på ullprogram eller stappfull maskin.

Aaaahhhhh!!!!

Har du renset den delen man har pulver og tøymykner i? :) Hadde samme problem, så fant jeg ut at vannet kom fra ett annet sted enn jeg først trodde, og at det var fordi jeg hadde klart å søle pulver oppi tøymykner delen :)

I går var den verste dagen for min del - var konstant så dårlig at jeg kastet opp minimum en gang i timen :( ingenting forble i magen. Jeg husker også fra sist at dersom man ble sliten så forverrer det kvalmen noe helt ekstremt :(

Føler med alle!! ❤️

Har du renset den delen man har pulver og tøymykner i? :) Hadde samme problem, så fant jeg ut at vannet kom fra ett annet sted enn jeg først trodde, og at det var fordi jeg hadde klart å søle pulver oppi tøymykner delen :)

Nja, er noen mnd siden jeg gjorde rent der, men tror ikke det altså... Har stått og sett hva som skjer. Røret på veggen, avløpet, renner fullt når maskina tømmer seg før sentrifugering. Maskina er ganske ny (ca 1 år) og har vært sånn hele tiden. Mistenker at avløpsrøret har for liten kapasitet for maskina. Har aldri hørt om det før da, men virker bare sånn.... Utrolig plagsomt!

Nei vi får få oss rørlegger til å se på det. Kanskje noe er for høyt eller lavt på veggen.

Åh føler så med deg!

Trøtt!!!:( nå har jeg barnefri, er på hytta med mannen og mulighet til å sovne lenge!! Neida, vært våken en time allerede :(

Og mannen ligger og sover, eller hur?

Men klokka er jo EGENTLIG en time mer enn vanlig da

Hadde helt glemt at jeg skulle til ei venninne på jentekveld. Mest lyst til å ligge på sofaen resten av kvelden (som alle andre kvelder), meeen hun har en baby på 6 uker så akkurat i kveld trosser jeg kvalmen bare pga babyen hennes :p
Det er så fælt det der :-D har selv kommet på det en time før jeg skal på venninnekveld.. DA er dørstokkmila laaaaang :-D

O hellige klagetråd!!
Her er min liste..

Jeg er møkk lei sur lukt i vaskemaskinen, har prøvd alt føler jeg.
Og kjøleskapet da..samme f...skapen der!
Jeg er konstant redd for at noe skal skje med lille nurket inni der etter å ha mistet 3 ganger. Jeg mistet i uke 16 sist gang og det kan jeg si dere at gjør noe med hode ditt altså. og føler jeg ikke blir tatt seriøst av lege, får skikkelig rævva oppfølging!!
Min kvalme kommer på kvelden når jeg skal ligge meg og hver gang jeg sitter i en bil.. (merkelig og ikke minst irriterende)
Superslapp, trøtt og sliten heeele tiden.
Full I luft i magen, forstoppet og diaré om en annen.
Sykemeldt ut hele svangerskapet så jeg holder på å gå på veggene av kjedsomhet.

Åååååå... PUST UT. :cheers

Ååååååh jeg er kvalm igjen!!! Buuuuuu

Har "bare" vært dødstrøtt hele uka men nå er jeg helt gåen av kvalme. Åh det er så driiiiit!!!!!

O hellige klagetråd!!
Her er min liste..

Jeg er konstant redd for at noe skal skje med lille nurket inni der etter å ha mistet 3 ganger. Jeg mistet i uke 16 sist gang og det kan jeg si dere at gjør noe med hode ditt altså. og føler jeg ikke blir tatt seriøst av lege, får skikkelig rævva oppfølging!!
Min kvalme kommer på kvelden når jeg skal ligge meg og hver gang jeg sitter i en bil.. (merkelig og ikke minst irriterende)

Å nei! Hele svangerskapet? Så fælt!! Det må være dødskjipt :-(

Føler meg rimelig bra. Trøtt og sliten. Hatt stunder der kvalmen har kommet uten forvarsel men blitt borte like fort. Føler med dere som er skikkelig dårlig. For det var jeg med 1 åringen!

O hellige klagetråd!!
Her er min liste..

Prøvd å vaske vaskemaskinen med eddik? Pleier å hjelpe her, samt kjøre maskinen på 95 grader.
Så irriterende å ikke føle at man blir tatt seriøst av legen da! Hadde jeg prøvd meg på jordmor i stedet tror jeg..?
Hvordan har du fått sykemelding ut svangerskapet? Trodde man bare fikk en mnd av gangen jeg.. Jeg har lurt på det der selv, har ikke mye lyst til å gå tilbake til jobben egentlig, da jeg blir sliten bare av å gå inn døra der (mye stress på jobb, og jeg blir satt inn de dagene de trenger ekstra folk og pedagogene er borte selvfølgelig, så er jo der da det er litt ekstra stressende også..) Føler jeg ikke gjør jobben min godt nok, og at da kan jeg nesten like så godt vre hjemme og føle at jeg har litt energi til overs til å kunne gjøre noe der i stedet.. Sukk...

Så skjønner at det er kjedelig å gå hjemme, men samtidig får man prøve å tenke på ting man kan gjøre hjemme da? Utfordrigen er at man da går oppi alt som sku vært gjort hjemme som man ikke orker eller kan gjøre.. Haha.. Dilemma!
Blir litt oppgitt av meg selv kjenner jeg :(

Argh.... Jeg hada full gått 13 uker og fremdeles like kvalm, kvalm OG KVALM! Kaster fremedles opp flere ganger i døynet, er på kanten til å bli gal...

Jeg sliter skikkelig med matlysten. Men det rare er at jeg ikke er kvalm, med mindre jeg går så lenge at jeg blir sulten, jeg får bare ikke til å spise liksom. I tillegg er jeg selvfølgelig helt tom for energi samtidig som eksamenene nærmer seg med stormskritt...

14+2 og fortsatt kvalm!!!!

Har også hatt hodepine med bare få opphold siden onsdag! Og da blir jeg enda kvalmere! Sååååå lei av å føle meg dritt!!!!

Og ikke sover jeg noe særlig heller. Våkner femti ganger om natta og er i halvsvime etter 7 timer (legger meg ca 22 og står opp med småen kl 5.30)

Back
Topp