Jeg og. Fryktelig oppblåst. Stakkars mannen og bikkja) Best å få det ut!!
![]()
Ja... Men fy f for noen stinkbomber! Fiser jo vanligvis ikke så grusom lukt. Kjennes ut som at noe har kravlet opp og dødd inni sprekken der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og. Fryktelig oppblåst. Stakkars mannen og bikkja) Best å få det ut!!
![]()
Ja... Men fy f for noen stinkbomber! Fiser jo vanligvis ikke så grusom lukt. Kjennes ut som at noe har kravlet opp og dødd inni sprekken der
Blir gæææærn av vaskemaskinen! Selv om vi har hatt rørlegger til å installere fordi det ble lekkasje i avløpet etter selvmontering, så renner det FORTSATT over!!
Ikke alltid. Men på ullprogram eller stappfull maskin.
Aaaahhhhh!!!!
Har du renset den delen man har pulver og tøymykner i?Hadde samme problem, så fant jeg ut at vannet kom fra ett annet sted enn jeg først trodde, og at det var fordi jeg hadde klart å søle pulver oppi tøymykner delen
![]()
Trøtt!!!nå har jeg barnefri, er på hytta med mannen og mulighet til å sovne lenge!! Neida, vært våken en time allerede
![]()
Det er så fælt det der :-D har selv kommet på det en time før jeg skal på venninnekveld.. DA er dørstokkmila laaaaang :-DHadde helt glemt at jeg skulle til ei venninne på jentekveld. Mest lyst til å ligge på sofaen resten av kvelden (som alle andre kvelder), meeen hun har en baby på 6 uker så akkurat i kveld trosser jeg kvalmen bare pga babyen hennes![]()
Å nei! Hele svangerskapet? Så fælt!! Det må være dødskjipt :-(O hellige klagetråd!!
Her er min liste..
Jeg er møkk lei sur lukt i vaskemaskinen, har prøvd alt føler jeg.
Og kjøleskapet da..samme f...skapen der!
Jeg er konstant redd for at noe skal skje med lille nurket inni der etter å ha mistet 3 ganger. Jeg mistet i uke 16 sist gang og det kan jeg si dere at gjør noe med hode ditt altså. og føler jeg ikke blir tatt seriøst av lege, får skikkelig rævva oppfølging!!
Min kvalme kommer på kvelden når jeg skal ligge meg og hver gang jeg sitter i en bil.. (merkelig og ikke minst irriterende)
Superslapp, trøtt og sliten heeele tiden.
Full I luft i magen, forstoppet og diaré om en annen.
Sykemeldt ut hele svangerskapet så jeg holder på å gå på veggene av kjedsomhet.
Åååååå... PUST UT.![]()
O hellige klagetråd!!
Her er min liste..
Jeg er møkk lei sur lukt i vaskemaskinen, har prøvd alt føler jeg.
Og kjøleskapet da..samme f...skapen der!
Jeg er konstant redd for at noe skal skje med lille nurket inni der etter å ha mistet 3 ganger. Jeg mistet i uke 16 sist gang og det kan jeg si dere at gjør noe med hode ditt altså. og føler jeg ikke blir tatt seriøst av lege, får skikkelig rævva oppfølging!!
Min kvalme kommer på kvelden når jeg skal ligge meg og hver gang jeg sitter i en bil.. (merkelig og ikke minst irriterende)
Superslapp, trøtt og sliten heeele tiden.
Full I luft i magen, forstoppet og diaré om en annen.
Sykemeldt ut hele svangerskapet så jeg holder på å gå på veggene av kjedsomhet.
Åååååå... PUST UT.![]()
ÅÅÅÅÅHH!!! JEG ER SÅ KVALMEN![]()