KLAGETRÅD!

Jeg sliter skikkelig med matlysten. Men det rare er at jeg ikke er kvalm, med mindre jeg går så lenge at jeg blir sulten, jeg får bare ikke til å spise liksom. I tillegg er jeg selvfølgelig helt tom for energi samtidig som eksamenene nærmer seg med stormskritt...

Samme her, minus eksamen. Må tvinge i meg måltider :(

Åh er så lei av han som jobber skift som stadig vekk skal noe på jobb i friperioden. Da vil jeg heller ha ham på dagtid altså! Fordrar ikke uforutsigbarheten!

Nå er jeg på 3 døgnet med ekstrem hodepine. Er så ille at jeg spyr av smertene. Mannen tok seg fri I går og I dag for å ta seg av ettåringen som ikke går I bhg. Trodde først det var migrene men tror det heller er pga nakke og rygg. Når jeg prøver å ta haka nedpå brystkassa river det helt nedi rompa :p Mye som har skjedd og mye stress så har nok vært veldig anspent siste ukene. Kjennes helt låst ut mellom skulderbladene og rundt. Nå er jeg lei!

Nå er jeg på 3 døgnet med ekstrem hodepine. Er så ille at jeg spyr av smertene. Mannen tok seg fri I går og I dag for å ta seg av ettåringen som ikke går I bhg. Trodde først det var migrene men tror det heller er pga nakke og rygg. Når jeg prøver å ta haka nedpå brystkassa river det helt nedi rompa :p Mye som har skjedd og mye stress så har nok vært veldig anspent siste ukene. Kjennes helt låst ut mellom skulderbladene og rundt. Nå er jeg lei!
Uff da. På tide å gå og få behandling kanskje? Kan være låsning eller noe.

Humørsvingninger er no dritt.... Stakkars mannen mi... Var egentlig i kjempehumør i dag, så sa han en liten ting som fikk meg til å bli sint og storgrine... Vanligvis hadde jeg ikke reagert sånn, men det er rart med det... Jeg synes det er litt kjipt/rart i helgene når han blander seg drinker og jeg sitter der med sprudlevannet mitt... Jeg savner egentlig ikke helge-vin kosen så veldig, men den påminnelsen om alt jeg ikke kan gjøre lenger, men som han kan, irriterer meg fra tid til annen... Og nå sitter jeg med dårlig samvittighet og føler meg som en bitch...

Humørsvingninger er no dritt.... Stakkars mannen mi... Var egentlig i kjempehumør i dag, så sa han en liten ting som fikk meg til å bli sint og storgrine... Vanligvis hadde jeg ikke reagert sånn, men det er rart med det... Jeg synes det er litt kjipt/rart i helgene når han blander seg drinker og jeg sitter der med sprudlevannet mitt... Jeg savner egentlig ikke helge-vin kosen så veldig, men den påminnelsen om alt jeg ikke kan gjøre lenger, men som han kan, irriterer meg fra tid til annen... Og nå sitter jeg med dårlig samvittighet og føler meg som en bitch...

Humørsvingninger er fælt! Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor samboeren som bare er snill og grei hele tiden :(

Skulle strekke meg etter lampa i stad, og med det får jeg vondt i magen og inni tissen samtidig! Har fortsatt litt ubehag :|

Vi er barnefri til søndag og har masse å ordne klart i huset før jul og her ligger jeg med vond hals,brækhoste og feber:(

Nå klager jeg litt over meg selv og at jeg aldri er tidlig nok ute med klesvask før jeg skal bort, nok en gang sitter jeg og venter på klær som skal tørke :P Men heldigvis god klestørk under varmepumpa, så er nok ikke så lenge til jeg får slengt det i baggen :)

Åååhhhhh hater senga på hytten!! Verker i hofta! Klarer nesten ikke gå på foten :(

Last edited:
Jeg skulle ønske jeg klarte å spise meg stappmett... Konstant for lite næring i kroppen.

Jeg skulle ønske jeg klarte å spise meg stappmett... Konstant for lite næring i kroppen.
Da kan jeg klage over å være stappmett!! Ikke noe behagelig! Er fryktelig sjelden jeg klarer det da, har som regel mista matlysten lenge før jeg er mett. Men i dag åt jeg på pur f nesten

Å jeg ER SÅ LEI av "folk" som ALDRI holder kjeft!!!

Er det bare jeg som syter eller?

Må bare klage til NOEN, for jeg kan jo ikke klage irl.. Er på hyttetur med en jeg bare har fått nok nok nok av! (For denne jula altså, ikke generelt)

Er det bare jeg som syter eller?

Må bare klage til NOEN, for jeg kan jo ikke klage irl.. Er på hyttetur med en jeg bare har fått nok nok nok av! (For denne jula altså, ikke generelt)

Hehehe jeg er fortsatt lei av svigermor, men kan nesten ikke utlevere det verken her eller til så mange irl ;)

Hehehe jeg er fortsatt lei av svigermor, men kan nesten ikke utlevere det verken her eller til så mange irl ;)

Klager på mannen, svigermor, søsken, kolleger, fremmede på gata, dem på butikken, telefonkundeservice... Lista går og går...

Men aldri meg selv! Jeg er nemlig perfekt!

:laughing021

Klager på mannen, svigermor, søsken, kolleger, fremmede på gata, dem på butikken, telefonkundeservice... Lista går og går...

Men aldri meg selv! Jeg er nemlig perfekt!

:laughing021

Haha!! Så klart er du det ;) jeg og;)

Back
Topp