KLAGETRÅD!

Dritt lei av å være kvalm og sliten konstant. Men aller verst er den konstante frykten om at noe kan gå galt :( :(

Åh så søtt ;-)

Men ja, det er kjedelig å være hjemme dagen lang. Er nettopp begynt i 50% igjen etter 100 % og det er bare fordi jeg kreperer av å ligge på sofaen. Er jo da helt dau og full i migrene etter andre dagen, men nå får jeg holde ut...
Ikke sant;P

Har nettopp flyttet og har ikke kommet meg i ny jobb,og har ikke hatt sjans til å sett etter noe enda pga lite energi om dagen:p

Kjedelig at du har migrene da:( håper det blir bedre snart!:)

Takk for den her tråden her no! Skulle ta meg en dupp før jeg og samboeren skulla dra på butikken og ukeshandle,sa fra klart og tydelig at jeg skulle bli med. Hva gjorde han?han dro på butikken uten meg fordi jeg sov så søtt!!jeg bare: men jeg sitter jo hjemme dagen lang for tiden!!!
Men når det er sagt så synes jeg mer synd på dere som kaster opp altså!

Haha, helt motsatt her. Jeg har mer lyst til å få sove uuut men nå må vi ut på bikkjetur og så handle :p Åh trøtt. Og kald. Brr.

Klager litt jeg også... på formen selvsagt. Det er gode tegn og de er velkomne, men jeg er så kvalm og dårlig at jeg ligger som slakt på sofaen, utenom når jeg er på jobb. For en hverdag.

Åh, TAKK for denne klagetråden! Kvalm! Forstoppet! Halsbrann! Og kjenner en sårhet i bekkenet ALLEREDE!! Og mannen min puster så innmari høyt - hold kjeft lizm! Oh the joys :D

Jeg angrer skikkelig på at jeg spiste pølser til middag.. Vært kvalm siden :/

Er så trøtt for tiden! Og brekker meg hvis jeg blir utrolig sulten . Føler med dere, håper formen stiger til dere alle snart :)

Hadde noen fine dager i forrige uke, ikke kvalm eller kastet opp så jeg trodde den verste kvalmen hadde gitt seg. Så feil kan man ta! Er så utrolig sliten av å være kvalm og ikke få i meg noe mat. Bortsett fra de dagene sist uke har jeg kastet opp hver dag i 6 uker! :( samtidig skal jeg fungere på jobb, har kortere dager, men hva hjelper det på kvalmen liksom...
Takk for klagetråden forresten ;)

Seriøøøøøst!?!? 2 uker uten kvalme, og nå er den tilbake!!:( er det mulig?? Jeg blir gal-.-

Huff, har ikke lyst å klage over at jeg har et mirakel i magen, men det er virkelig ikke bare-bare å være kvalm 24/7.... Håååper at det går over rundt uke 12, men tviler. Sist varte det helt til OUL :( Medfølelse til alle dere andre som sliter om dagen!

Det er ikke så lett med mannlig sjef når man er gravid og har en noe fysisk jobb. Empatien står liksom ikke i taket når jeg er dårlig..

Det er ikke så lett med mannlig sjef når man er gravid og har en noe fysisk jobb. Empatien står liksom ikke i taket når jeg er dårlig..
Hvis du er kvalm, så kan du jo spy litt i søppelbøtta på plassen hans :)) Kanskje han endrer mening da :D

Uff da:( Hadde graviditet vært en mannfolk greie, så hadde det vært sykemelding i 9 mnd på alle mannfolka...

Det er det jeg også tror skjønner du :P Derfor er det litt irriterende at man ikke får fungere på litt halv maskin når man er dårlig på jobb. Terskelen min blir høyere og høyere for å dra hver gang. For føler jeg må prestere som normalt når jeg er tilstede.

Bra med klagetråd! Har så mykje å gjera på jobb, men er så kvalm.... :( :( :( Og det har vart i mange veker. 10+4 i dag, håpar sånn at det blir bedre snart!! Blir også heilt isolert sosialt, fordi eg ikkje klarer å vera med på noko. Har vore ei knalltøff tid. Hang in there alle saman!!!

Back
Topp