Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant;PÅh så søtt ;-)
Men ja, det er kjedelig å være hjemme dagen lang. Er nettopp begynt i 50% igjen etter 100 % og det er bare fordi jeg kreperer av å ligge på sofaen. Er jo da helt dau og full i migrene etter andre dagen, men nå får jeg holde ut...
Takk for den her tråden her no! Skulle ta meg en dupp før jeg og samboeren skulla dra på butikken og ukeshandle,sa fra klart og tydelig at jeg skulle bli med. Hva gjorde han?han dro på butikken uten meg fordi jeg sov så søtt!!jeg bare: men jeg sitter jo hjemme dagen lang for tiden!!!
Men når det er sagt så synes jeg mer synd på dere som kaster opp altså!
Haha,hadde helt sikkert blitt feil om han hadde vekt meg ogsåHaha, helt motsatt her. Jeg har mer lyst til å få sove uuut men nå må vi ut på bikkjetur og så handleÅh trøtt. Og kald. Brr.
Hvis du er kvalm, så kan du jo spy litt i søppelbøtta på plassen hansDet er ikke så lett med mannlig sjef når man er gravid og har en noe fysisk jobb. Empatien står liksom ikke i taket når jeg er dårlig..
Hvis du er kvalm, så kan du jo spy litt i søppelbøtta på plassen hans) Kanskje han endrer mening da
![]()
Uff daHaha!Ja, men nå har jeg mer usynlige plager. Migrene og svimmel.
Uff daHadde graviditet vært en mannfolk greie, så hadde det vært sykemelding i 9 mnd på alle mannfolka...