Kjenner ingenting men fikk vite i dag at det var pga morkake som ligger foran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er kjedeli. Har også fått beskjed om at morkaka ligger foran så jeg å har sluttet å kjenne etter.Ja, sant at det er vanlig - jeg blir bare så utålmodig! Kjedelig å gå rundt med voksende mage uten å kjenne noe liv. Men jeg har vært på OUL, og morkaka lå foran, så hun sa at det kan gå flere uker til før jeg kjenner noe. Har slutta litt å kjenne etter nå
Ja, det betyr det. Jeg har også det, og jordmor viste meg hvor den lå. Min er på fremsiden, litt mot venstre og ganske langt ned.Så på arket jeg fikk av jordmor etter tul i uke 16 og det sto det placenta anterior. Betyr det at morkaken ligger foran? Hun sa ingenting om det, men kjenner svært lite liv. Kanskje et lite dult til dagen, men heller ikke hver dag.
Ja, det betyr det. Jeg har også det, og jordmor viste meg hvor den lå. Min er på fremsiden, litt mot venstre og ganske langt ned.
Det tok litt tid før jeg kjente liv helt definitivt, men nå kjenner jeg hver dag og flere ganger om dagen.