Kjenner dere liv?

En tråd i 'April 2020' startet av Pocolocoen, 30 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sommer2015 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020 Augustlykke 2015

Kjenner ingenting men fikk vite i dag at det var pga morkake som ligger foran

2. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

Er 18+2 idag og nå kjenner jeg det hver dag og ingen tvil om at det er ungen. :smiley-bounce022 har kjent den i flere uker men var mange dager mellom hver gang pluss at jeg var ikke 100% sikker. Har også hatt min første kynner, akkurat det har jeg ikke savnet da hehe. Men alt er iallefall som det skal så langt

3. Lillefrø Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Ja det er kjedeli. Har også fått beskjed om at morkaka ligger foran så jeg å har sluttet å kjenne etter.

• Enig Enig x 1
  4. Mamsenoglillegutt123 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Kjenner bevegelser daglig nå, og har flere kynnere daglig også.. akkurat det siste kunne jeg klart meg uten en stund til :yuck:

5. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Så på arket jeg fikk av jordmor etter tul i uke 16 og det sto det placenta anterior. Betyr det at morkaken ligger foran? Hun sa ingenting om det, men kjenner svært lite liv. Kanskje et lite dult til dagen, men heller ikke hver dag.

6. sommer2015 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020 Augustlykke 2015

Er 20+2 i dag og har kjent masse akkurat i dag, ikke kjent noe særlig før dette :)

7. Stjernefrø Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Kjenner masse liv hver dag nå, det er så magisk :love7 21+4 i dag!

8. Lino Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Ja, det betyr det. Jeg har også det, og jordmor viste meg hvor den lå. Min er på fremsiden, litt mot venstre og ganske langt ned.

Det tok litt tid før jeg kjente liv helt definitivt, men nå kjenner jeg hver dag og flere ganger om dagen.

9. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Ja fikk greie på det på tirsdag på OUL :happy: Her kjenner jeg litt liv hver dag nå, men ikke særlig mye.

10. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

20+6 idag og kjenner masse liv hver dag.

11. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Er 19+1 og tror jeg kjenner liv. Små dult litt under navelen. Men ble litt usikker i går da jordmor sa at morkaka ligger delvis foran. Men den ligger ikke foran hele veien opp, så tror kanskje det er små spark og bevegelser jeg kjenner :)

12. Frk. Gamlemor Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg er 18+5 og kjenner svært lite enda. Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner noe, men det er bare "små kjiling". Leste i svangerskaps dagboken min fra sist at det var først i uke 20 jeg kjente skikkelig liv sist.

Del denne siden