Kjenner dere liv?

En tråd i 'April 2020' startet av Pocolocoen, 30 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pocolocoen Flørter med forumet Tilgangsansvarlig Påskekyllingene 2020

I mine to tidligere svangerskap har jeg ikke kjent noe særlig med liv før 18-20 uker da morkaken har vært foran. Nå tror jeg ikke den er der, de siste dagene nå har jeg kjent små bevegelser flere ganger:Heartred herlig følelse!:love7

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Frk. Gamlemor Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Nei desverre... Jeg er 15+3 idag. Sist kjente jeg fra uke 17 tror jeg. Så snaaasrt kanskje ❤️

3. Mamsenoglillegutt123 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg har begynt å kjenne litt liv om kveldene når jeg ligger å slapper av eller har lagt meg :happy: er 17+0 i dag :)

4. Mammalykke93 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg har kjent ettelerannet i et par uker nå. Men i dag, 16+4, har jeg kjent masse små spark inni der <3 helt fantastisk <3

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. AlleGodeTingErFire Betatt av forumet

Jeg har kjent siden uke 10ca. Nå er det like før jeg kjenner det utenpå❤️ Begynner å bli tydelige spark fra den lille, er 16+5 i dag :)

6. Mimmi1 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Tror noen ganger at jeg kjenner noe, men er ikke helt sikker på om det faktisk er babyen. Gleder meg til det ikke blir noen tvil :)

7. Krista88 Andre møte med forumet

Jeg har ikke kjent noe enda. :) Men er forberedt på å vente ei stund, siden morkaken er foran. Meen håper jeg slipper å vente så lenge :) kjenner 2 stykker som har hatt morkaken foran og dem kjente ikke noe spark i det hele tatt. Håper at jeg vil kjenne noe ihvertfall snart:) gleder meg :love2

8. Mams32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Vårspirene 2021

Kjenner en del liv så å si hver dag :love7

9. Sitronjenta Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Ca 18 uker og kjenner ingenting. Håper jeg kjenner det snart! Ser for meg at det er litt lettere å knytte seg til babyen da.

10. BabyNr2påVei Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Jeg kjente noen rullende bevegelser for noen uker siden, men har ikke kjent noe i det siste. Tror jeg fikk en forklaring på det på ultralyd her om dagen, for morkaken ligger foran og fosteret lå å sparket nedover mot livmoråpningen. Så da er det nok ikke så lett å kjenne noe bortsett fra at jeg må tisse hele tiden!

11. Ugla95 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Nei, er 15+3. Men her om dagen var det akkurat som om noe tok spenfart fra ene siden av livmoren til den andre, et slags "svisj" inni magen. Vanskelig å forklare, men regner med at det var den lille :)

12. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Kjenner små dult og knepp av og til. På mandag kjente jeg også en slags leamusfølelse i magen som var helt spesiell.
    Har også morkaken foran, så alt blir litt svakere pga den.

13. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

Ikke daglig enda men kjenner små dult/bobler avogtil

14. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Nei, men jeg er bare 15+1 og førstegangs :)

15. Morgen Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Første dult i går. Hadde det ikke kommet igjen så hadde jeg ikke trodd det var fosteret. :) i uke 19 i dag

16. Happy93 Blir kjent med forumet

Kjente noe som kan minne om små dult samtidig som bobling, men hadde også stikking i huden på en og samme plass i dag. Er første gang gravid og fikk vite i går at morkaken ligger forran mens også ganske lavt, så usikker på om det har noe å si

17. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Ganske sikkert på at jeg kjente baby nå. 17+0. Kjenner alltid helt ut på siden, og tror jeg har morkaken foran :)

18. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Ja❤️
    19 uker i morgen

19. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Jeg kjente et par små dult i går<3 er 16+2, men går nok en stund til før jeg kjenner det skikkelig:)

20. Sitronjenta Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Etter menstermin er jeg 18+2 i dag, kjenner fortsatt ingenting. Glad jeg har vært på tidlig ultralyd, ellers ville jeg snart begynt å bli bekymra. Det er vel ganske vanlig å ikke kjenne liv så tidlig når en er førstegangs, men jeg synes det begynner å bli på tide snart likevel.

Del denne siden