Kjenner dere liv?

Pocolocoen

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
Påskekyllingene 2020
I mine to tidligere svangerskap har jeg ikke kjent noe særlig med liv før 18-20 uker da morkaken har vært foran. Nå tror jeg ikke den er der, de siste dagene nå har jeg kjent små bevegelser flere ganger:Heartred herlig følelse!:love7
 
Nei desverre... Jeg er 15+3 idag. Sist kjente jeg fra uke 17 tror jeg. Så snaaasrt kanskje ❤️
 
I mine to tidligere svangerskap har jeg ikke kjent noe særlig med liv før 18-20 uker da morkaken har vært foran. Nå tror jeg ikke den er der, de siste dagene nå har jeg kjent små bevegelser flere ganger:Heartred herlig følelse!:love7
Jeg har begynt å kjenne litt liv om kveldene når jeg ligger å slapper av eller har lagt meg :happy: er 17+0 i dag :)
 
Jeg har kjent ettelerannet i et par uker nå. Men i dag, 16+4, har jeg kjent masse små spark inni der <3 helt fantastisk <3
 
Jeg har kjent siden uke 10ca. Nå er det like før jeg kjenner det utenpå❤️ Begynner å bli tydelige spark fra den lille, er 16+5 i dag :)
 
Tror noen ganger at jeg kjenner noe, men er ikke helt sikker på om det faktisk er babyen. Gleder meg til det ikke blir noen tvil :)
 
Jeg har ikke kjent noe enda. :) Men er forberedt på å vente ei stund, siden morkaken er foran. Meen håper jeg slipper å vente så lenge :) kjenner 2 stykker som har hatt morkaken foran og dem kjente ikke noe spark i det hele tatt. Håper at jeg vil kjenne noe ihvertfall snart:) gleder meg :love2
 
Kjenner en del liv så å si hver dag :love7
 
Ca 18 uker og kjenner ingenting. Håper jeg kjenner det snart! Ser for meg at det er litt lettere å knytte seg til babyen da.
 
Jeg kjente noen rullende bevegelser for noen uker siden, men har ikke kjent noe i det siste. Tror jeg fikk en forklaring på det på ultralyd her om dagen, for morkaken ligger foran og fosteret lå å sparket nedover mot livmoråpningen. Så da er det nok ikke så lett å kjenne noe bortsett fra at jeg må tisse hele tiden!
 
Nei, er 15+3. Men her om dagen var det akkurat som om noe tok spenfart fra ene siden av livmoren til den andre, et slags "svisj" inni magen. Vanskelig å forklare, men regner med at det var den lille :)
 
Kjenner små dult og knepp av og til. På mandag kjente jeg også en slags leamusfølelse i magen som var helt spesiell.
Har også morkaken foran, så alt blir litt svakere pga den.
 
Ikke daglig enda men kjenner små dult/bobler avogtil
 
Første dult i går. Hadde det ikke kommet igjen så hadde jeg ikke trodd det var fosteret. :) i uke 19 i dag
 
Kjente noe som kan minne om små dult samtidig som bobling, men hadde også stikking i huden på en og samme plass i dag. Er første gang gravid og fikk vite i går at morkaken ligger forran mens også ganske lavt, så usikker på om det har noe å si
 
Ganske sikkert på at jeg kjente baby nå. 17+0. Kjenner alltid helt ut på siden, og tror jeg har morkaken foran :)
 
Ja❤️
19 uker i morgen
 
Jeg kjente et par små dult i går<3 er 16+2, men går nok en stund til før jeg kjenner det skikkelig:)
 
Etter menstermin er jeg 18+2 i dag, kjenner fortsatt ingenting. Glad jeg har vært på tidlig ultralyd, ellers ville jeg snart begynt å bli bekymra. Det er vel ganske vanlig å ikke kjenne liv så tidlig når en er førstegangs, men jeg synes det begynner å bli på tide snart likevel.
 
Back
Topp