Kjenner dere liv?

Kjenner ingenting men fikk vite i dag at det var pga morkake som ligger foran
 
Er 18+2 idag og nå kjenner jeg det hver dag og ingen tvil om at det er ungen. :smiley-bounce022 har kjent den i flere uker men var mange dager mellom hver gang pluss at jeg var ikke 100% sikker. Har også hatt min første kynner, akkurat det har jeg ikke savnet da hehe. Men alt er iallefall som det skal så langt
 
Ja, sant at det er vanlig - jeg blir bare så utålmodig! Kjedelig å gå rundt med voksende mage uten å kjenne noe liv. Men jeg har vært på OUL, og morkaka lå foran, så hun sa at det kan gå flere uker til før jeg kjenner noe. Har slutta litt å kjenne etter nå :)
Ja det er kjedeli. Har også fått beskjed om at morkaka ligger foran så jeg å har sluttet å kjenne etter.
 
Så på arket jeg fikk av jordmor etter tul i uke 16 og det sto det placenta anterior. Betyr det at morkaken ligger foran? Hun sa ingenting om det, men kjenner svært lite liv. Kanskje et lite dult til dagen, men heller ikke hver dag.
 
Er 20+2 i dag og har kjent masse akkurat i dag, ikke kjent noe særlig før dette :)
 
Kjenner masse liv hver dag nå, det er så magisk :love7 21+4 i dag!
 
Så på arket jeg fikk av jordmor etter tul i uke 16 og det sto det placenta anterior. Betyr det at morkaken ligger foran? Hun sa ingenting om det, men kjenner svært lite liv. Kanskje et lite dult til dagen, men heller ikke hver dag.
Ja, det betyr det. Jeg har også det, og jordmor viste meg hvor den lå. Min er på fremsiden, litt mot venstre og ganske langt ned.

Det tok litt tid før jeg kjente liv helt definitivt, men nå kjenner jeg hver dag og flere ganger om dagen.
 
Ja, det betyr det. Jeg har også det, og jordmor viste meg hvor den lå. Min er på fremsiden, litt mot venstre og ganske langt ned.

Det tok litt tid før jeg kjente liv helt definitivt, men nå kjenner jeg hver dag og flere ganger om dagen.

Ja fikk greie på det på tirsdag på OUL :happy: Her kjenner jeg litt liv hver dag nå, men ikke særlig mye.
 
20+6 idag og kjenner masse liv hver dag.
 
Er 19+1 og tror jeg kjenner liv. Små dult litt under navelen. Men ble litt usikker i går da jordmor sa at morkaka ligger delvis foran. Men den ligger ikke foran hele veien opp, så tror kanskje det er små spark og bevegelser jeg kjenner :)
 
Jeg er 18+5 og kjenner svært lite enda. Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner noe, men det er bare "små kjiling". Leste i svangerskaps dagboken min fra sist at det var først i uke 20 jeg kjente skikkelig liv sist.
 
Back
Topp