Kjøper dere billige bilstoler fra f.eks biltema og europris?

Heller kjent og brukt enn dårlig og nytt.

Kunne ikke falt meg inn å kjøpe på europris eller lignende. Akkurat bilsikring er jeg nazi på.

Kjente merker som har godt rykte :)

Kjøper kun best i test stoler, eller så langt opp på lista vi kommer. Viktig at stolen passer i bilen også

Kun kjente merker. Og ser selvfølgelig på tester. Sparer ikke penger på barnas sikkerhet.

Jeg sjekker tester. Spiller ingen rolle hvor jeg kjøper det, så lenge setet er sikkert. Hadde de solgt Cybex på Nille hadde jeg kjøpt det der.

Nei, jeg undersøkte alltid veldig nøye før bilstoler skulle kjøpes. Gikk etter testvinnere! Sparer heller inn på andre områder enn når det dreier seg om mitt barns sikkerhet i bilen. Nå er han så stor at han kun sitter på pute ettersom det er tryggere enn beltestoler (når barna er så lange som min).

Kunne ikke falt meg inn. Ligger det ikke på topp tre kjøpes det heller ikke. Ingen kompromisser med sikkerheten til barnet mitt.

Har valgt pluss-godkjent bilstol. Måtte spare en stund for å ha råd, men d er sånn vi prioriterer.

Kjente merker. Hadde spedbarnsstolen fra biltema men den var for liten når hu var 3 mnd. Så da må man kjøpe merke uansett.

Kunne ikke falt meg inn. Ligger det ikke på topp tre kjøpes det heller ikke. Ingen kompromisser med sikkerheten til barnet mitt.
Tenker det samme.. Er ikke verdt pengene spart om det skulle skje noe! !!

Nei det kommer aldri til å skje.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente merker. leser alltid tilbakemeldinger før vi kjøper bilstol. Prøvde oss på en best i test,men da gråt tuppa sine edle tårer for at hun fikk vondt i rompa :( har ny nå, men fremdeles et sete med et bra rykte og en kjent merke på nakkestøtta :)

Back
Topp