Kjøper dere billige bilstoler fra f.eks biltema og europris?

Vi har ett sete fra mekk. Det selges i butikker som barnas hus ol. Men det var nesten tusen kr billigere på mekk... Men eg tenker at de går gjennom strenge tester og krav før de havner i butikker her i Norge så eg hadde kunne kjøpt ett såkalt billig merke på en stol ja...
 
Går for kjente merker og gjerne "best i test". Har bla besafe og cybex :)
 
Jeg går ut i fra resultater i plustest.
 
Kun puter, de er det ikke så mye som kan gå galt med. Stolene føles det godt å "gjøre mitt beste" med, og jeg har ikke sjans til å vurdere de stolene som ikke er med ii en håndfull kommenterte tester.
 
Vi har ett sete fra mekk. Det selges i butikker som barnas hus ol. Men det var nesten tusen kr billigere på mekk... Men eg tenker at de går gjennom strenge tester og krav før de havner i butikker her i Norge så eg hadde kunne kjøpt ett såkalt billig merke på en stol ja...
At de er godkjent betyr ikke at stolene er gode dessverrr
 
At de er godkjent betyr ikke at stolene er gode dessverrr

Det er helt sant, men de som er kjempe dyre er heller ikkje alltid så veldig gode, min erfaring (har hatt endel bilstoler) er at det ikkje trenger å være de dyreste som er best...
 
Går for kjente merker og ser på tester ol. før det blir kjøpt. Har besafe og cybex.
 
Jeg kikker på tester og spørr her inne etter råd før jeg handler slikt. Men det har aldri slått meg å handle i slike butikker og pappa som ikke har greie på slikt ville aldri latt meg gjøre det heller ( stort sett pappa jeg er på slik shopping med, da det er hans bil vi stort sett kjører med ).
 
Her går jeg for kjente merker =)
 
Overhodet ikke . Jeg har gjentatte ganger oppfordret Europris og Coop om å begynne å selge skikkelige seter. Det er trist at folk ikke vet dette.
 
Vi leier 2 Besafeseter fra If. Fordi vi ikke kunne kjøpe to seter til rundt 3500-4000,- samtidig og hadde ulike behov i ft isofix i bilene. Varierer også hvem som henter/leverer så var avhengige av enten å ha to seter eller sette igjen i bhg.
Da er å leie fra If en fantastisk løsning :)
 
Nei her undersøkes setene grundig før kjøp av meg, for å være sikker på at det er bra:) har brukt maxicosi, cybex, besafe og britax, det er de jeg føler jeg har hørt mest om og:)
 
Back
Topp