Kjønn

Lurte på å vente til fødselen, tenkte det kunne bli spennende, men tror nok, jeg ikke klarer det:p
 
Jeg visste det ikke da jeg fikk datteren min for snart 11 år siden, men tror mannen gjerne vil vite nå så da går jeg jo selvsagt med på det:happy:
 
Selvfølgelig spennende når det blir overraskelse når ungen blir født, men det klarer ikke jeg :hilarious: vil vite det så tidlig som mulig :p
 
Vil vite kjønn om vi kan, og har litt lyst å få det i en konvolutt og gjøre noe gøy ut av det :)
 
Jeg vil vite kjønn. Hadde ikke greid å gå rundt uten å vite, altfor nyskjerrig :smiley-bounce015
 
Hadde jeg klart å vente hadde det vært veldig gøy å vente, men det klarer jeg ikke. Også er det veldig praktisk å vite også!
 
Er nok alt for nysgjerrig til ikke å vite det! Men det hadde jo vært ekstra spennende å ikke visst..Hm, vi har enda litt tid på å bestemme oss :joyful:
 
Vi vil vite kjønn! :) mest fordi vi er veldig nysgjerrig, men også siden vi vil planlegge å styre :p
 
Jeg vil, men vil ikke. Klarer neppe å vente :)
 
Jeg vil vite kjønn! Og om de ikke klarer å se det på oul så bestiller jeg ekstra ultralyd privat for å finne ut :)
 
Jeg vil gjerne vite kjønn, mest fordi jeg har litt dårlig råd. Sånn at jeg kan handle inn på salg og en del brukt. Er egentlig ikke så opptatt av gutt/jente klær, men det er jo litt koselig å kle barnet sitt i kjole om man får jente f.eks.
 
Jeg vil vite kjønn! Og om de ikke klarer å se det på oul så bestiller jeg ekstra ultralyd privat for å finne ut :)
Samme her, veldig bestemt på å se det :hilarious:
Har tenkt til å ta en før OUL i håp om å få se det før, men hvis ikke det går og ikke OUL går så prøver vi etter det og :p Har skjønt det sånn at de private ofte er villig til å bruke tid på å få sett det, så det kommer vel til å funke :)
 
Vi vil vite :)
 
Vi har ikke visst kjønn med de to andre, så siden dette er siste gang så vil jeg vite for å ha gjort det også :)
 
Back
Topp