Kjønn

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Ønsker dere å vite kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har absolutt ikke lyst til å vite kjønnet siden jeg ønsker meg den overraskelsen under fødsel :happy: Samboer er ikke helt enig, men må vel forsøke å overtale litt...
 
Jeg vil ikke vite kjønn. Visste kjønn i begge de første svangerskapene. Denne gangen vil jeg ha en overraskelse. Får se om sambo er enig eller ikke :D
 
Jeg vil vite, er aaalt for nysgjerrig til å gå så lenge uten å vite:dance018
 
Jeg vil og vite! Tror ikke jeg hadde klart å ventet, men gud å gøy med slik spenning oppi fødselen:D
 
Jeg ønsker meg også en overraskelse, så vil ikke vite kjønnet på forhånd. Mannen min er mer nysgjerrig enn meg (sånn generelt sett) og er derfor ikke helt med på den tanken ennå :p:D
 
Vil vite! Sånn at jeg kan shoppe(ja, jeg kjøper"gutte" og "jente" klær)
 
Jeg ville egentlig ikke vite i førsteomgang, fordi jeg synes det hadde vært spennende med en overraskelse.
Men nå har jeg etterhvert hørt om flere hvor jordmor eller andre har forsnakket seg underveis, og det synes jeg er innmari kjipt. Jeg vil heller glede meg til å vite det, enn å høre det som en henslengt bemærkning på et eller annet tidspunkt. Så vi har bestemt oss for å ikke gjøre det til en stor ting :)
 
Jeg vil ikke vite. Men mannen er ikke helt enig, så vi får se hvem som ender opp med å viljen sin :laughing002
 
Jeg vil vite kjønn. Er supernysgjerrig! Mannen har sagt han egentlig ikke vil vite før fødsel, men jeg har sagt at det er helt uaktuelt å ikke vite kjønn når vi kan vite. Jeg skal jo ha TUL i uke 13-14 for å få vite kjønn :smiley-bounce015
 
Jeg vil vite det :)

All vår familie bor langt unna og bestemødrene strikker - så de vil gjerne vite lenge før for å lage ting og tang. Vi skal også pusse opp rommet, så hadde vært gøy å planlegge et tema og farger på forhånd :p
 
Jeg vil å vite, for å shoppe og klargjøre rommet. Det blir uansett en overraskelse om vi får vite tidlig eller seint ❤️
 
Jeg elsker å være forberedt så jeg vil vite så tidlig som mulig
 
Ønsket ikke vite det da vi var gravid sist, og da var samboer helt uenig. Som bærer av babyen får jeg unektelig et annet bånd til babyen enn mannen, så skjønner at han ville ha noen detaljer slik at han kunne føle mer nærhet.

Denne gangen er jeg så nysgjerrig, og kommer til å ville vite når muligheten byr seg. Blir en stor overraskelse å se babyen i seg selv. Hvordan han/hun ser ut. Samboer er halvt afrikansk, og har så mange nydelige trekk jeg tror babyen vil få også. Mye dominerende gener hos han, så spent på hva jeg ser av meg selv :D
 
Jeg vil vite det. Tror mannen også vil vite det. Er vår første graviditet.

Edit: ser jeg har skrevet i feil forum, er litt trøtt for tiden
 
Sniker fra oktober. Skal ikke vite :) Jeg har fått vite det i de andre tre svangerskapene så fjerde og sistemann skal få bli en overraskelse ❤️
 
Jeg vil gjerne vite kjønnet på grunn av at vi bruker veldig lang tid til å velge navn og andre ting.
 
Jeg må vite. Er så nyskjerrig, men om det blir en tredje en gang så lurer jeg på å vente :)
 
Vi visste med nr 1, ikke med nr 2 og mannen vil nå vite med nr 3 :angelic: jeg kunne godt ventet, men er litt godt å vite også, følte alt var litt mer virkelig når magen fikk navn allerede fra oul :Heartred
 
Åhh hadde jeg aldri klart å ikke vite :D må jo plalegge og forbrede;)
 
Back
Topp