Kjønn

En tråd i 'Desember 2020' startet av HåpefullTrønder, 2 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Ønsker dere å vite kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har absolutt ikke lyst til å vite kjønnet siden jeg ønsker meg den overraskelsen under fødsel :happy: Samboer er ikke helt enig, men må vel forsøke å overtale litt...

2. Ramp3n Glad i forumet

Jeg vil ikke vite kjønn. Visste kjønn i begge de første svangerskapene. Denne gangen vil jeg ha en overraskelse. Får se om sambo er enig eller ikke :D

3. RosaSol Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg vil vite, er aaalt for nysgjerrig til å gå så lenge uten å vite:dance018

• Enig Enig x 4
  4. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg vil og vite! Tror ikke jeg hadde klart å ventet, men gud å gøy med slik spenning oppi fødselen:D

5. ruccola Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Jeg ønsker meg også en overraskelse, så vil ikke vite kjønnet på forhånd. Mannen min er mer nysgjerrig enn meg (sånn generelt sett) og er derfor ikke helt med på den tanken ennå :p:D

6. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Vil vite! Sånn at jeg kan shoppe(ja, jeg kjøper"gutte" og "jente" klær)

• Enig Enig x 4
  7. Stjernestrikk Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene

Jeg ville egentlig ikke vite i førsteomgang, fordi jeg synes det hadde vært spennende med en overraskelse.
    Men nå har jeg etterhvert hørt om flere hvor jordmor eller andre har forsnakket seg underveis, og det synes jeg er innmari kjipt. Jeg vil heller glede meg til å vite det, enn å høre det som en henslengt bemærkning på et eller annet tidspunkt. Så vi har bestemt oss for å ikke gjøre det til en stor ting :)

8. Hønemor2020 Flørter med forumet

Jeg vil ikke vite. Men mannen er ikke helt enig, så vi får se hvem som ender opp med å viljen sin :laughing002

9. Vegasus Elsker forumet Snøkrystallene2021❄️

Jeg vil vite kjønn. Er supernysgjerrig! Mannen har sagt han egentlig ikke vil vite før fødsel, men jeg har sagt at det er helt uaktuelt å ikke vite kjønn når vi kan vite. Jeg skal jo ha TUL i uke 13-14 for å få vite kjønn :smiley-bounce015

• Enig Enig x 1
  10. IsThisReal Glad i forumet

Jeg vil vite det :)

All vår familie bor langt unna og bestemødrene strikker - så de vil gjerne vite lenge før for å lage ting og tang. Vi skal også pusse opp rommet, så hadde vært gøy å planlegge et tema og farger på forhånd :p

• Liker Liker x 1
  11. Rayooma Flørter med forumet

Jeg vil å vite, for å shoppe og klargjøre rommet. Det blir uansett en overraskelse om vi får vite tidlig eller seint ❤️

12. Karoline89 Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg elsker å være forberedt så jeg vil vite så tidlig som mulig

• Enig Enig x 1
  13. Kantarell Glad i forumet Tilgangsansvarlig ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Ønsket ikke vite det da vi var gravid sist, og da var samboer helt uenig. Som bærer av babyen får jeg unektelig et annet bånd til babyen enn mannen, så skjønner at han ville ha noen detaljer slik at han kunne føle mer nærhet.

Denne gangen er jeg så nysgjerrig, og kommer til å ville vite når muligheten byr seg. Blir en stor overraskelse å se babyen i seg selv. Hvordan han/hun ser ut. Samboer er halvt afrikansk, og har så mange nydelige trekk jeg tror babyen vil få også. Mye dominerende gener hos han, så spent på hva jeg ser av meg selv :D

• Liker Liker x 2
  14. SmerteiHjerte Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg vil vite det. Tror mannen også vil vite det. Er vår første graviditet.

Edit: ser jeg har skrevet i feil forum, er litt trøtt for tiden

• Morsom Morsom x 1
  15. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Sniker fra oktober. Skal ikke vite :) Jeg har fått vite det i de andre tre svangerskapene så fjerde og sistemann skal få bli en overraskelse ❤️

• Liker Liker x 2
  16. Happymomy Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ ❤ Aprilbarna19 ❤

Jeg vil gjerne vite kjønnet på grunn av at vi bruker veldig lang tid til å velge navn og andre ting.

17. Gravigdis Betatt av forumet

Jeg må vite. Er så nyskjerrig, men om det blir en tredje en gang så lurer jeg på å vente :)

18. Mgr Flørter med forumet

Vi visste med nr 1, ikke med nr 2 og mannen vil nå vite med nr 3 :angelic: jeg kunne godt ventet, men er litt godt å vite også, følte alt var litt mer virkelig når magen fikk navn allerede fra oul :Heartred

19. SmilSolstråle Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Vil vite :) alt for nysgjerrig til å vente

20. Nummer2 Glad i forumet Novemberlykke 2015 Assistert-jentene

Åhh hadde jeg aldri klart å ikke vite :D må jo plalegge og forbrede;)

• Enig Enig x 2

Del denne siden