Kjønn

Jeg må vite :love017
Har ei veldig god venninne med 3 jenter, som elsker å strikke kjoler! Så litt greit å få vite om hun skal kjøre på :laughing025
Vi er opptatte av at barna skal ha på seg det de vil ha på seg, ikke etter farge :happy:
Guttungen på 2 elsker lilla, men er ikke noe glad i rosa. Før brukte vi mye rosa, nå velger han ofte lilla :Heartred

Krysser fingrene for jente denne gangen, men jeg er en skikkelig guttemamma, så om det er en gutt gjør det ingenting! Vi er glade så lenge babyen er frisk :love017
 
Jeg synes det ble enklere å forholde meg til den i magen da vi fikk vite kjønn, så vi skal vite. Hadde aldri greid å vente :bounce
 
Vi vil og skal vite kjønn når den tid kommer:) Har ikke tålmodighet til å vente til fødsel med å vite, samt vil «forberede» meg/oss :D
 
Her skal vi vite :) er altfor nysgjerrig til å ikke vite :angelic:
 
Har fått vite med begge de to andre. Har alltid hatt en drøm om å klare å vente,å la det bli en overraskelse,men jeg vet med meg selv at den viljestyrken=0 når jeg får en mulighet:hilarious::hilarious:
:sign19:sign17
 
Skal så vite det. Jeg strikker så må ha noe kjoler og sånn om det blir jente. Skal ha privat ul I uke 13-14 for å få sett etter :smiley-bounce016
 
Samme her, veldig bestemt på å se det :hilarious:
Har tenkt til å ta en før OUL i håp om å få se det før, men hvis ikke det går og ikke OUL går så prøver vi etter det og :p Har skjønt det sånn at de private ofte er villig til å bruke tid på å få sett det, så det kommer vel til å funke :)

Samme her! :angelic: Har TUL når jeg er 11+4 og har litt håp om at det er mulig å indikere noe allerede da! Er kanskje litt tidlig? Noen andre som har erfaringer med kjønn før OUL?
 
Samme her! :angelic: Har TUL når jeg er 11+4 og har litt håp om at det er mulig å indikere noe allerede da! Er kanskje litt tidlig? Noen andre som har erfaringer med kjønn før OUL?
Tror det er tidlig, men ganske sikker på at de ikke får lov til å si noe før 12 uker dersom de ser noe! Handler om abort, sånn at man ikke kan "velge" kjønn :rolleyes: Jeg satser på en mellom 14 og 15 :)
 
Jeg vil egentlig ikke vite, har vist det de andre gangene, så hadde vært moro å oppleve en fødsel uten å vite kjønn.. Men tror jeg er for nysgjerrig, vet ikke om jeg klarer å vente:wacky:
 
Er for nysgjerrig til å ikke vite
 
Back
Topp