Kjønn på mageboeren

Jeg vil gjerne vente til fødselen:) men mannen er sterkt uenig, så vi får se hvem som vinner denne:)
 
Jeg vil gjerne vente til fødselen:) men mannen er sterkt uenig, så vi får se hvem som vinner denne:)
 
Samboer vil vite, så vi kommer nok ikke til å vente til fødselen. Som en over her sa tror jeg det blir så mye nytt og spennende ved fødselen at det å få en tidlig overraskelse blir veldig koselig.
 
Jeg vil gjerne vente til fødselen:) men mannen er sterkt uenig, så vi får se hvem som vinner denne:)
Kan jo gjøre som noen over her og høre om JM kan skrive kjønnet på en lapp så kan han få vite, men ikke du....
 
Vil vite [emoji87]
 
Vil garantert vite :) Ville trodd at jeg ville ha hatt mest lyst på jente, siden jeg liksom alltid så for meg det når jeg var i 20-åra, men nå når jeg er gravid kjenner jeg at det ikke kunne betydd mindre - jeg vil bare vite siden jeg er nysgjerrig.
 
Vil garantert vite :) Ville trodd at jeg ville ha hatt mest lyst på jente, siden jeg liksom alltid så for meg det når jeg var i 20-åra, men nå når jeg er gravid kjenner jeg at det ikke kunne betydd mindre - jeg vil bare vite siden jeg er nysgjerrig.

Samme her[emoji7]
 
Vi vil vite kjønnet når den tid kommer :) hadde vært artig å bli overrasket også, men vi vil gjerne vite.
 
Back
Topp