Kjønn på mageboeren

Nette84

Blir kjent med forumet
Har alltid hatt lyst å vente med å vite kjønn på babyen fram til fødselen.. men har aldri klart å stagnere nysgjerrigheten.. dette er 3 og siste barnet og denne gangen hadde det vært Morro å klare å vente. Hva tenker dere? Vil dere vite det? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å klare å vente/noen som har klart det før?
 
Har alltid hatt lyst å vente med å vite kjønn på babyen fram til fødselen.. men har aldri klart å stagnere nysgjerrigheten.. dette er 3 og siste barnet og denne gangen hadde det vært Morro å klare å vente. Hva tenker dere? Vil dere vite det? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å klare å vente/noen som har klart det før?

Jeg har litt lyst til og vente til fødsel, men tviler på at jeg klarer og vente så lenge [emoji23]
 
Samme situasjon her Men tror pappen ønsker å vite det, selv om han sier at det ikke spiller noen rolle for han hva vi ender opp med
 
Jeg vil vite[emoji4] mannen vil ikke[emoji85] men jeg vet jeg får viljen min, etter det helvete jeg har vært gjennom for å lage denne babyen [emoji41][emoji23]
 
Vi vil vite! Tenker det gjør det lettere for søsknene å få et forhold til babyen før den er født, og for egen del synes jeg det er altfor mye annet som er ukjent og spennende med å få en baby til at jeg vil ha flere spenningsmomenter :p
 
Jeg vil vite, uten tvil! Dette er 4. barnet så det hadde vært gøy å holde kjønn hemmelig for alle andre frem til fødsel[emoji16] jeg vil det!
 
Med førstemann hadde jeg veldig lyst til å vente til fødselen, men rett før oul tenkte jeg at jeg ikke klarer å vente så lenge så da fikk vi vite det :) denne gangen vet jeg at jeg vil vite det, klarer ikke vente [emoji23]
 
Vi vil vite kjønnet, samboeren er overbevist om gutt og jeg er spent på om han har rett [emoji87]
 
Jeg mååå vite [emoji85]
 
Jeg vil ikke vite, men mannen vil. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å ombestemme meg [emoji85]
 
Vi skal nok velge å vite, ikke fordi det har noe å si for hverken oppussing (skal uansett bli en grønnfarge på veggene) eller valg av utstyr (mørkeblå vogn), men fordi jeg er tidenes mest nysgjerrige person. Jeg blir på grensen til sint hvis jeg blir holdt på pinebenken [emoji85]

(Ja, jeg er et mareritt i jula og holder på å gå på veggen av ventingen på å få vite hva jeg får i gave [emoji6])
 
Vil vente, men samtidig vite [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Vi ville ikke vite, og viste ingen ting med de to andre. Så hvorfor vite nå?!? Synes ikke storesøster hadde noe problem med å forholde seg til det 2 år gammel. Og nå som 3 åring tror jeg det går bra fremdeles. Og den kommende storebroren, er 7 mnd så han spiller det absolutt ingen rolle for [emoji6]
 
Skulle gjerne klart å vente til fødsel, men det tviler jeg sterkt på at jeg klarer. Vi klarte det ikke med første, skjer ikke denne gangen [emoji85] Men denne gangen skal kun jeg vite kjønnet, og det blir en overraskelse for familie etc :)
 
Eg ønsker så inderlig å vente! Er glad i barnet uansett! [emoji173]
Eg føler at barna blir tidlig nokk satt i bås pga. Kjønnet.. Alt blått eller rosa! [emoji173]
Men det er jo min mening og mitt ønske! [emoji28]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp