Kjønn på mageboeren

Jeg vil gjerne vente, men kjenner meg selv godt nok til at jeg vet jeg kommer til å ville finne ut med en gang vi har muligheten. Jeg er 11 uker rundt bursdagen min, og vi har tenkt å bestille en priv UL som bursdagsgave! Det er jo ikke for at vi blir skuffet eller har tenkt å bare kjøpe rosa/blått, men så vi kan bygge tettere bånd (spesielt for mannen), og bestemme oss for navn!

Er en "kjendis"-mamma (Teen Mom) som har ventet med å finne ut kjønn med sine 3 barn... jeg hadde aldri klart det! [emoji23]
 
Vi vil også vite :) er supernysgjerrig og ganske utålmodig. Mannen hadde nok kanskje klart å vente (men tror ikke han har så lyst) men jeg klarer det nok ikke :p
 
Jeg ville vite med første og jeg vil vite hvem det er som gjemmer seg i magen min denne gangen også [emoji16]
 
mitt ønske om å vite er sterkere enn hans holdning til at han ikke trenger vite så vi skal vite. Jeg er altfor nysgjerrig, synes det er greit ift tilknytning for hele familien og ift å finne navn.
 
Vi kommer nok til å ville vite det hvis de kan se det på OUL. Visste ikke med de to første, og det var jo egentlig veldig spennende.
De to siste har avslørt seg på ultralyd uten av jordmor har behøvd å si noe
 
Må nok vite [emoji14]
Har vært et par turer innom baby avd. på hm og kappahl osv bare for å kaaaanskje kjøpe en liten kjønnsnøytral ting, men klarer liksom ikke [emoji14]

Dessuten er mannen så spent og snakker om det 2-3 ganger hver dag [emoji14]
 
Vi har bestemt å ikke vite denne gangen .. det bestemte vi oss vel egentlig om for på nr2 også, men da såg vi det begge at de var en gutt på ul ;) så vi får knipe igjen øynene på ul :woot:
 
Venta med å vite kjønn på nr to, kjempe spennande [emoji3][emoji3] men vil vite no på nr 3 [emoji23]
 
Motiverende å lese tilbakemeldinger her. Denne gangen skal jeg klare å vente med å vite det:smiley-bounce012 må prate litt med bf og høre hva han ønsker også.. men jeg vil nok ikke vite det før fødsel om det ikke er veldig tydelig på ul da. Jeg klarer ikke å la være å se på skjermen xsmile9 vi får bare bestemme oss for 2 mulige navn så skal vi se om det forblir en overraskelse hele veien:Heartred
 
Vil vite [emoji28][emoji28] helst i går [emoji23][emoji23] Som ivrig strikker må jeg vite hvilken farger jeg skal bruke.. I tillegg liker jeg rosa og blått jeg da [emoji85]
 
Jeg tenker at alt blir så nytt og spennende uansett når babyen kommer at å få en av overraskelsene tidlig gjør ikke noe.
Mannen vil helt klart vite, så det blir nok sånn.
Men, jeg hadde fint klart å vente om han ikke ville. Det betyr ikke så mye for meg. Begge deler vil jo gjøre oss like lykkelige [emoji4]

Det eneste som gjør meg usikker er at jeg egentlig ikke vil at noen andre skal vite, for jeg vil helst ha ting litt kjønnsnøytralt. Og da spørs det jo da om vi vil klare å ikke forsnakke oss [emoji85]
 
Jeg tenker at alt blir så nytt og spennende uansett når babyen kommer at å få en av overraskelsene tidlig gjør ikke noe.
Mannen vil helt klart vite, så det blir nok sånn.
Men, jeg hadde fint klart å vente om han ikke ville. Det betyr ikke så mye for meg. Begge deler vil jo gjøre oss like lykkelige [emoji4]

Det eneste som gjør meg usikker er at jeg egentlig ikke vil at noen andre skal vite, for jeg vil helst ha ting litt kjønnsnøytralt. Og da spørs det jo da om vi vil klare å ikke forsnakke oss [emoji85]

Samme for meg. Jeg vil helst ikke ha rosa/blå ting - så vurderer å holde det hemmelig for omverdenen
 
  • Liker
Reactions: Glo
Vil vite kjønnet hvis det lar seg gjøre på oul! Alt for nysgjerrig til å vente ;)
 
Samme for meg. Jeg vil helst ikke ha rosa/blå ting - så vurderer å holde det hemmelig for omverdenen

Kan jo også være koselig å gå rundt med en liten hemmelighet bare oss to, når alle andre vet om graviditeten. Men, så er det jo risikoen for at den ene forsnakker seg og på den måten blir "syndebukk". Tror vi må bli enige om at begge skal gjøre så godt vi kan men at det ikke blir krise om det glipper. Men, synes det hadde vært fint uten så mye fokus på kjønnet. Blir jo mer enn nok av det når barnet er her.
 
Kan jo også være koselig å gå rundt med en liten hemmelighet bare oss to, når alle andre vet om graviditeten. Men, så er det jo risikoen for at den ene forsnakker seg og på den måten blir "syndebukk". Tror vi må bli enige om at begge skal gjøre så godt vi kan men at det ikke blir krise om det glipper. Men, synes det hadde vært fint uten så mye fokus på kjønnet. Blir jo mer enn nok av det når barnet er her.

Er nettopp det. Orker ikke ha fokus på kjønnet - det er jo irrelevant. Men jeg er så nysgjerrig på alt, så jeg kommer ikke til å greie å vente.
Også har jeg ikke pokerfjes. Så om det er noe som avslører det, er det meg (eller fjeset mitt).
 
Vi vil vite [emoji2] Vi er begge for nysgjerrige til å la være. Kommer nok også til å fortelle det til de som spør [emoji4]
 
Back
Topp