Kjønn på mageboeren

Jeg er litt frem og tilbake. Men akkurat nå ; vil ikke vite.
Vi har en gutt fra før, og med han fikk vi vite det på oul.
Det hadde vært spennende å få en overraskelse på fødestua denne gangen. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å gråte av lykke når babyen ligger på brystet mitt for første gang uansett, men det kan kanskje fungere som en ekstra motivasjon under selve fødselen. Da får man kanskje følelsen av å møte babyen på "ordentlig" for første gang, når man ikke en gang vet om det er gutt eller jente, hvis dere skjønner hva jeg mener [emoji23]
Men jeg aner ikke hvordan mannen er i forhold til dette, så jeg burde vel kanskje la han si sin mening før vi bestemmer oss [emoji28]
 
Synes det hadde vært spennende å vente helt til fødsel, men det vet jeg at jeg ikke klarer [emoji23]
 
Nettopp snakket litt med samboeren om dette, han vil vente med og vite og jeg skulle helst visst kjønn igår [emoji23] noen andre som gleder seg til og vite?
 
Jeg må vite det [emoji85]
 
Vi venta med nummer en, og tror vi kommer til å gjøre det med nr. to også. Tror vi! Det var veldig gøy for oss, men virker som alle andre syns det var veldig frustrerende og alle ble super-sjokka over at vi ikke ville vite! Mange trodde at vi visste i hemmelighet og bare ikke ville si det, ble nesten litt plagsomt i lengden da det ble enormt mye fokus på kjønn (motsatt av det som var hensikten med å ikke vite).

Litt av grunnen var at det var morro med hemmelighet og delvis fordi det ikke var så lett å se på ultralyd og jeg gadd ikke ta ekstra UL bare for å se kjønn...

Lykke til uansett hva du velger!
 
Vil vite kjønn[emoji4] Altfor nysgjerrig til å klare å vente
 
Om de ikke ser på oul så får du som regel ny time :) alle jeg har prata med har fått tilbud om ny time om barnet ikke ville vise frem stasen [emoji14]

Man får vel som regel kun ny time om det er noe av det de skal sjekke de ikke får sjekket. Det er ikke rutine å se etter kjønn da det ikke er hensikten med undersøkelser. Jeg har aldri hørt om noen som har fått ny time utelukkende for å få vite kjønn. Det er mulig det gjøres men i såfall er de veldig greie :)
 
Man får vel som regel kun ny time om det er noe av det de skal sjekke de ikke får sjekket. Det er ikke rutine å se etter kjønn da det ikke er hensikten med undersøkelser. Jeg har aldri hørt om noen som har fått ny time utelukkende for å få vite kjønn. Det er mulig det gjøres men i såfall er de veldig greie :)
Da spør det bare om de var greie da :) for har aldri hørt om noen som ikke fikk vite kjønnet uten tilbud om ny time [emoji14]
Men varier kanskje fra sted til sted og :)
 
Vi vil vite, skal på UL i uke 14.
 
Man får vel som regel kun ny time om det er noe av det de skal sjekke de ikke får sjekket. Det er ikke rutine å se etter kjønn da det ikke er hensikten med undersøkelser. Jeg har aldri hørt om noen som har fått ny time utelukkende for å få vite kjønn. Det er mulig det gjøres men i såfall er de veldig greie :)
Enig. Har aldri hørt om at det har blitt gitt ny time fordi kjønnet ikke er synlig. Ny time om man ikke får målt og sjekket alt man skal. Men på 3D UL (privat) får man ny time om man ikke får gode bilder av babyen.
 
Man får vel som regel kun ny time om det er noe av det de skal sjekke de ikke får sjekket. Det er ikke rutine å se etter kjønn da det ikke er hensikten med undersøkelser. Jeg har aldri hørt om noen som har fått ny time utelukkende for å få vite kjønn. Det er mulig det gjøres men i såfall er de veldig greie :)

Å få vite kjønn er ikke en del av undersøkelsen, så man får ikke ny time.

Så enig med deg!
 
Enig. Har aldri hørt om at det har blitt gitt ny time fordi kjønnet ikke er synlig. Ny time om man ikke får målt og sjekket alt man skal. Men på 3D UL (privat) får man ny time om man ikke får gode bilder av babyen.

Å få vite kjønn er ikke en del av undersøkelsen, så man får ikke ny time.

Så enig med deg!
Da var de nok bare ekstra greie med et par venninner av meg da :)
Veit at det ikke er en del av undersøkelsen altså [emoji14]
 
Hvis vi får muligheten, så vil vi nok gjerne vite :)
Men på grunn av VELDIG sterke kjønnskiller i familien så vurderer jeg å holde det hemmelig frem til fødsel...
Har begynt å få noen på gli med kjønnsnøytrale farger, men vet de ikke kjønnet så har de ikke no valg når de kjøper gaver :excited001
(noen kommer nok til å bli sinnsykt frusterte over at de ikke får vite kjønnet, men det blir nok bare like morsomt som å kjøpe julegaver i juli!)
 
Jeg vil vite det,jeg tror ikke jeg klarer å vente, er altfor nysgjerrig til å vente.
 
Back
Topp